DİKEN

5 0 0
                                    

Alaca eve döner üvey annesinin yemek yaptığını görür "sanırım bu akşam yemek yemicem ölmek istemiyorum" hızlı adımlarla odasına çıkar, bilgisayarını açar ve oyun oynamaya başlar saatin ne kadar çabuk geçtiğini anlamaz bile.Gözleri yavaştan kapanmaya başlar "son bir tur dah-" der ve uykusuna yenik düşer . Bora Aktaş o kızın gerçekten Alaca olduğunu anlamak için camın önüne gelir ve Alaca'yı uyurken görür  .İçeri girer ve Alaca'ya doğru yaklaşır Alaca'nın saçını hafif omzuna atar "olamaz gerçekten de o.." der . Onu bu şekilde rahatsız bir durumde uyuyarak bırakmak istemediği için kucağına alır ve yatağa yatırır . Alaca'nın sevgilisi kuzey Alaca'yı ziyareti gelir ve kapı aralığından Bora'nın Alaca'yı yatağa yatırışını görür . Tabikide sevişceklerini düşünür ve salona iner . Bora Alaca'yı bıraktından sonra gece yemeği için insanların kanını almaya gider.
Sabah uyandığında Alaca başında Kuzey'in beklediğini görür , gözlerine inanamaz "Kuzey!! seni çok özledim!" Kuzey nefret dolu bakışla "lanet olsun Alaca gecen nasıldı siki benimkinden büyükmüydü bari ha!" Alaca şaşkın birşekilde Kuzey'e bakar "ne diyorsun be?" Kuzey sinirlenir "kes sesini artık bitti beni aldattın !" Alaca şaşkınlıktan dona kalır Kuzey ise arkasına bakmadan çekip gider.

Alaca okula vardığında herşey yetmezmiş gibi birde ilk dersin kimya olduğunu ve Bora ile oturacağını hatırlar . İstemeye istemeye Bora'nın yanına gelir. Bora sabah olanları gizli bir şekilde izlemişti "neden somurtuyosun?" "seni ilgilendirmez" der Alaca "o zaman şöyle sorayım canım sıra arkadaşım iyi misin?" Alaca güler ve "siktir git " der .Bora kavga ettiklerini Alaca'nın ağzından duymak istiyordu o yüzden ısrar eder Alaca en son dayanamayıp "sevgilim onu aldattığımı başkasıyla yattığımı düşünüyor" Bora sırıtır ve "yattınmı" diye sorar Alaca çok sinirlenir "siktirtme belanı aldatsam üzülürmüydüm tek suçum oyun oynamaktdı nasıl yatağa yattığımı bile hatırlamıyorum lanet olsun " Bora gülmeye devam eder "oha yani oyun oynarken başladı ve devamını hatırlamıyorsun vay canına " Alaca daha da sinirlenir ve Bora'ya elini kaldırır tam vuracakken Bora elini tutar ve kendine çeker "bidaha el kaldırmazsan sevinirim senin gibi tatlı bir kıza yakışmıyor" Alaca Bora'dan nefret etmeye başlamıştı "bırak beni gerizekalı çıkışta ben sana gösteririm " "bekliyorum...."

---

Bora çıkışta demirlere yaslanmış bir şekilde Alaca'yı izliyordu "e çıkış saati geldi göster hadi" Alaca çıkış kapısına doğru giderken Bora'ya döner "bekle lan orda " der ve yanına doğru yürümeye başlar tam yanına gittiğinde bir yumruk indirecekken Kuzey gelir "ooo geceniz iyi geçti heralde" Alaca Kuzey'e döner " ne diyorsun lan sen!" Bora'nın sıçış anıydı "dün gece bu herif seni yatağa atıyordu gördüm!" Alaca çok sinirlenir "lan sen ne saçmalıyorsun ayrılmak istediğini söyleseydin anlardım ne kadar yalancısın " bütün okul onlara bakıyordu 'ooo arkadaşlar bora yeni kızı halletmiş ha vay bee kraal ' gibi şeyler söylüyorlardı .Alaca kuzey'e döner ve bir yumruk indirir "yalan söylemiyorum herkes duysun yattılar kanıtım var bakın diye herkese gösterir 'kanka şey burda sadece Alaca başka kimse yokki' Alaca  sinirli bir şekilde eve doğru koşar.Kuzey ne olduğunu anlayamamıştı "neler oluyor be!, yanlışmu gördüm Allah'ım kızı kaçırdım" Bora Alaca'nın arkasından yürüyerek gülmeye başlar "bi an gerçekten yaptık sandım" Alaca gülmeye başlar "gerizekalı sinirlerim bozuldu sabır ya" Alaca sağa sola bakmadan yola atlar ona doğru gelen arabayı görmez Bora Alaca'nın belinden tutarak yoldan çeker "dikkat eder misiniz hanfendi,sizi birşey olsun istemiyorum" Alaca kendini geri iter "sağol ölsemde çok umrunda olmaz zaten,neyse birdaha görüşmeyelim mümkünse baybayy" der ve uzaklaşır ve evet genç vampir bir insana aşık olmuştu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BordoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin