Hazır, set, yola çık.

15 1 2
                                    

Sonunda buradaydık... Tüm kötü şeyleri geride bırakıp hayallerimizin peşinden koşacağımız yer... Kavga eden teyzelerin olduğu Konya'da kalabalık bir mahallede.

Ben Ecem, Antalya'lıyım. Arkadaşım ile beraber Konya'ya taşındım. Kalabalık mahalle ortamları bana göre değildi. Fakat arkadaşım Beyza burayı çok merak etmiştir. Fakat şu ki ikimizde gecenin 2'sinde mahallenin o karanlığın içindeki ışıklarını, tokyo driftlerini görmek istemişizdir. Ben Beyza kadar hırslı, iddialı ve cesaretli değildim, fakat ikimizde güçlü bir şekilde konuşup bir gün aynı şehirde aynı yerlerde yaşayacağımıza söz vermiştik. Bu gece büyük bir gece olacaktı; Beyza her gece araba yarışları olduğunu duydu ve Konya'nın iki tane tehlikeli çetesinin de yarışacağını da. Ve Beyza tehlikeyi takip edecek türdendi.

"Burada olduğumuza gerçekten inanamıyorum." Beyza söylendi. Yürürken birbirimizin kollarını tutup sıkıyorduk. Oldukça heyecanlıydık.

"Bende öyle." Dedim.

"Şurda bir taksi var." Beyza hemen oraya doğru koştu ve bende arkasından geliyordum. Ellerimizde de o kadar çok bavul vardı ki yürümekte zorlanıyorduk.

"Apartman buraya ne kadar uzaktır ki?" Çantalarımızı taksinin içine koyarak sordum.

"1 saat falan." Beyza arabanın içine girerek cevapladı.

Taksiyle apartmana doğru yolumuzu alırken camdan insanlara, arabalara, evlere bakıyordum. Beyza ise telefonundan arkadaşlarına yazıyordu. Saatler sonra sonunda yeni apartmanımıza gelmiştik. Eve girdik ve etrafta küçük bir çocukmuş gibi koşturuyordum. "Yaşasın!! İki tane banyo var." Diyip Beyza'yı güldürmeyi sağlıyordum.

Çantalarımızı odalarımıza koyduk. Çok mutluydum. Etrafta deli gibi koşturuyordum. Beyza seslendi. "Ecem!! Konsantre ol, dışarı çıkmamız gerekiyor."

"Neden? Daha yeni gelmiştik ama..."

Beyza sırıtmaya başladı. "Çünkü sana o bahsettiğim çetenin nerede buluşacaklarını bulmamız lazım."

Şakasına göz devirdim. "Bu çetelerin nesi önemli?"

"Pfff hadi ama Ecem onlar Konya'nın en ünlü çeteleri."

"O zaman neden ben hiç onların hakkında birşey duymadım?" Bir kaşımı kaldırdım ve Beyza'dan bir cevap bekledim. Sonunda beraber aynı apartmanda yaşamımızı sürdürecekken neden bir çetenin peşine düşüyoruz ki?

Beyza bir sandalyeye oturdu ve cevapladı, "Onlar bildiğin yıldız oyuncular falan değil, Ecem. Konya'daki herkes onlardan korku duyuyor."

"Kimmiş onlar." Biraz sinirim bozularak cevapladım. Biz neyiz ki onlardan korkacağız?

"Tek bildiğim şey bu çete 4 kişiden oluşuyor, ve Konya'da en çok korkulan çete olduğunu. Geceleri yada akşam saatlerinde araba yarışı yapıyorlarmış duyduğum kadarıyla."

"Yani, neden onları bu kadar önemli buluyorsun ki?"

Beyza nefesini alıp verdi ve sonra cevapladı. "Biliyorsun arabalar hakkında ne düşündüğümü. Ve bir arabayı çetenin kullandığını kendi gözlerimle görmek daha eğlenceli olur."

"Off, iyi tamam." Odama doğru yürürken Beyza seslendi.

"Nereye nereye?"

"İlk başta bir kıyafetlerimi değiştireyim." Beyza kafasını sallayarak oturma odasında beni beklemeye başladı.

Üstüme kahverengi sweatshirtimi ve altımada siyah bol kot pantolonumu giyindim. Saçımı taradım, yeni aldığım botlarımı giydim ve daha sonra oturma odasına gittim. Beyza yüzüme baktı. İstekli olmadığım belliydi ama Beyza için herşeyi yapacağımı oda biliyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Living Nightmare - Apo ElhachasanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin