Annemin, Güz!! Saat kaç oldu antrenmana geç kalıcaksın demesi ile yataktan fırlamam bir oldu.Hızlıca yatağımı toparlamaya başladım ve ardından işlerimi halledip hemen banyoya girdim soğuk bir duş almanın beni kendime getireceğinden emindim.Hızlıca duşumu alıp ardından üzerime dün akşamdan hazırladığım bebek mavisi tişörtümü ve siyah taytımı geçirip hemen aşağıya indim. Annem beni görür görmez elime biraz önce hazırladığı sandviç ve kahveyi tutuştururken gözlerimin içine bakarak; Güz sana güveniyorum bugün senin günün olacak buna tüm kalbimle inanıyorum dedi. Ve anneme kocaman sarıldıktan sonra yanağına tatlı bir buse kondurup hemen evden çıktım.Antrenmanlarımı yaptığım salon evimize yarım saatlik uzaklıkta olduğu için babamın bana doğum günümde hediye ettiği küçük tatlı arabama atlayıp antrenman salonunun yolunu tuttum.Uzun zamandır polis olmak istiyordum ve bu benim çocukluk hayalimdi.Aileminde beni bu konuda desteklemesi ile daha da güç bulmuştum ve antrenmanlarımı hiç aksatmadan gece gündüz demeden çalışıyordum.Arabamı antrenman salonunun yanında bulunan alana park ettikten sonra kendime bugün için söz verdim her şey güzel olacaktı buna tüm kalbimle inanıyordum.Eşyalarımı alıp kahvemi yudumlayarak antrenman salonunun kapısına geldiğimde kapı koluna doğru uzandım. Tabi benimle birlikte kapı koluna uzanan biri daha vardı ki ellerimiz birbirine değdiğinde irkildim.Yanımda duran kişi anlaşmakta her zaman zorluk çektiğim Alya'ydı.Küçüklüğümüzden beri aynı sınıflarda okumuştuk hâlâ da aynı şeyleri yapıyorduk ve aramız hiç bir zaman iyi olmamıştı çünkü beni sürekli erkek arkadaşı Kayra ile zorbalamaktan başka bir şey yapmıyorlardı.Alya her zaman ki gibi küçümser bakışı ile beni süzerken yavaş olsana!!! Diye bağırdı.Sanki aynı anda gelmemişiz gibi bana çemkirmekle yetindi.Alya farkındaysan aynı anda geldik sende dikkat etseydin o zaman dediğimde bir kahkaha patlattı."Öyle mi çilli, demek dikkat etmem gerekiyormuş "dediğinde sinirlendim.Yüzümdeki çillerden dolayı küçüklüğümden beri benimle çilli diye dalga geçmekten zevk alıyordu ama bu sefer başka bir şey daha söylemesine izin vermeyecektim.Tam ağzını açtığı anda atik bir hareketle antrenman salonunun kapısına bir hamle yaptım ve içeriye girdim.Kapı Alya'nın suratına kapandığında sesi hâlâ duyuluyordu sinirli bir çığlık attığını duyduğumda keyiflendim.Soyunma odasına girdiğimde hemen dolabımın önüne gittim antrenman sırasında daha sıkı bir üst giymem gerekeceği için üzerime sporcu atletimi giydim renginin gözlerimle uyumlu olması için mavi olmasına özellikle dikkat etmiştim. Soyunma odasında işimi hallettikte sonra hemen antrenman alanına doğru koşarak gittim.Vardığımda Alya ve Kayra ile birlikte duran antrenörümüzü gördüğümde başımla selamladım.Ardından Alya'nın yanına geçtim.Antrenörümüz boğazını temizledikten sonra bize önemli bir duyuru yapacağını söyledi ve ardından da bugün çok önemli bir seçim yapacağını üçümüzün arasında bir yarış düzenleyeceğini söylediğinde gerildim.Tam olarak ne için yarışacağımızı da cümlesinin ardından eklediğinde gerginlik yerine heyecana bürünmüştüm.Üçünüzün arasından sadece biriniz polis akademisine girmeye hak kazanacak, yalnızca biriniz!! Dediğinde Alya'nın bakışlarıyla beni süzdüğünü fark ettim.Bugünün çok çekişmeli geçeceği kendini çoktan belli etmişti.Ama bu benim için bir engel olmayacaktı, kazanacaktım ve hayalime polis olmaya büyük bir adım atacaktım.Antrenörümüz bize bugün ki yarışmada neler yapacağımızı nasıl yarışacağımızı anlatmaya başladığında ensemde bir nefes hissettim ki kafamı çevirdiğimde Alya'nın nefret dolu bakışları ile karşılaştım.Gözlerindeki alev bana çok şey anlatıyordu birden fısıltılı bir şekilde kulağıma doğru eğildi.Bugün kazanacağını sanıyorsan yanılıyorsun çilli. Ben veya Kayra ikimizden biri kazanacak.Sende evine ağlayarak döneceksin!!.
