2

15 1 1
                                    

Jk//

Cafe'ye gittiğimiz de bir yer bulup oturduk, Sakura benimle bi arkadaşını tanıştıracaktı sanırım abisinin çok yakın bir arkadaşıymış Sakura'nın dediğine göre. Sessizlik oluşmuştu aramızda arkadaşı daha gelmemişti "Sakura, senden birşey rica ede bilir miyim?" Sakura hemen bana bakıp gülümsedi "Söyle ama saçma sapan birşey sakın isteme" biraz utanarak Sakura'ya baktım "Jennie'yi de çağıralım mı?" Sakura, Jennie'yi sevdiğimi bilen tek kişi idi o yüzden sadece onunla Jennie'yi konuşa biliyordum. "Jungkook.. yapma bunu kendine Jennie sadece senin için bir heves. Hem belki kız lezbiyen nerden bile biliriz ki? Okulum itiraf sayfasında görmedin mi Lisa ile ne kadar yakın olduklarını?"

Sakura haklıydı ama herkes beni kız ağırlıklı bisexsuel olarak biliyor.. Sakura ile siparişlerimizi verip sohbet etmeye devam ettik. O anda Sakura'nın arkadaşı geldi ve Sakura'nın yanına oturdu. "Jungkook, bu benim diğer yakın arkadaşım Eunchae sizi uzun zamandır tanıştırmak istiyordum ama nasıl yapacağımı bilmiyordum" Eunchae'yi iyice inceledim tatlı bir kızdı aslında..

Üçümüz çok iyi anlaşmıştık ama tek erkek olmak canımı aşırı sıkıyordu o yüzden bende diğer en yakın arkadaşım Jimin'i çağırdım. Geldiğin de Jimin herkes ile baya iyi anlaşmıştı zaten sosyal kelebek gibiydi. Nerdeyse akşam olmuştu ama biz çok umursamadık. Jimin birden konuşmaya başladı "bara gidelim mi dördümüz?" Sakura hemen balıklama atladı "Olur! Zaten abim olmiyacak evde hepiniz bende kalırsınız" herkes tamam dedi. Cafe den çıkıp herkes barda giyeceği kıyafetler için eve dağılmıştı. Eve geldiğim an Sakura'yı aradım.

"Sakura, sence siyah seninle geçen aldığımız kıyafet güzel olur mu??"

"Olur olur, peki ya seninle geçen aldığımız pembe elbise bana olur mu?"

"Yok ya sen pembe olanı giy."

.....

Arabama binip herkesi teker teker aldım evlerinden. Barın garaj alanına geldiğimiz de arabadan inmeden önce fotoğraf çektik ve herkes Instagram storysi olarak paylaştı. Arabadan inip barın içine girdik bir yerde oturup ickilerimizi sipariş ettik o anda Jimin konuştu. "Düşünsenize, bir gün içmeye geliyorsunuz ve annenizi barda elinden terlik ile görüyorsunuz ve size terlik fırlatıp eve götürüyor" Euncha kıkırdamıştı gülerek cevapladı "benim annem beni öldürür dü çünkü daha 16 yaşındayım" aslında Sakura ve ben 12. Sınıftık Jimin ve Eunchae ise 11. Sinifti ama hepimiz reşit gösteriyorduk o yüzden içeriye almışlardı.

İçkilerimiz geldiğin de direkt kafaya diktim. Eunchae çok fazla içmiyor du ama ben deli gibi içiyordum. Sakura durmam için beni uyarıyordu ama asla durmuyor dum orda ki herkes bana bakıyordum nasıl bu kadar içiyorum şaşırıyorlar dı. En sonda 10. Bardağı içtim ve Jimin bana döndü "bak yanlış bişey yaparsın az icsene hayvan" dedi gözlerim biraz kısılmıştı. Sakura ve Eunchae dans etmeye başladılar hepimiz deliler gibi eğleniyor duk. Ben nerdeyse 15. İçkimi içecek iken artık elim bile tutmuyordu çok yorulmuştum "jimin-shii.. bana içkimi içirir misin? İçemiyorum." Dedim kısık bir ses ile Jimin bana baktı "hayır daha fazla içme yeterli bu kadar"

Barda iken tam tamına 6-7 kere kusmustum herkes çok yorulmuştu Jimin hariç. "Hadi artık gidelim Jungkook zaten baya içti" herkes Sakura'ya hak verdi. Beni zar zor kaldırdılar Jimin arabayı sürmeye başladı. Sakura'nın evine gelmiştik, Sakura içerde abisini görünce baya şaşırmıştı "a-abi? Sen napıyorsun burda hani gidicektin arkadaşına" Taehyung ilk önce bana baktı sonra Sakura'ya "kalmak istemedim." Tamam diyip odaya geçtik. Okadar sarhoştum ki beni Jimin giydirmişti.

Sakura abisinin yanına gitmişti döndüğün de bana baktı "Jungkook istemiyorsun biliyorum ama bu günlük abimle yatmak zorundasın." Sarhoş olduğum için çok birşey anlayamıyordum "ha ne? Ben asla abinle yatmam.." Sakura beni zar zor kaldırıp Taehyung'un yatağına atmıştı. Şansa bak ki Taehyung da yataktaydı. Sakura beni yorganın altına aldı beni iyice yerleştirip kapıyı kapatıp gitti.

Taehyung bana döndü "baya içki kokuyorsun kaç bardak içtin sen?" Tae'ye doğru döndüm, kısık gözlerle ona baktım ve alçak bir ses ile "19-20 bardak falan.." Taehyung gözlerini kocaman açtı. Saat 3 olmuştu ben hâlâ Taehyung ile konuşuyordum ve hâlâ baya sarhoştum benim sarhoşluğum banyo etmeden geçmiyordu..

