✦"𝑺𝒕𝒖𝒎𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒘𝒂𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒛𝒐𝒎𝒃𝒊𝒆"✦

45 0 0
                                    

ᴅɪsᴄʟᴀɪᴍᴇʀ: ᴏɴᴇ ᴘɪᴇᴄᴇ ɪs ɴᴏᴛ ᴍɪɴᴇ. ᴀʟʟ ʀɪɢʜᴛs ʙᴇʟᴏɴɢ ᴛᴏ ᴇɪɪᴄʜɪʀᴏ ᴏᴅᴀ!

🄽🄾🅆 🄾🄽🅃🄾 🅃🄷🄴 🅂🅃🄾🅁🅈!

𝙽𝚊𝚛𝚛𝚊𝚝𝚘𝚛'𝚜 𝙿𝙾𝚅:

𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚞𝚝, 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚛𝚊𝚠𝚑𝚊𝚝𝚜, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝.
𝚃𝚑𝚎𝚢'𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚘𝚛𝚎 𝚊 𝚝𝚘𝚠𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚎𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚒𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚌𝚛𝚎𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚒𝚟𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚜𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚎𝚎𝚛.
𝙱𝚞𝚝 𝚊 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚗-𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜𝚖𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚊 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗-𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚢.

𝚉𝚘𝚛𝚘'𝚜 𝙿𝙾𝚅:

/𝙰𝚑. 𝙶𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚋𝚘𝚘𝚣𝚎./

𝑂𝑖- ℎ𝑖𝑐- 𝑍𝑜𝑟𝑜𝑜𝑜𝑜!

-𝚈𝚎𝚜 𝙻𝚞𝚏- 𝚉𝚘𝚛𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚛𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚙𝚝𝚊𝚒𝚗: 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚢, 𝚏𝚕𝚞𝚜𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚍𝚛𝚘𝚘𝚙𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜.

-𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚌𝚊𝚙𝚝𝚊𝚒𝚗? 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝.- 𝚉𝚘𝚛𝚘 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍.

<𝐸-𝑒ℎ? 𝑁𝑎𝑎ℎ 𝐼 𝑎- ℎ𝑖𝑐- 𝑎𝑚 𝑓𝑖𝑖𝑖𝑛𝑒𝑒𝑒𝑒.> 𝐿𝑢𝑓𝑓𝑦 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 𝒅𝒓𝒖𝒏𝒌𝒆𝒍𝒚.

-𝐎𝐢! 𝐔𝐬𝐨𝐩𝐩!- 𝐈 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧𝐧𝐞𝐫.

|ʏ-ʏᴇs ᴢᴏʀᴏ? ᴡʜᴀᴛ ɪs ɪᴛ?| ᴜsᴏᴘᴘ ᴀsᴋᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ ᴄᴀʀᴇssɪɴɢ sᴀɴᴊɪ's ʜᴀɪʀ ᴡʜɪʟᴇ ʜᴇ's sʟᴇᴇᴘɪɴɢ.

- 𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐋𝐮𝐟𝐟𝐲'𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦? 𝐇𝐞'𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐫𝐮𝐧𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩.-

|ᴏʜ. ɪᴛ's ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋ!| ᴜsᴏᴘᴘ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ.

-ᴛʜᴀɴᴋs.-

✦𝕋𝕀𝕄𝔼 𝕊𝕂𝕀ℙ✦

( 𝕊𝕋𝕀𝕃𝕃 ℤ𝕆ℝ𝕆'𝕊 ℙ𝕆𝕍)

<𝑴𝒎𝒎... 𝒁𝒐𝒓𝒐𝒐𝒐?>

-...𝒀𝒆𝒔 𝑳𝒖𝒇𝒇𝒚?-

<𝑫𝒊𝒅 𝑰 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒕 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒅? 𝑰𝒕 𝒉𝒖𝒓𝒕𝒔𝒔.> 𝑳𝒖𝒇𝒇𝒚 𝒘𝒉𝒊𝒏𝒆𝒅.

