Asi to byla šílená blbost jet s Petrem, protože mi v půlce cesty řekl, že nemá řidičák prý umí řídit, ale zatím jede jako blázen.
" Chceš nás snad zabít?!" Zakřičela jsem když zrovna zatáčel do mojí ulice takovou rychlostí, že jsem myslela, že mě fakt zabije.
"To bych si nedovolil prosimtě." Koukal se na mě a mrkl.
" Čum na cestu nebo nás fakt zabiješ." Když jsem opilá tak řeknu snad všechno co si myslím, ale tak říká se že opilí lidi mluví pravdu.
"Hele klídek jo." Ahhhh proč je takovej dál už radši jsem zticha a čekám až zaparkuje, abych mohla vypadnout než mě zabije.
"Tak jsme tady koťátko." Olízne si rty.
" Tak dík" řeknu a až vystupuju z auta.
" A třeba instagram mi nedáš?" Zamýšlím se, ale proč ne zejo. Ale chvilku si s ním pohraju.
" A k čemu ti bude můj ig?" Bingo.
" K čemu si lidi vyměňují ig?" Doprdele dostal mě.
" Na" protocim oči a dám mu můj ig.
" Tak čus bus autobus." Jo furt mám v sobě alkohol. Pousměju se nad touhle myšlenkou.
"Kde si byla tak dlouho!?" A doprdele.
" Hm těžká otázka ani nevím kolik je hodin, ale byla jsem v baru." Pousměju se vždycky jsem měla v pohodě rodiče, ale v poslední době co jsem byla s mým ex tak jsem se jim dost odcizila a to chci napravit, protože mě to moc mrzí. A teď když spolu nejsme tak to bude lepší.
" Co jsi tam dělala?" Pila zasměju v mých myšlenkách.
"Zapijela žal z rozchodu." Sundávám si boty a u toho se kymácím ze strany na stranu.
" Už jste se konečně rozešli?" Ulevila si máma.
" Joo" zasměju se protože mi to v této chvíli přijde strašně vtipný.
" Tak si jdu lehnout ty pako moje ráno si promluvíme." Jen kyvnu a jdu si lehnout do své krásné, obří, manželské postele.
Vezmu mobil napíšu Eldě že jsem doma a že jsem v pořádku.
Pak na mě svítí ještě jedno upozornění a to že 27wolfenstein vás začal sledovat.
Kdo to dohaje je?
Rozklikla jsem si účet a uviděla kluka, který mě odvezl domů.
Potvrdila jsem mu to a taky ho začla sledovat. A potom šla hned spát.
Time skip
Jsou 2 hodiny odpoledne a já šla na oběd a pro paralen na hlavu, protože mám pocit, že mi zachvilku vyskočí z lebky.
" Dobré ráno princezno"
" Čau taťko" jeho oslovení už od mých dvou let.
" Jakpak jsi se vyspala?" Otázal se.
" Jo dobře." Kdyby jste se ptali jak to že nejsou rodiče v práci tak je to kvůli tomu, že je neděle a v neděli napravují.
"To je dobře. Jak to že jsi se rozešla s Lukášem?" Už přicházela aji mamka tak jsem se rozhodla, že jim to řeknu.
" No víš on mě podváděl a já jsem je u toho načapala." Odvrátila jsem pohled a dívala se na ovoce v míse za nimi.
" Zlatíčko to je nám moc líto, ale byl to debil a mi to to říkali několikrát." Přesně proto jsem to nechtěla říkat nahlas, protože mi bylo jasný že mi tohle budou říkat že mi to říkali a že jsem je neposlouchala a já nevím co ještě.
" Víte co já to nechci řešit prostě už se tak stalo a já jsi jdu ještě lehnout." Zasalutovala jsem na ně a šla zpátky s paralanem a vodou zpátky ke mně do pokoje.
Zapila jsem prášek a šla si lehnout. Vzala jsem si mobil a měla tam několik zpráv od eldy a od toho Petra. Víc mě zaujali od Petra.
27wolfenstein
~ahoj~udelal jsem něco že mi neodpovídáš?
~ okay tak mi nepiš
~ ještě by jsi mi mohla dát zobrazeno tomu by jsi dala ještě dobrou tečku.
Nebude nějakej nemocnej nebo něco takovýho? Byla hned moje první otázka na kterou jsem, ale nevěděla otázku.
Já
~jseš nějakej nemocnej, že mě tady spamuješ když spím? 😂Odpověď přišla hned.
27wolfenstein
~proc bych měl bejt jako nemocnej jsem se bál, že tě někdo sežral na těch schodech když jsi šla včera domů😂.Já
~ hahaha.Je fakt vtipnej tyvole. Šla jsem také odepsat Eldě. To bylo jenom kam jsem zmizela tak jsem ji to napsala. A pak si šla ještě lehnout.
Další kapitola na světě doufám, že se vám líbí další bude brzo.