Sedím se svojí nejlepší kamarádkou v klubu a za píjím svůj žal z rozchodu.
"Ještě dvakrát prosím." Mrkla jsem na hezkýho barmana a ten už mi nalíval průhlednou tekutinu.
"Díky" už jsem chtěla jít zpátky za Eldou,
" Halo slečno pojďte zpátky." Zakřičel přes hudbu na mě barman.
" Copak potřebujete?" Řekla jsem svým opilým hlasem a začla na něj mrkat.
" Jak pak se jmenuješ?" Odpověděl na moji otázku otázkou.
" Terka a ty?" Sedla jsem si na barovou židličku, protože jsem tam sebou málem sekla.
" Martin" usmál se na mě.
" Umíchej mi nějakej drink." Řekla jsem pochvilce co jsme se dívali do očí.
Jen na mě mrkl a začal mi tam míchat něco snad dobrýho. Všimla jsem si kluka po své boku jak na nás divné furt kouká. Nemám tucha kdo to je, ale začíná mi lézt na nervy.
" Tak tady jeden tajný drink pro dámu." Otočil se na mě zpět a dal mi ten drink bůh ví co to bylo. Bylo to trošku modrý, zelený a červený.
Už jsem se chtěla napít.
" Nepijto!" Vykřikl ten kluk ve dle mě a vzal a vtrhl mi z ruky divný nápoj.
" Co děláš?" Začla jsem na něho trošku pištět.
" Dal ti do toho nějaký prášky tak tě zachraňuju z toho svinstva." Začal na mě křičet zpátky.
Sklopila jsem hlavu a pochvilce jsem se podívala na Martina a na zachránce vedle mě. Vzala jsem si "zkažené pití" zpátky do ruky a vylila to na toho barmana.
" To máš za to ty kretene." Vyprskla jsem na něj a šla do boxu zpátky za Eldou.
Tančili jsme, pili jsme až do tý doby než si moje milovaná Eldinka našla nějakýho borce. Takže já jsem zustala na ocet.
Po svém užitém tanečku na jednu nějakou random písničku jsem si šla sednout zpátky do boxu.
Nenapadla mě horší blbost než zavolat svému ex, který se se mnou dneska rozešel kvůli jiné dívce.
" Ty jseš takovej hajlz Lukáši!" Vykřikla jsem hned když to vzal.
" Proč mi doprdele voláš ve tři ráno vožralá jako prase a ještě mi nadáváš." Říkal ospalým hlasem.
" Jseš jenom podrazackej hajzl nic víc." Začla jsem brečet. Položil mi mobil a já se zhroutila úplně.
Rozhodla jsem se, že dnešní čas v klubu ukončíme a vydám se domů. Sebrala jsem si svých pět švestek a šla.
"Jseš v pořádku?" Otázal se mě ten kluk co mě zachránil před tím svinstvem.
" No jasně jako vždycky." Zasmála jsem se a u toho zakopla o svoji vlastní nohu. Ustala jsem to, ale muž po mé levici už natahoval ruku, že mě chytí.
" Kde bydlíš hodím tě tam?" Je pravda že se mi nešlo zrovna dvakrát nejlépe, ale úplně se mi jet s klukem, kterého neznám taky nechtělo.
"Proč bych ti měla věřit?" Můj opilí přízvuk ze mě vyšel s těmito slovy.
" Jako neříkám, že se mnou musíš jet jen nevypadáš zrovna na to, že by jsi dokázala dojít sama domů." Zasmál se na de mnou ten kluk ani nevím jak se jmenuje.
"Však ani nevím jak se jmenuješ." Podívala jsem se na něj tajemným, opilim pohledem.
"Petr" kývl na mě
"Terka"kývla jsem na něj zpátky."Tak jdeš nebo budeš furt koukat?"
Ahoj napadla mě tato myšlenka, že bych mohla napsat něco co se mi v poslední době strašně moc líbí a hlavně poslouchá. Doufám, že se vám bude líbit napište do komentu a budu ráda za hvězdičky.🫶🏻