O anki sarhoşluk ile Tae'ye "öpüşelim mi? Söz aramızda kalır" dedim Tae bana baktı ve kafasını hayır anlamında salladı "ama neden kiii?? Taehyuungiee~" Tae'ye yaklastim dudağına buse kondurdum. "Taehyungie~" Tae'nin dudağını 5 saniye öptüm ve geri çekildim. "Jungkook yapma pişman olursun, sabah uyandığında utanırsın" ben hiç birşey anlamıyordum "ımm Taehyung çok yakışıklısın." Dedim ve Tae'nin kucağına oturdum. Tae kollarını belime sardı tam penisinin üstünde sürtünmeye başladım ufaktan inliyordu "Jungkook yapma çavuşum kalkar indirmek zorunda kalırsın" cevap vermedim ve kucağında zıplaya başladım. Penisinde ki şişliği fark edince ufaktan sırıttım.

Taehyung beni altına aldı "bu aramızda kalacak." Dedi ve altımda ki pijamayı, boxer'ı çıkarttı. Ardından kendi pijamasını, boxer'ını çıkartıp attı. Orta ve baş parmağını yalamam için ağzıma doğrulttu, iyice yaladım bacaklarımı Taehyung'un iki yanına koydum. Ağzımdan parmaklarımı çıkartıp deliğime soktu inlemeye basla dım çok derinden sokuyordu bu benim ilkim di. Deliğim iyice genişlediğin de büyük penisini deliğime değdirtti ah çıldırıyorum.. "sok artık şu yarrağını!!" Dedim gülüp ufaktan sokmaya başladı inlemelerim çok güçlüydü. Yarısını soktuğunda daha yüksek sesle inledim "Ahh t-taehyung~!!" Ağzımı kapattı "bizi birinin duymasını istemeyiz demi hm?"

İnlemeye devam ettim ve penisinin tamamını soktuğunda bayılacak gibi oldum sürekli kıpır dıyordum. "Sikeyim Jungkook rahat dur!" Ama duramıyor dum. Her soktuğunda daha fazla inliyordum ve kıpır dıyordum en sonunda Tae çekmece den kelepçeleri çıkarttı bacaklarımı beline doladı ellerimi kelepçele di ve ellerimi yukarı kaldırdı. Penisinin tamamını içime soktu haraket edemiyordum sadece Tae'nin ellerini sıka biliyordum.

En sonunda beni kendine doğru domalttı ve kendisi dizlerinin üstünde durdu. Bana emir verir gibi "yala." Dedi bende söylediğini yaptım. Ellerim bağlı olduğu için baya zorlanlanmıştım en sonunda ikimiz de boşalmıştık. Beni geri yatırıp ikimizin de üstünü çıkartıp attı, mememi emmeye başladı bende o sıra inliyordum "Ahh taehyung ımhh~"
Sürekli adıyla inliyordum boynumu emmeye başladı iyice morartmıştı en sonunda boxerımı geri giydirdi kendi boxerını da giyip kelepçelerimi çözdü yanıma yattı. "Sabah bunları hatırladığın da çok pişman olucaksın" ona dönüp dudağın dan öptüm "hayır asla pişman olmam saçmalama aşkım" dedim aşkım? Tae'nin gözleri biraz açılmıştı belimden tutup kendine çekti uyuya kaldık.
_____

Sabah uyandığımda yanımda Taehyung vardı telefonuna bakıyordu birden kafamı kaldırıp gözlerimi kocaman açtım o an çıplak olduğumu fark ettim ve hemen üstümü örtüyle kapattım "T-taehyung seni sapık! Ne yaptın bana!" Taehyung bana baktı "geceleyin baya içmiştin, kucağıma oturdun benim çavuşu kaldırdın ve sende indirdin yani senin sayende seviştik." Dona kalmıştım azım aralıklı açıktı ne diyeceğimi bilemiyordum "yalan söyleme kendin dokundun demi!!" Taehyung telefonundan benim inlemelerimi ve benim ısrarlarımı  kafamı salladım. "Şimdi gidip banyoya gir senden sonra ben giricem." Kafamı tamam anlamında salladım. Ben pijamamı giyerken bakmamak için kafasına yastık koymuştu.

Pijamamı giyip hızlıca banyo ettim. Çıktığım da yine aynı pijamaları giyip Tae'nin yanına geldim bana baktı hemen yanına oturdum "Taehyung şey.. ben özü-" daha cümlemi tamamlamadan konuşmaya başladı "özür dileme ve saçlarını kurut hasta olursun." Dedi birşey diyemedim. Ayağa kalktigin da fark ettim oda giyinmişti. Banyoya gitti bende o sırada saçımı kurutmustum. Mesajlara bakarken Sakura'nın bana mesaj attığını fark ettim.

Sakuramm

neden odanız dan inleme sesleri geliyor?????
Şu siktiğimin odasında napiyorsunuz??
Ahh Jungkooooookkk
Sevişiyorsunuz sanki!!??
Bi susun amk
Ahh taehyung diye sesler geliyor
Jungkook?
Sessize mi aldın telefonu?
Allah belani versin
Abimle mi sebisiyon laan
Ben dedim aşıksın
Ha bu arada Jimin de fark etmiş sevistiginizi
Lan o nasil inleme it
YETER ARTİK SUSUN
(4.26)
____

Mesajları okuduğum da ufak bir kalp krizi yaşadım. Taehyung gelmişti arkamı dönmüştüm oda giyinip saçını kurutmustu yanıma oturduğun da ona dönmüştüm "Taehyung.." bana baktığın da ona Sakura'nın attığı mesajları gösterdim. "Bu sefer kurtuluş yok başımızın etini yer."

_____

Bölüm sonuuyy😘😘

Sex Gentleman.-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin