1

27 1 3
                                    

Heyyoo! İlk defa Taekook fici yazıyorum umarım tutar, İyi okumalar ballarım. 🐣⭐

Jungkook//

Yeni bir üniversiteye başlamıştım bu yüzden çok heyecanlıydım. En yakın arkadaşım olan Sakura da buradaydı ve aynı sınıfdaydık. Fakat o Japonyalı olduğu için biraz zorbalığa uğruyordu.

Her sabahki rutinlerimi yaptım, annem aşağıdan beni yemek için çağırdı. Aşağıya inip yemeğimizi yedim ve dişlerimi yedikten sonra fırçalayıp sırt çantamı alıp anne ve babamla vedalaştım. Dışarıda ki motoruma binip okulun yolunu tuttum, geldiğim de beni Sakura karşıladı aslında çoğu tanıdığım kişi buradaydı momo, jennie, yunjin, yoongi, Jimin.. ben sınıfıma gittiğim de direkt gözlerim Sakurayı aradı.

Sakurayı gördüğüm de koşa koşa yanına gittim ve ona sarıldım hemen yanına oturdum ve çantamı bıraktım Sakura sırf ben gelicem diye yanına birini oturtmamış miniğim benim.

Sakura ile konuşurken birinin beni izlediğini fark ettittim, yanık tenli o çocuk.. hemen Sakuraya döndüm. "Şu yanık tenli, siyah saçlı çocuk niye sürekli beni izleyip duruyor ya?" Sakura bana bakip piç gülüşü atmıştı. "Belki de senden çok hoslanmistir o yanık tenli çocuk?" Ona göz devirdim.

"Hem sende yeni gelmedin mi bu sınıfa onu nerden tanıyorsun sen bakiyim?" Dedim hemen bana bakıp küçük bir kahkaha attı "hani ben sana demiştim ya abim başka şehirde diye, o yanık tenli çocuk benim abim" o an kafama dank etti, şimdi Sakuranın abisi o yakışıklı, yanık tenli, siyah saçlı olan çocuktu.

İlk üç ders boş olduğu için Sakura ile sıramız da oturup hiç birşey yapmıyorduk Sakura bana döndü "Abimi de çağırayım mı yanımıza?" İlkte birşey demedim, sonra çok az düşündüm ve Sakuranın abisine baktım yakışıklı çocuktu sırıttım ve Sakura abisine bakıp sırıttığımı gördüğünde abisini yanımıza çağırdı. Abisini kendi sırasına oturttup oda yanda ki sıraya oturdu. Ben utançtan kıvranırken Sakura yine konuşmaya başladı.

