soyle bir sey dusundum ama yayinlama konusunda kararsizim.
gencligim eyvah isimli tv dizisinden uyarlama olacak.
diziyi bilmeyenler icin aciklayayim:
cavi ve zola adinda iki arkadas var. birlikte buyumusler, ikisi de babasini tanimamis. cavi babasini bulmak istiyor ve babasindan kalan tek fotografta yazanlarla onun yasadigi yere gidiyor zola'yla birlikte. babasinin arnavutkoy'de bir kebapci dukkani oldugunu biliyor sadece. oraya gidiyorlar ve babasini bulmaya calisiyorlar. bu sirada bircok insanla tanisiyolar. orada yeni bir duzen kuruyorlar.yardim aldiklari kisiler de kebapci ve biri cavi'nin babasi ama hic suphelenmiyorlar bu durumdan. cunku babasi arkadasiyla birlikte surekli ogrenmelerini engelliyor. sonrasinda diger kebapcinin da zola'nin babasi oldugunu ogreniyolar ve durum daha da karmasik bir hal aliyor babalari icin.
hikayedeki cavi batuhan, zola ogeday olacak fakat aslina zit olarak sadece batuhan'in babasini bulacagiz biz.
hikayede uyarladigim karakterlere gore yigit, ogeday ve aleyna arasinda bir ask ucgeni olabilir fakat kurgu tamamen ask uzerine olmayacak.
her sey umdugum sekilde ilerlerse eglendirici bir icerik yapmayi planliyorum.
batuhan'in babasi olabilecek iki secenek var ve bu seceneklere gore ya yigit'le kardes olacak ya da aleyna'yla.
yayinlamali miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the bond problem
Fanfictionokulu tarafından düzenlenen bahar partisinde ruh eşini bulan yiğit, ona tam anlamıyla yapışmıştı. aleyna kalaycıoğlu & yiğit poyraz