Makyajınız boğucu olmasın bi eyeliner veya bi göz kalemi yeter.Dudaklarınıza ise kırmızı veya bordo yani yoğun rujlar sürmeyin. Doğal olun hafif pembe bi ruj veya parlatıcı sürebilirsiniz.Cilt ton ve durumu uygun fondeten veya BB krem kullanın.Fondeteni boya badana gibi sürmeyin berbat oluyor.Uzaktan pürüzsüz gözükseniz bile bi b*ka benzemezsiniz ....
Eyelinerı sırık gibi uzatmayın. kısa bi çizgi yeter veya kalın yapmayın ince yeterli olacaktır.
Eğer far kullanıyorsanız göz kapağınıza koyu göz pınarınıza ise açık renkler tercih ederek daha cool durabilirsiniz ama çok yoğun olmasına gerek yok zaten naturel makyaj bu senenin modası.
Göz makyajının olmazsa olmazı rimeldir. iyi bildiğiniz bi markadan suda akmayan rimeller kullanın. Sürekli rimel kullanan biriyseniz kirpik bakımı için badem yağı kullanabilirsiniz.
Kaşlarınıza gelirsek kaşlarınızı alırken ip gibi inceltmeyin bu hem günah hemde görünüş bakımından çok biçimsiz durur.Kaşlarınızı boyarken kaş renginizden koyu renkler seçmeyin.Göz makyajınızı tamamladıktan sonra kaşlarınızın kavisli gözükmesi için. beyaz farı hafifçe kaşınızın altına sürün.
Dudaklara gelirsek eğer göz makyajınız fazla göz aliciysa dudaklarinizi hafif mat rujlar sürebilirsinizi eğer tam tersi göz makyajiniz azsa dudak renginizi koyulastirabilirsiniz.eğer ciddi bi ortama gidevekseniz koyu mor veya bordo bu senenin modası.
Allıklarda size tavsiyem turuncu veya hafif pembe renkli allıklar yeterlidir.
son olarak burnunuz kalınsa burnunuzun iki yanına kaşlarinizin başlangicindan baslayarak burnunuzun ucuna kadar teninizle uyumlu HAFİFÇE kahverengi far sürün bide eğer varsa bronzerınız yoksa yine allığınızı kullanarak çene ve elmacık hatlarını belirginleştirmek için hafifçe kullanabilirsiniz.
Ufacık bi not daha gözlerinizin iri gözükmesi için gözünüzün içine beyaz renkli kalem çekin.ve eyelinrrinizi renkli secebilirsiniz...