Vzbudil mě budík s vyzváněním německé hymny ve svém vznešeném pokoji, tatíček pro mě přeci jen chce to nejlepší.
Když jsem otevřel oči tak jsem uviděl toto:Josef se o mě fakt nádherně stará. Donesl mi štrůdl, kinder vajíčko ovoce. Prostě je to šikovnej chlap. Částo se mi věnuje víc než táta. Táta často jen celé dny dělá ty své projevy u kterých zvedá levou ruku a řve na lidi. Pak večer plánuje jak potopit francouzské lodě.
Za to Josef, má na starost tolik pacientů v nejrůznějších kempech,pak operuje dvojčata, ale i tak si na mě vždycky nějakou chvíli najde.
Pomalu jsem vylezl z poslete a udělal si ranní hygienu. I přes zavřené okno jsem zase slyšel jak táta řve na balkoně svuj ranní projev pro celou naši říši.
Oblékl jsem si uniformu,vypadala nějak takhle
(Táty si nevšimejte, chtěl se vyfotit se mnou když už je to tak důležitý den.)
Nakonec se rozhlodl , že se výjimečné bude věnovat svému synovi a rozhodl se mě zavést do školy 🥺🥺
Ano, jsme taková elita, že mě do školy doprovází zástupce vojáků 💹
Po dlouhé cestě, při které se bohužel na naše rádio zase napojil sovětský svaz a chtěl nás odposlouchávat 😡😡 (blby komouši) jsem dorazil ke škole:Ano, naše 🏫 škola je opravdu střežena,jak jinak by to také mohlo být, když se tu schází nejmocnější světová elita a často se ti potkávají strany , které spolu nemají moc dobré vztahy (Fuj komouši😡😡)
Nakonec jsem po kontrole odentity vešel do třídy. Bylo to děsivé.
Letos je náš ročník oravdu sylný.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Tak tady je vaše Alice!v další kapitole se máte opravdu na co těšit😍😍😋😋
Na jaké spolužáky se těšíte nejvic?? Psaní této knížky mě opravdu baví, takže velmi ocením vaši podporuje ve formě hvězdičky a komentářem.
ČTEŠ
Sovjetské Německo (MHA)
FanfictionV naši alternativní realitě existuje akademie kam nastupují synové a dcery nejsilnějších světových politiků. Každý potomek světového vůdce podědil také schopnost zvanou quirk. Izuku- syn krutého extrémysty Adolfa Hitlera 🔗 Bakugo- syn mocného komun...