Fang...
Edgar beni odaya kadar kucağında taşıdıktan sonra kucağından indim.
"Sapık"
"İsteksiz misin yoksa?"
Cevap vermedim ve sadece sırıttım.
Cevabımı anlamış olacak ki yatağa sırt üstü uzandı, bende ardından üzerimdeki tişörtü çıkardım.
Her şey çok ani gerçekleşti, bana sabah böyle bir olay olacağını söyleseler onlara inanmazdım.
Edgarın üstüne çıktığımda Edgar gözünü kapatıp iki kolunuda boynuma doladı.
"Sen bana böyle yavaş yavaş yaparak işkence mi yaşatacaksın?"
"Hızlı olursa canın acır."
"Seni durduran ne?"
Dudağımı dudağına bastırırken Edgar beni daha da güçlü çekmeye başladı.
Dillerimiz birbirleri ile dans ederken, elim Edgarın tişörtünün altına doğru ilerledi.
Ben Edgarın tişörtünü çıkarırken Edgar öpüşmemizi asla kesmiyordu.
...
İkimizde yorgunluktan bitik düşmüş, sırt üstü yatakta uzanıyorduk. Edgar daha da yaklaşarak elini göğsümün üzerine koyup bana sarıldı.
Evet, şuan çok mutluydum, istediğim adamla birlikteydim ama aklımda bir soru vardı. Edgar benimle oyun mu oynuyordu? Sabah davrandığı davranışlar bende kötü bir travma bırakmıştı. Ne yaparsam yapayım unutamıyordum.
Birden "Sabah neden öyle yaptın?" Diye sordum kendimi tutamayarak.
"Söyledim ya, sinirliydim sinirimi senden çıkarttım"
"O değil."
"Gaylik olayı ile ilgili""Ha"
"Bence şuan onu takmanın sırası değil.."Saat çok geç olduğundan, gözlerim kendini kapamaya zorluyordu. Bende daha fazla bu konuyu konuşmak istemediğimden kısa kestim.
"İyi, tamam"
Edgar yanağıma bir buse kondurdu.
Gülümsemem yayılırken, Edgara sıkıca sarılıp kendimi uykuya teslim ettim.
______________________________________
Abi aşırı kısa oldu ve s3x yerini pek yazamadım çünkü çok uykum var🥲🥲🥲 (sonra telafi edicem söz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers [ Edgar X Fang ]
Fanfiction"Popülerliğimi elimden almana izin vermeyeceğim" "Belki popülerliğini alamam ama seni alacağım!"