Diyerek Munzur bir gülümseme attı. Ardından da Kayra'nın yanına oturdu.Kız resmen beni sinir küpüne çevirmişti artık içimdeki istek daha da kabarmıştı.Bugün kazanacaktım hemde düşmanlarıma inat.
Antrenörümüz bizim için bir parkur hazırlamıştı daha önce yaptığımız parkurların hepsini birleştirmişe benziyordu.Daha önce hiç bu kadar uzun ve yorucu bir parkur yapmamıştık zor olacağa benziyordu.Bize parkuru anlattıktan sonra hepimize süre tutacağını,en iyi süreyi yapan kişinin yarışmayı kazanacağını söyledi.Daha sonra bizi biraz esnememiz için rahat bıraktı.Önceki antrenmanlarımda genelde iyi süreler yapardım bugün ise en iyi süreyi yapmam gerekiyordu.Alya o kadar da iyi değildi ama bugün daha hırslı olduğunu gördüğüm için onu küçümseyemezdim.
Kayra erkek olduğu için bizden daha iyi süreler yaptığı zamanları olmuştu ama bugün onu pekte istekli gördüğüm söylenemezdi.Alya sürekli onu sıkıştırıyor bir şeyler söylüyordu.Kayra'nın kafası baya dolu ve karmaşık görünüyordu.Bu fırsattan yararlanmalıydım.Vücudumu esneme hareketleri yaparak iyice gevşettim.Ne kadar çok esnek olursam o kadar iyi bir süre çıkartırdım.Esnedikten sonra birazda yerimde sayarak koştum. Su içmek için biraz durdum.Alya ve Kayra hararetli bir şeyler konuşuyorlar ve sanki bir şeyler planlıyorlar gibiydi.Alya'nın Kayra'nın yanından ayrılması ile içimi bir huzursuzluk kapladı.Kayra'nın bana bakarak Munzur gülümsemesi kuşkumu daha da arttırmıştı.Antrenörümüzde ortalıkta görünmüyordu ki tam o sırada düdük sesi ile irkildim.Antrenörümüz geldiğini belli etmişti.Haydi bakalım yarışma zamanı hepiniz buraya gelin dedi.
Hemen yanına gittiğimizde antrenör Alya nerede? Diye sordu.Kayra soruya hemen atılarak lavaboya kadar gitti hocam şimdi burada olur dedi ve antrenöre masum bir gülücük fırlattı.Antrenör peki o zaman ilk olarak Kayra ile başlayacağız gel bakalım Kayra dedi.Kayra parkurun başına geçtiğinde , Antrenörün üzerini aramaya başladığını fark ettim.Bir şeyi unuttuğu belliydi ki tam o sırada Alya koşarak hocam kronometrenizi yere düşürmüşsünüz diyerek antrenörün yanına gitti.Aa!! Demek düşürmüşüm sağ ol Alya sende Güz'ün yanına geçebilirsin dedi.Yanıma geldiğinde gözümü devirdim.Kayra hazırsan düdük sesiyle başla!!! Komutunu verdiği anda Kayra parkura başladı.Atik hamlelerle parkurun her aşamasını tamamlıyordu.İyi gidiyor gibi görünüyor ama yorulduğu her halinden belliydi.Asıl süreyi belirleyecek olan kısım bölüm sonu canavarıydı.Üç hedefi silahla tam 12'den vurması gerekiyordu yoksa atışları tekrarlamak zorunda kalacaktı.Kayra tam tahmin ettiğim gibi sonda takılmıştı ilk denemesinde başarısız olmuştu ve süresinden baya yemişti.İkinci denemesinde üç atışıda tam on ikiden vurabilmişti.parkurun hepsi bittiği anda antrenör süreyi durdurmuştu.Kayra soluk soluğa hocanın yüzüne bakarken hoca Yaptığınız süreleri eşitlik olması açısından en son söyleyeceğim o yüzden hemen ikinci yarışmacı gelsin dedi.Güz hadi gel bakalım seninle devam edelim dediğinde,gözlerimde istek ve arzu belirmişti.Kendimi içten içe motive ettikten sonra parkurun başına geçtim.Parkurun her adımını nasıl geçeceğimi hızlıca planlamıştım.Geriye sadece her şeyin düzgün gitmesi kalıyordu.Antrenörün hazır düdük sesiyle başla!.Komutuyla parkura