+Peki tamam size inaniyorum hanimefendi. Ama Lisa ile arami yapmaya çalisiyorsaniz bu asla olmayacak.
*Hayir. Zaten bundan sonra onun gibi biriyle olmanizi istemem. Biz arkadas olalim. Lisadan intikam alabiliriz böylece.
+Tamam.Rose Lisa'ya inat ederek Jennie'yi sirketine sekreter olarak aldirmisti. Bu sekilde ondan daha kolay intikam alabileceklerdi.
Lis ise muhasebe müdürü olarak Jisoo'yu ise almisti. Jennie Jisoo'dan büyük bir hoslanti duymaya baslamisti.
+Rose Ben su muhasebe müdürüne asik oldum.
*Cidden mi?! O benim eski sevgilim.
+Ne?! Bilmiyordum özür dilerim.
*Sorun değil arkadas kalmaya karar verdik zaten.
+Kizmamana sevindim.Jennie Lisa'dan nefret ediyordu ve her isi artik intikam için zar zor yapiyordu. Yanlis yapiyordu ve sirketin islerini aksatip sirketi batirmaya çalisiyordu. Bir yandan da Jisoo'ya açilabilmek için firsat kolluyordu. Ve O firsat sonunda gelmisti. Bir is yemeginde onun tuvalete gittigi anda farkli bir yere gidiyormus gibi yapip tuvalete giderek ona askini orada itiraf edecekti.
+Jisoo Kim!
~Buyrun Jennie Kim?
+Ben sizen çok hoslaniyorum. Benimle çikar misiniz?
~Evet Jennie Kim... Evet çikarim.
+Bir süphelisiniz sanki.
~Eski sevgilimden ayrilali çok uzun süre olmadi. Daha kendimi yeni bir iliskiye hazir hissetmiyorum.
+Ben sizi hazirlarim *Dudaklarina yapisir*