Merhabalarrrrrr
2. Bölüm ile karşınızdayım.
Öncelikle bu bölüm karakterlerimizle tanışıcaz.
Umarım beğenirsiniz.
Hadi Bismillahhhh.
Alev kurt'un ağzından/Şimdiki zaman/Şırnak:
Ben Alev, Alev kurt. Adımın anlamı yanan bir maddenin ışık ve ısı yayması demek. Adımı sevmiyorum çünkü adımın anlamını yaşıyorum.
Yanıyorum...
Ölümü temmeni ederek, ölmek isteyerek yanıyorum.
Yaşamak benim için epey zor çünkü dipsiz kuyulara bağırarak Alevimi söndüremiyorum.
Belkide denemiyorum.
Ölmek istiyorum.
Yanmak istiyorum.
Bunları düşünürken her kendimi kötü hissettiğimde yaptığım gibi kırmızı bir ışıkta vücuduma bakıyordum.
Bunu neden yaptığımı bilmiyorum belkide kırmızı ışığın beni temizlediğini inanıyorumdur.
Temizlemiyor!
İç sesimi umursamadım bile.
Bu kadar temizlenmenin yeterli olucağını düşündüm ve salona geçtim.
Annem ve babamla ayrı yaşıyorum. Ben başka bir lojmanda onlarda başka bir loşmanda. Annem bu duruma karşı çıkdığında bu konuda kesin kararımı söyledim.
Babam mı? Onun umrunda bile değildim.
Tam 7 yıldır Mavi gözlü adamla aramıza mesafeler girmişti. Benden nefret ettiğini bile düşündüm ve hala düşünüyorum.
Yine çok fazla düşündüğümü fark edince kafamı hızlıca iki yana salladım eş zamanlı olarak da kabının zili 2 kere ardarda çaldı.
Kapıya bakmak için ilerlerken ayağımı sehpaya çarptım.
"Hass-" Diye mırıldamdım ve tam başımı kaldırdığımda başımı sertçe dolaba geçirdim.
Dolaba kafa attım desem daha doğru.
Ağlamaklı bir ifade ile ilerlerken;
"Yıldım, bu sakarlığımdan da yıldım. " Diyerek hayata günlük stemimi ettikten sonra, kapıdakinin arkasından atlı kovalıyo olucak ki ardarda 4 kere daha zil çaldığında hayata karşı stemim büyüdü ve kapıdaki güzide misafirime;
"Geldim geldim! " Dedim ve hızla kabıya ilerledim.
Kapıyı açtığımda elinde pasta ile Necla teyzeyi gördüm. Kapıyı sonuna kadar açtım.
"Necla teyze buyur." Dedim ve gülümsedim. Necla teyzede huzurlu bir şekilde gülümsedi.
"Kızım, nasılsın iyimisin." Dedi gülümsemeye devam etti. Bende bu sırada onu içeri buyur ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKICI ÖLÜM
JugendliteraturYaşadıklarını kaldıramazsın bazen. !!!!!!BU HİKAYE BİR ÖNCEKİ KİTAP İLE KONUSU AYNIDIR AMA KİTAPTA OLAYLAR AKIŞINDA İLERLEMEDİĞİ İÇİN DAHA DÜZGÜN YAZMAK İSTEDİM ANLAYIŞ BELKİYORUM!!!!!!!