başlamıştım.Nefes kontrolümü iyi ayarlamam gerektiğini çok iyi biliyordum.Her bir kısmı tamamladıkça nefesim daha da zorlanıyordu.Nabzımı düzeltmek için Derin bir nefes aldım ve ardından parkurun sonuna geldim.Atışları tek seferde bitirmek istiyordum ve ilk atışın önüne geldiğimde gözlerimi iyice kıstım.Kendimi hedefe iyice odakladım ve ardından ateş ettim.Kısılan gözlerimi açtıktan sonra hedefe baktığımda ilk hedefi tam 12'den vurmuştum.Sıradan ikinci hedef vardı.Hedefin önünde yerimi aldıktan sonra tekrar gözlerimi kısarak hedefe odaklandım.İlk atışımı tam 12'den vurabilmiştim.Diğer atışlarımıda aynı şekilde yapabileceğimi biliyordum.Derin bir nefes aldım ve ardından ateş ettim.Hızlıca Gözlerimi açtığımda ikinci atışımında başarılı olduğunu gördüm.Yüzümde oluşan küçük gülümsemenin ardından son atışın önüne geldim.Her şeyi belirleyecek olan o son atıştı.Parkuru Kayra'dan daha iyi bitirmişse benziyordum.Eğer bölüm sonu canavarını da bitirirsem her şeyin çok güzel olacağını biliyordum.Ve son atışımıda ateş ettim.Antrenörün düdük sesiyle gözlerimi açtığımda son atışımın da tam isabet olduğunu anlamıştım.Antrenörümüz aferin Güz parkurun ve atışların çok güzeldi dediğinde.Teşekkür ederim hocam dedim ve yüzümde kocaman bir gülümseme ile diğerlerinin yanına geçtim.Garip bir şekilde Alya'nın da gülümsediğini fark ettim.Galiba parkurda benden daha iyi olacağını düşünüyordu diye düşündüm.Antrenör aferin askerler çok iyi gidiyorsunuz hepiniz beni gururlandırıyorsunuz.Son olarak Alya gel bakalım sıra sende polis akademisine girecek olan kişiyi belirlememize az kaldı dedi.Ve Alya parkurun başına geçti.Ve düdük sesiyle parkura başladı.Bazı yerlerde parkuru karıştırdığı için zaman kaybetmişti.Yinede çok sakin görünüyordu.Parkurun sonuna geldiğinde soluklandı ve ardından ilk hedefin önüne geçti.Kendini hiç odaklanmadan ilk atışını yapmıştı ve doğal olarak atış başarılı olamamıştı.Bu yüzden hedef yenilendiğinde tekrar atışın önüne geçti.Bu sefer ilk atışını daha kontrollü attı ve atışı 12'den vurdu.Diğer atışında da yine kaçırdığı için 3.denemesinde tüm atışlarını tamamlamıştı.Benden ve Deniz'den daha kötü bir süre yaptığından emindim ama içimde bir sıkıntı vardı.Alya yanımıza geldiğinde,kimin daha iyi olduğunu birazdan göreceğiz dedi.Bu sözleri bana söylediğini biliyordum ama cevap vermedim.Antrenör yanımıza geldiğinde hepinizi tebrik ediyorum.Çok güzel yarıştınız ve süreleriniz de bir birinize çok yakın.Ve şimdi en düşük süreden en yüksek süreye doğru açıklamaya başlıyorum dedi.Boğazını temizleyerek en düşük süreyi yapan kişi Kayra sensin.Dediğinde ağzım ayrıldı Kayra Alya'dan daha hızlı bitirmişti ama nasıl sonuncu olabilmişti aklım almıyordu.Antrenör Kayra parkuru bitirme süren 3 dk 35sn dedi ve ardından devam etti.Sırada 2. en iyi süreyi yapan kişiyi açıklıyorum.Gerçekten 1.olan kişiyle arasında saniye farklar var dediğinde tırnaklarımı kemirmeye başladım.Ve 2.en iyi süreyi yaparak 1.liği saniyelerle kaçıran yarışmacımız Güz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HATIRALAR
ActionSelam yazdığım ilk kurgu olan Kayıp Hatırlar'ın ilk bölümünü sonunda paylaşmaya karar verdim umarım sizlerde beğenirsiniz.Polisiye-Romantik bir kurgu okumak isteyenler buraya.🥳🎉