Bazı insanlar korkarlar bazılarının ise korkuları korkusudur.Kimisi sudan korkarken kimisininden su kurtuluşudur.Korkmak bazı insanlar için karanlıkken,bazıları zaten karanlıktır.
Aslında karanlığın oluşması ışıktan kaynaklıdır.Acılar insanı korkutur.Gercekler insanı korkutur.Gercekler bazılarının yaralarına merhemken bazılarının yarasını oyar.Bazi insanlar insana yara olurken bazıları yara bandı olur.Yarayı açan sebebi bilmek istemezsin ama gerçekler açığa çıkar.
Bazen gerçekler yarayken bazense yaraya merhemdir.Kimisi insana yarayken kimisinde yarabandıdır.Bazıları için karanlıkdaki bir ışık kurtuluşken bazıları için ölümdür.
Ay herzaman güneşe muhtaçtır.Işık yoksa karanlıkta yoktur.Peki ya ışık zaten hep yoktuysa ve karanlık diye bir şey yoksa?Belkide karanlık bizizdir ve ışığa muhtaçızdır.
Hayatda ne olduğunu asla bilmezsin.Bazı tahminlerin tahmin olduğunu unutursun,yanılırsın.Kader seni bir rastlantıya çıkarır.Rastlantı senin zaten kaderinde vardır,bu rastlantı zaten olucaktır.
Bazı insanların korkuları onu bir şeyi yapmasını engeller.Bazı insanlarda karanlık insanın kurtuluşuyken bazılarının ölümüdür...
Ben Lina yani en azından 20 yıldırki Lina'yım.Hep sessizliklde boğulan Lina.Hiçkimsenin umursamadığı Lina.Hep sessizliğinde boğulan Lina.Kalplerin yardımcısı Lina.Karanlıkta batan Lina.
Bildim bileli 3 arkadaşım vardır.Dora,Ekim ve Toto.Toto ben bildim bileli benimle beraber.Her gün onu görüyorum.Toto benim oyuncak ayım.Küçüklüğümden beri benimle.Onunla güldüğüm,ağladığım zamanlar çok olmuşdur.Küçükken hep onunla konuşurdum,sanki benı anlıyorda...
Dora ve Ekim benim üniversite arkadaşlarım.Geçen yıl tıp fakültesini kazandım.Kalp cerrahlığı bölümündeyim.Ben küçükken annem kalbinden vurulmuş.Babamın söylediklerine göre onu düşmanlarımız vurmuş.Benim babam mimardır,evimizin güzelliğide onum sayesinde.
Bu gün yaz tatili zamanlarındaydım.Kaç zamandır bu zamanı bekliyorum.Tıp gerçekten zor.İnsanı çok yoruyor.Yaz tatilini seviyorum çünkü kitap okuya biliyorum.Odada her zamanki gibi kitap okuyordumki,kitap bitti.Evde bazı çalışanlar vardı.Beste teyze ve Leyla .Ev üç katlı olduğundan ev işlerini asla kendim yapma imkanım yok.Zaten yaz tatiline yeni çıktım.Yazda bile ders okumam lazım.
Bugünlerde Dora ve Ekimle buluşmak istiyordum.Bir kaç gündür planlıyorduk ama bu aralar zaman bulamıyorduk.Ekim ve Dorayla üniversitede tanışmışdım.Doğrusu lise arkadaşlarımdan nefret ederdim.Bu yüzden liseden arkadaşım yoktu.Aslan burcu olduğumdan ya kimse bana tahammül edemiyordu yada ben onlara.Aslında üniversitede pek kimseyle konuşmuyorum.Dorayla Ekimle yakınlığımız baya iyi.Onlarla hatta WhatsApp grupumuz var.İsmi biraz garip doğrusu.(Tantuniler)...
Sabah her zamanki gibi erken kalkdım.Aslına bakarsanız ben uyumayı zaman kaybı sayıyorum ama uyumayıda seviyorum.
Hep pozitiv enerjiye sahibimdir,ama bazen sessizliğimde batarım.Babam her zamanki gibi evde yoktu.Sabahları erken çıkardı.Sabah kahvaltımı yapıp biraz Leylayla sohbet etdim.İyi bir kızdı ve aynı zamanda benimle yaşıttı.Beste teyzenin kızıydı.Beste teyzede aynı Leyla gibiydi.Hiç annemi aratmıyordu.Zaten bizim evde kalıyorlardı.Benim hiç yaşıt akrabam yok ama bir halam var.Oda yılanın biridir.Hatta annemin ölümünde onun parmağının olduğunu bile düşündüğüm oldu.Bir tanede oğlu var.24 yaşında.Adıda Oğuz.Yavşağın tekidir.Hatta annesinin kopyası.Oğuzun babasınıda düşmanlar öldürmüş.Hiç bir zaman düşmanların kim olduğunu söylemediler.Merakımda yoktu aslında ama şu aralar merak ediyorum.Babam bana Oğuzun babası yani Vedatın annemle aynı gün ve aynı düşmanlar tarafından öldürüldüğünü söylemişti.Doğrusu bu düşmları bulmak istiyorum ama nasıl bulucamki?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT;ARADIĞINIZ NUMARA MAFYA!
RomanceHer şey bir tesadüf sonra başlıyordu.Lina ve arkadaşları başına geleceklerden habersizdi...