"Abi biliyor musun? Jungkook seni beğenmiş." Bana bakarak demişti bunu. Abisi dönüp bana baktı ve biraz sırıtıp önüne döndü, o an kafama dank etmişti hemen konuşmaya başladım "ya hayır yalan! Taehyung inanma o şeytana ya" Sakura birden gülmüştü Taehyung denen çocuk da gülüp bana baktı "adımı nerden biliyorsun?" Diye sordu o an çoktan hayattan elendim bile. "Ee şey Sakura söyledi.." Sakura başını sallayarak bana hak verdi. Bir süre konuşmuştuk eğlenceli bir çocuktu.

~~~~~

Okul bitmişti hemen motoruma binip hızlıca eve gittim, az sonra üstümü giyinip Sakuranın evine gidicektim bu yüzden çok mutluydum. Hemen üstümü giyindim, dövmelerimi baya belli eden kısa kollu bir t-shirt giydim. Altima da siyah şort giydim, telefonumu alıp evden çıktım ve motora binip aynadan piercinglerimi düzelttim. Hızlıca motoru sürmeye başladım aslında evleri yakındı ama ben motorla gitmek istiyordum. Yaklaşık 5-10 dakika sonra gelmiştim hızlıca motordan inip zili çaldım. Kapıyı Taehyung açınca ona gülümsedim ve onun arkasında minicik kalmış Sakura vardı gülüp içeri geçtim.

Taehyung gidip koltuğa oturdu bende ona hiç bakmadım ama o beni izliyordu Sakura karşı koltuğa oturdu ve bana bakıp "otursana" dedi koltuğa bile bakmadım oturdum ve oturduğum an yüzüm kıp kırmızı olmuştu. Oturduğum yerin neresi olduğunu anladığım da Taehyung'a baktım, oda şaşırmıştı Sakura da tam kalkacak iken Taehyung belim den tutup beni geri sertçe oturttu. Sakura bize inanılmaz gözler ile bakıyordu ben ise çok utanmıştım. "Şey Taehyung.." sesim titriyordu utançtan en yakın arkadaşımın abisinin şuanda kucagindaydim. Tanrım bu çok utanç verici !!

Kendimi kalkmaya zorladım ama Taehyung izin vermedi Sakura'ya yalvarır bakışlar attım ama o sadece sırıtıp ayaklandı "Ben sizi yanlız bırakayım" diyip yukarı gitti. Tanrım çok utanıyorum.. utançtan haraket bile edemiyordum Taehyung beni iyice oturttur du kucağında. "Rahat mısın Jungkook?" Sesi yakın dan daha güzeldi ama etkilenmemem gerek Taehyung dan hoşlanamam çünkü o en yakın arkadaşımın abisi ve sınıfta ki çoğu kişi de ona aşık. "Hyung, benim Sakura'nın yanına gitmem lazım.." dedim biraz kısık bir ses ile. Ondan deli gibi hoşlanıyorum fakat bunu kendime yapamam o çok çapkın bir tip ben onun standartlarına da uyamam zaten. Taehyung hiç birşey demeden kollarını sarmayı bıraktı bende hemen kucağından kalkıp ona döndüm "şey tekrar dan özür dilerim.. neyse bunu unutalım görüşürüz" dedim, biraz sırıttı ben hemen Sakuranın odasına kaçtım.

Sakura'nın odasına girdiğim de hemen gülüp konuşmaya başladı "Eğlenceli miydi abimin kucağı Jungkook?" Dedi yatakta oturan Sakura'ya kaşlarımı çatıp baktım ve yanına oturdum. "Ama beni abinin kucağında bırakmaman gerekirdi biliyorsun Jennie den hoşlanıyorum" Sakura bana bakıp güldü "Bence sen aşık olacak biri arıyorsun ve Jennie'yi seçtin ve ve ve bu sadece bir heves. Şimdi sen aşağıya git ben üstümü değişip gelicem sonra fotoğrafımı çekiceksin ondan sonra da cafeye gidicez." Sakura'ya yalvarır gözler ile baktım "ya Sakura bari kapıda falan bekleyeyim ya abinin yanına gitmem.." bana bakıp ciddi bir şekilde konuştu tıpkı annem gibi "Hadi Jungkook abim seni yemez korkma." Hiç birşey demeden yeniden Taehyungun yanına gittim.

Geldiğim de bana doğru baktı biraz utanmıştım aslında. Sakura'nın önce den oturduğu yere oturdum tam karşılıklı oturuyorduk ben telefonumla ilgileniyordum oda beni izliyordu. Beni izlediğini fark ettiğim de yavaşca telefonu kapatıp dizlerime koydum ve Taehyung'a baktım, ben baktığım da sırıtmıştı aynı bir sapık gibi. "Neden beni sapık gibi izliyorsun Taehyung?" Bacaklarını açmış rahat bir şekilde oturuyordu sorduğum soruya bir süre sonra cevap verdi. "Bilmem.." dedi o an Sakura geldi içimde kurtuldum hissi vardı Sakura yanıma gelip telefonunu verdi ve bin kere fotoğrafını cekmemi istedi.

Bin kere fotoğrafını çektim en sonunda kalktı ve Taehyung hemen konuşmaya başladı "Nereye gidiyorsunuz?" Ben bişey demedim ama Sakura cevap verdi "Cafeye abi"
Taehyung bana baktı ve "tamam gidin ama dikkatli olun" dedi. Evden çıkıp cafeye gittik.

....
----

Diğer bölüm. 👉🏼👌🏼 (😈)
873 kelime yazdım daha ne beklersiniz benim gibi bir tembel den..

Sex Gentleman.-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin