0532* size yeni bir mesaj gönderdi0532*:siktiğimin orospu evladı,o çaldığın bir ton uyuşturucaları bizzat tek tek götüne kendi ellerimle sokacam buna hazır ol.
11:50Sare:ne söylediğiniz hakkında hiç bir fikrim yok benimle böyle konuşacak cürreti nereden buluyorsunuz ?
11:51
0532*:ne o buda yeni oyunun mu tarık gelmişini geçmişini sikerim seni bulmam an meselesi.
11:53
Sare:sen kimi sikiyorsun amk evladı biri şu aptal veledin elinden telefonu alsın,lütfen!
11:55
0532*:tarık seni sikerim bekle sen akşamı bekle,sen hangi mafyayla uğraştığının farkında değilsin.
11:55
Sare:sanırım yanlış anlaşılma var ben tarık değilim.lütfen bana yazmayı bırakın.
11:55
0532*korkmana gerek yok tarık seni hemen öldürmeyeceğim yavaş yavaş,zevk ala ala emin ol sende çok zevk alacaksın:)
11:56
Sare:hangi çağda yaşıyoruz amk bu psikopatlık nedir,bakın dediğim gibi ben işinde gücünde daha 20 lik bir çıtırım.
11:58
Sare:yani demem o ki aradığınız kişi ben değilim , eğer bana yazmayı bırakırsanız polise gitmekten vazgeçebilirim.
12:00
0532*:Ulan kenan yapacağın işi sikeyim,bana bak eğer polise gitmeye falan kalkarsan kimsin necisin bilmiyorum ilk işim o bacaklarını kırmak olur.
12:30
Sare:sen kimsin ki bana zarar vereceksin kendini beğenmiş,ukala öl geber.
İletilemedi 12:45adam sinirden yerinde sayıyordu kızarmış yüzüyle,sinirden titreyen elleri'yle zar zor masaya tutundu.Sert ve Soğuk çıkan sesiyle adam kükredi."Kenan !"kapıda ki adam duyduğu ses ile korkak adımlarla , başını eğerek içeri girdi.Karşısında ki adam bir eli cebinde diğer eliyle tuttuğu içki bardağını adete kırarcasına tutuyordu.
"abi hayrolsun?"
"hayrolsun kenan hayrolsun tabi bana verdiğini numara kimin numarası kenan ?"
"abi tarık'ın numarasını istedin araştırdım buldum onu verdim"
adam elinden tuttuğu bir hışımla pencereye fırlattı,bardağın tuzla buz olması ile birlikte adam kenana doğru yürüyüp tek eliyle boğazından tutup adamın ayaklarını yerden kesmişti .
"ulan pezevenk ne diye işe aldım ben seni , o verdiğin numaranın kime ait olduğu nu iyice araştır bul dosyasını çıkarıp önüme girtir , duydun mu ?"
kenanın cevap veremediği an adam sinirlenip ,
"duydun mu lan beni!"
ellerindeki adamı yere bırakırken adam nereye uğradığını şaşırmış soluk soluğa kalmıştı.
"abi ben yanlış numara verdiğimi bilmiyordum özür dilerim,affet"
"siktir git kenan seni öldürmeden siktir git"
***
YOU ARE READING
Acı Tebessüm
Mystery / ThrillerMevsim geçer, ağaçların dalları kurur, Sabır taşar, canın sevgilin el olur. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. En garibi de budur ya Öldüm der yine de yaşarsın. Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür Sabrın taşar, düşman kalkar dost olur. ...