riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
hanna pov:
pff ik sta op en zie dat ik mij wekker 2 uur vroeger had gezet half slapend loop ik naar de keuken neem een boterham en smeer er wat choco op ik kijk naar de kalender en dan kijk nog eens snel het is ook waar vandaag heb ik lest tot 12:00 en dan krijg ik mijn diploma en ga ik terug naar Engeland komaan ik kuis de tafel op en ga snel naar de kleerkast ik neem een tof licht blauw shirtje uit met een zwart shortje ik ga naar de badkamer leg muziek op en douch me als ik klaar ben droog ik me af en ga naar beneden als ik beneden ben doe ik mijn zwarte vans aan.ik kijk in mijn tas of ik alles mee heb.
ik begin alles te overlopen : gsm,oortjes,mp3,sleutels en portefeuille. ok ik ben klaar ik moet eerst nog naar Mvr. De Smet ( ze is de mama van het weeshuis waar ik ook heb gezeten dus noem ik haar mama) en daarna nog naar de bakker.
onder weg luister ik naar 1D little things gelukkig is het wees huis maar 3 min ver. ik kom aan maar ik zie nergens mvr.de smet dus besluit ik om haar te roepen:
mama mama mama mama waar ben je ?
hanna meisje ik ben hier kan ik wat doen zeg ik met puppy ogen
neen hoor zeker ik kijk eens super lief ok kun je even de wasmanden gaan halen voor me ze staan op het rek ok mama ik ben zo terug.ik kijk op mijn gsm en zie dat het 7:45 is als ik terug ben zeg ik mama ik moet nu naar school ze zegt ok oja mama bijna vergeten ik kom morgen vroeg voor iets te zeggen het is heel belangrijk ok veel plezier op school en voorzichtig zij he onderbaan jaja hou van je roep ik nog snel.
en fiets razendsnel naar de bakker om de hoek achter 2 muffins. ik betaal en fiets naar school het is 8:10 als ik op school toekom ik zet mijn fiets weg en kom het schoolplein op ik hoor over al geroezemoes en mijn naam zelfs mijn klasgenoten roep slet kind zonder familie hoer weeskind. het kwetst maar ik doe alsof ik het niet hoor ik kom binnen in het lokaal en ga op mijn plaats zitten 5 min later gaat de bel eerst kop mvr.Dhondt binnen en dan kommen de populaire binnen om te beginnen Barbie Ashley dan komen haar 2 schoothondjes binnen Marie-Line en channel ze durven niets die 2 alleen maar ja knikken nu komen de boyz eerst shane in het begin was hij super aardig tegen mij tot dat hij Ashley's boy werd nu is hij nr.1 bad ass van de school iedereen is bang van hem en zijn boys en daar is bad ass nr.2 bram hij is beste vriend van shane en hij doet judo nr 3 en 4 komen nu binnen die zijn niet direct gevaarlijk alleen als Ashley er bij is nr;3 is mike hij zat bij mij in het weeshuis maar ik heb hem beloofd niets te zeggen dus als ze mij in elkaar slaan doet hij maar alsof ik vindt hem wel schattig. oke nu nr.4 ravi is sterk maar niet zo sterk als bram.
en nu komen de rest binnen iedereen kijkt me met een arrogante blik aan . De eerste 2 lesuren zijn voor bij ik ren uit de klas en ga naar mijn geheime plek het dak van de school. ik eet mijn muffins op en leg spaces van 1D op ik begin stilletjes mee te zingen als ik de laatste noot zong gaat de bel.
ik ren de klas binnen juist voor mnr.Vandekerkhove en dan komt de rest binnen .mnr. is bezig met de uitleg voor de diplomaplot valt er een briefje op mijn bank ik open het en lees het stil in mijn hoofd.
Hey weeskind ik en de klas hebben een verassing voor je zodat je ons en deze klas nooit vergeten zal zelfs niet in Engeland dus fiets niet ommiddelijk weg na dat je je diploma hebt grtjs Ashley.
JE LEEST
Eindelijk zie ik je terug
Fanfictionhey ik ben hanna ik ben 18 jaar en ik woon al 8 jaar in België helemaal alleen daar voor woonde ik in Engeland toen ik 10 jaar was ben ik eens buiten westen geweest als ik wakker kwam was ik hier in België je vraagt je waarschijnlijk af of ik geen...