Aku merupakan seorang pelajar sekolah di sebuah negeri di malaysia. Nama aku Rajan berumur 16 tahun dan aku juga seorang yg kuat melancap dan selalu membayangkan tubuh tubuh guru guru di sekolahku sebagai bahan lancapku. Aku sangat suka dengan cikgu cikgu melayu walaupun berbaju kurung dan bertudung sopan tetapi mereka mempunyai tarikan seksual yg kuat yg dapat dilihat melalui penampilan mereka. Aku meminati seorang guru bahasa inggeris bernama teacher haslinda,walaupun sudah berumur 46 tahun namun bodynya masih lagi mengancam dan teteknya serta bontotnya masih solid walau badannya agak sedikit gempal. Setiap kali aku bertemu dengannya batang aku pasti akan menegak kerana teacher haslinda selalu memakai pakaian yang agak ketat sehingga menampakkan bentuk tubuh badannya. Aku memasang impian untuk menyetubuhi serta membuntingkan dirinya satu hari nanti. Aku mula mencari cari langkah untuk aku menyetubuhinya. Pada satu hari dia masuk ke kelasku bagi menggantikan guru yang tidak hadir. Dari saat itu baru aku tahu bahawa teacher haslinda merupakan seorang janda beranak 5 dan telah kematian suaminya 7 tahun lalu. Pengakuan teacher haslinda itu membuatkan aku lebih stim lagi setelah dia mengatakan bahawa dia seorang janda dan aku berkata dalam hatiku "mesti janda ni dahagakan kasih sayang". Aku pun bertanyakan kepada dia "teacher tak sunyi ka duduk sorang?" Lalu dia menjawab "pada mula mula tu memang la sunyi tapi dah lama lama tu dah ok la" batang berkulup ku terus menegak dengan kuatnya lalu aku meminta izin untuk ke tandas dan aku melancap bayangkan teacher haslinda sepuas puasnya.
Nak dijadikan cerita, teacher haslinda mempunyai seorang anak lelaki di sekolah ini dan juga merupakan junior ku di sini. Aku agak rapat dengan anaknya(maklumlah nak tackle si ibu kan hehehe) dan pernah juga sekali itu aku bertanyakan kepada anaknya"mat,kau tak merasa nak adik baru ke" lalu dia menjawab"teringin juga nak adik baru tapi nak buat macam mana tadak rezeki" selepas mendengar jawapan itu aku berasa lebih semangat untuk meromen teacher haslinda. Aku berkata dalam hati "jangan risau mat, aku akan pastikan mak kau mengandung anak aku hehe". Ada satu hari tu, teacher haslinda selalu pulang lewat petang manakala anaknya selalu pulang awal alasannya kerana teacher mahu menghabiskan kerjanya. Kebetulan pula pada petang itu aku pulang agak lewat dan aku ternampak teacher haslinda lalu aku memangsang langkah langkah untuk aku menyetubuhinya. Aku ke bilik guru untuk berjumpa dengannya lalu aku berbual bual dengan dia. Ketika berbual tu, mataku merayap melihat body teacher haslinda yg agak berlemak tu. Batangku keras macam tiang terasa macam nak je rogol teacher dekat situ jugak tapi aku sabar. Aku juga mengambil kesempatan dengan gesel geselkan batangku dekat body teacher tiap kali aku lalu dibelakangnya. Aku pasti teacher tahu akan perbuatanku tetapi dia buat tak tahu. Setelah selesai kerjanya lalu dia meminta aku mengangkatkan barang barang miliknya ke keretanya kerana dia mahu pulang. Aku pun mengangkat lalu berjalan di belakangnya. Fuhh lenggang lenggok teacher haslinda sangat mengiurkan bontotnya yang besar tu bergoyang dengan sakannya. Aku tak dapat bertahan lagi, selesai aku meletakkan barang ke dalam keretanya aku pun masuk ke dalam keretanya. "Eh kenapa kamu masuk ke dalam kereta ni?" "Saya ada satu permintaan teacher" "apa dia?" "Saya nak suka dengan teacher. Saya nak teacher. Bukan takat tu saja, saya nak jugak tidur dengan teacher pls teacher saya suka sangat dengan teacher" "apadia! Mana boleh kamu tu pelajar" tanpa berkata kata lagi aku terus menerkam teacher haslinda lalu aku mengucup birbirnya dan aku mengulum lidahnya,teacher haslinda juga meronta ronta untuk melepaskannya dirinya dari cengkaman ku namun aku tidak endahkan perbuatannya itu sebaliknya aku meneruskan cengkaman yang kuat ke badannya. "Please Rajan stop it! This is wrong..." ronta teacher. "Sorry teacher i really can't hold it anymore... i want you teacher haslinda". Aku meraba punggung dan payu daranya yang mantap itu "aahhh sedapnyaa tetek teacher" "tolong lepaskan teacher" setelah sekian lama akhirnya teacher haslinda pun lemas dan mengalah. Lalu aku membawanya keluar kereta dan aku membawanya ke blok tingkatan 1 yang terletak di bahagian paling belakang sekolah. Kami masuk ke dalam satu kelas lalu kami memulakan projek kami. Aku terus membogelkan diri ku lalu aku menghalakan batang ku ke arah muka teacher haslinda yang telah terlutut itu lalu aku menyuruhnya mengusap batangku "teacher pegang pliss" "ahh your dick is hard... besar geram i" lalu teacher haslinda melancapkan dan menarik kulup batangku "aaahhh sedapnya teacher" aku berasa sungguh nikmat. Kemudian,aku menghalakan batangku ke arah muka teacher haslinda yang masih lengkap berpakaian serta tudung itu. Aku menyuruh teacher haslinda mengolom batangku. Teacher haslinda terus mengolom batangku dan kolomannya sangat nikmat " aahhh sedapnya teacherr ahhh sedapnyaa haslinda sayanggg kolom kuat lagi teacher haslinda sayangg"lalu aku memegang kepalanya lalu aku merodok batangku keluar masuk mulutnya. Teacher haslinda hanya menuruti saja. Setelah sekian lama aku berbuat sebegitu aku terasa ingin terpancut lalu aku melajukan hentamanku lalu aku melepaskan berdas das air mani ke dalam mulut teacher haslinda "critt critt critt" "aahh sedapnyaa teacher" teacher haslinda menelan kesemua air maniku. "Sedapnyaa air mani kamu ni... i love indian sperm".