2.BOLUM

12 3 0
                                    

Ona teşekkür etmek için yüzüne baktığımda teşekkür etmeme izin vermeden ordan uzaklaştı arkasından teşekkür ederim diye bağırdım ama Dönüp bakmadı bile.
Eve doğru yürürken o anı aklımdan geçirmeye başladım
Farklı bir güzelliği vardı o çocuğun, biraz yabancılara benziyordu. Büyük ihtimalle aynı yaşlardayız
Zaten onu bir daha görmeyeceğim için pek de üstüne durmadım.
Bana yardım etmesi çok nazik ve güzel bir davranış Peki ama neden sonra o kadar kaba davranıp görmezlikten geldi ki ?
Bunları düşünürken eve kadar gelmişim eve gittiğimde anneme farklı bir okula geçmek için yalvardım her gün evden erken kalkıp gideceğimi söyledim. Aslında sabah bile kalkmaya zorlanıyorum Ama eğer farklı bir okula geçersem kalkacağıma söz verdim. Annem neden farklı bir okula geçmek istediğimi sordu ama nedenini Söyleyemedim ağlamaya başladım. Annem ağlamaya başladığımı görünce kıyamadı. Okul müdürü olan bir arkadaşı olduğunu, ama okulun çok güzel olmadığını söyledi. Bunların hiçbir umrunda değildi ve ne olursa olsun gitmek istediğimi söyledim.
Yarın sabah hemen benim kaydımı o okula aldı.
O okula gitmek için yaklaşık 2 saat daha erken kalkmam gerekiyor ama sıkıntı değil, bunlarla baş edebilirim. Bu sabah her zamankinden daha mutlu kalktım. Tanrı bana bir şans daha vermişti ve bu şansı en iyi şekilde kullanmalıyım. Makyajımı giymeme saçıma her şeyime daha fazla önem verdim. Otobüs durağında Beklerken okuluma Giden eski otobüsümü gördüm ve o otobüse binmemek bile beni mutlu etmeye yetiyordu. Okula varmıştım pek büyük bir okul değil ama tatlı gözüküyor. Müdürün yanına gittim. Zaten annemin arkadaşı olduğu için bana Çok iyi davrandı. Okula tanımam için bir öğrenci çağırdı. Ahn Yujin adinda kısa saçlı bir kız. O çok güzel ve havalı gözüküyordu.

A:Merhaba benim adım Yujin Sen de yeni transfer olan öğrenci olmalısın. Gel sana okulumuzu göstereyim.

Tek düşünebildiğim onun çok havalı olmasıydı çok etkilenmiştim.

W: Benim adım Jang Wonyoung

A:Çok güzelsin büyük ihtimalle çok popülerdin.

W: Aslında pek popüler bir tip değilim Bu arada sen de çok güzelsin.

ilk defa bir arkadaşım olabileceğini hissettim. Bana Okulu göstermeye başladı.

W:Derslerin nasıl Eğer benim Okulu gezmem için seni seçtilerse Büyük ihtimalle iyidir.

A:Evet iyi sayılır, aslında sınıf başkanı olduğum için beni görevlendirdiler Çünkü aynı sınıftayız.

W:Aynı sınıfta mıyız? Bunu duyduğuma sevindim.

O kızı sevmiştim tatlı bir havası vardı. Sınıfımıza doğru gittik.
Sınıfta herkes bana bakıyordu Hoca kendimi tanıtmamı istedi.

W: Benim adım Jang Wonyoung 17 yaşındayım Sizinle tanışmak için sabırsızlanıyorum.

Yavaş yavaş tüm sınıf arkadaşlarımın yüzüne bakmaya başladım. Bae jinsol, Kim Ji-woon, Sull Yoon, Yang Jungwon, Park Sung-Hoon. Park Sung-Hoon'mu bu çocuk bir yerden tanıdık geliyor.
Haa evet bu çocuk o çocuk KURTARICIM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

life of a teenage girl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin