Ma reggel ordibálásra kelltem.Azon voltam hogy lemegyek és megverem Kevint.Ma alszanak itt a fiúk.Elvileg jön Dani huga is.Valami Dia.A fiúk Diusnak hivják.Na de végül lementem mert hát ha nem teszem,Kevin fog le rángatni.De valami aktivitást kell mutatnom instára.Szóval posztoltam.
Ems.Official:Mai szettem🫶Mindjárt megyek🙄@KK🦈
@KK🦈:Siess maar Laci var😏😂
↪️spacc.off:🙄🙄Aztán végül lementem.Nyilván a fiúk már itt voltak.Meg az a Dia is.
-Szia hugeesz
-Csao,Ő ki?
-Dia,Dani huga
-Aha
-Mutatkozzatok be csak hagyjatok fifázniŐk nyilván fifáztak.De ennek a Diának nagyon irritáló a kisugárzása.(Bocsánat minden Dia olvasómnak!🥲)Na mindegy,hátha.
-Szia,Emma vagyok!A fiúknak Em,vagy Ems¹!
-Szia,Dia vagyok!Van kedved beszélgetni?
-Van,miről beszélgessünk?
-Ki tetszik neked?
-Ohmm nem tudom senki.Neked?
-Spacclaci
-Oh,ohm igen ohm izé...
-Mi a baj?Csak nem neked is ő tetszik?
-N-nem,semmi.
-Okéé
GYŰLÖLÖM.Ez már vitathatatlan.Most miért Laci?Ahjjj tuti tetszik lacinak iss!Beszélek Kevinnel,az már így nem mehet.Vagy én megyek el,vagy ő.De a szobám zárva marad akkor is ha elmegyek.
-Kevin,beszélhetnénk?
-Na
-Gyere alrébb!
Bementünk a Konyhába.
-Na miaz?
-Most mond meg ennek a senkiházi kutyának hogy vagy ő megy vagy én!
-hoho mi történt?
-Tetszik neki Laci!
-És?
-Itt alszanak,azaz lesz HB ami azt jelenti hogy Laci be fog rugni,ezt Dia kihasználja és na érted!
-Jaa hát minket ez nem zavar.
-Na figyelj vagy ő megy vagy én!
-Ezt ne velem beszéld meg,de Dia nagyon makacs,nem fog elmenni.
-Jó akkor megyek én.
-Ahjj Ems ne csináld
-Hagyj!
-Ems!
-Hagyd Kevin.Ems¹ ejtsd:Emsz¹
DU LIEST GERADE
Szeretlek,de utállak
RomantikKövesi Emma vagyok.Mint már a nevemből ráhjöhettél,Kkevin tesója vagyok.Hogy milyen egy híresség testvére pontosabban huga lenni? Szőrnyű.Nem amúgy,tök jó.Idén lettem 19.Szeretk főzni stb.Kivéve ha a báttyám haverjaira kell.