-𝑼𝒉𝒉 𝒏𝒐 𝒄𝒂𝒑𝒕𝒂𝒊𝒏. 𝑶𝒉. 𝑰 𝒈𝒆𝒕 𝒊𝒕, 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒈𝒆𝒕 𝒂 𝒉𝒆𝒂𝒅𝒂𝒄𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏. 𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑾𝑨𝒀 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒃𝒆𝒆𝒓.- 𝐈 𝒆𝒏𝒇𝒂𝒔𝒊𝒛𝒆𝒅.

<...>

/ 𝑾𝒉𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒔 𝒉𝒆 𝒔𝒐 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕?/

-𝑶𝒊 𝑳𝒖𝒇- 𝐈 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒓𝒖𝒑𝒕𝒆𝒅 𝐚𝐧𝐝 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒂 𝒑𝒂𝒊𝒓 𝒐𝒇 𝒔𝒐𝒇𝒕 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒉𝒊𝒔.

<𝑺𝒉𝒊𝒔𝒉𝒊! 𝒁𝒐𝒓𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒇𝒍𝒖𝒔𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅!> 𝑯𝒆 𝒈𝒊𝒈𝒈𝒍𝒆𝒅.

-𝑯𝒂𝒉. 𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒑𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒃𝒆𝒅 𝑳𝒖𝒇𝒇𝒚. 𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒅𝒓𝒖𝒏𝒌.-

<𝑵𝒐𝒐𝒐𝒐 𝒁𝒐𝒓𝒐𝒐. 𝑪𝒐𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆! 𝑺𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆!>

-𝑵𝒐 𝒄𝒂𝒑𝒕-

<𝑵𝒐 𝒃𝒖𝒕𝒔! 𝑪𝒂𝒑𝒕𝒂𝒊𝒏'𝒔 𝒐𝒓𝒅𝒆𝒓𝒔!> 𝑳𝒖𝒇𝒇𝒚 𝒆𝒙𝒄𝒍𝒂𝒊𝒎𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒕𝒖𝒎𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒎𝒆.

-𝑺𝒊𝒈𝒉. 𝑨𝒚𝒆, 𝒄𝒂𝒑𝒕𝒂𝒊𝒏.- 𝑰 𝒅𝒊𝒓𝒆𝒄𝒕𝒆𝒅 𝒂 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒗𝒆𝒏-𝒉𝒂𝒊𝒓𝒆𝒅 𝒃𝒐𝒚.

𝑵𝒂𝒓𝒓𝒂𝒕𝒐𝒓'𝒔 𝑷𝑶𝑽:

𝒁𝒐𝒓𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝑳𝒖𝒇𝒇𝒚 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑.

𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒁𝒐𝒓𝒐 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒑𝒕𝒂𝒊𝒏 𝒉𝒂𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒄𝒖𝒕𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒕𝒖𝒎𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒘𝒂𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒛𝒐𝒎𝒃𝒊𝒆. 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.

[☆☆☆☆☆☆]

Hiiiii! ᴀᴜᴛʜᴏʀ ʜᴇʀᴇ!

sᴏ, ᴅɪᴅ ᴜ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ғɪʀsᴛ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ?

ᴀʟsᴏ, ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ɪғ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ʙᴜᴛ ɪ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴜsᴇᴅ ᴀ ᴘʜʀᴀsᴇ ғʀᴏᴍ ᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ sᴏɴɢs ᴀs ᴛʜᴇ ᴛɪᴛʟᴇ!
ɪғ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʟɪsᴛᴇɴ ᴛᴏ ɪᴛ, ɪᴛ's ᴄᴀʟʟᴇᴅ ✦ᴄʜᴀɪɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀʜʏᴛʜᴍ✦ ʙʏ ᴋᴀᴛʏ ᴘᴇʀʀʏ.

𝕀𝕗 𝕪𝕠𝕦'𝕕 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕠 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕞𝕖 𝕚𝕕𝕖𝕒𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣, 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖 𝕚𝕥 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕀'𝕝𝕝 𝕣𝕖𝕒𝕕 𝕚𝕥!

𝕊𝕖𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕥𝕚𝕞𝕖!

M1M1 ᴏᴜᴛ!

☆Δ370 ᴡᴏʀᴅs!Δ☆

☆My sunshine, My one☆Where stories live. Discover now