I'M SORRY

96 1 0
                                    

niall pov :

waar is ze nu ze kan toch niet zo ver wegerend zijn als ik bij een parkje kom zie ik Hana wenend bij de fontein zitten. Hey Hanna zeg ik voorzichtig ze kijkt me angstig aan als ik een stap dichter wil zetten roept ze BLIJF UIT DE BUURT ALS JE TE DICHT BIJ ME BENT KAN ER VERSCHILLENDE ERGE DINGEN GEBEUREN ik schrik en zeg Hanna kalmeer er gaat niets gebeuren ik ben het maar ze kijkt me aan met nog steeds de zelfde blik ik kom dichter en steek men hand uit ik zie dat ze heel traag mijn hand meent als ze mijn hand neemt trek ik haar in een knuffel zij neemt me stevig vast ze begint minder te trillen als ze helemaal gekalmeerd is doe ik haar jas om haar 

Hana's pov:

ik laat Naill lichtjes los hij doet mijn jas om me heen Thanks Nialler en sorry voor het roepen teg je je kan er niets aan doen. wat is er gebeurt met jij en Hazza in je slaap kamer is het goed als ik het zeg onderweg naar het hotel natuurlijk meid zegt hij met een kleine lach ik lach en dan beginnen we te stappen en ik begin alles te zeggen we zijn bijna bij het hotel en ik ben net klaar ik zeg tegen Niall ik begrijp als je niet meer met me te maken wilt hebben en ik kijk weg Niall slaat zijn arm om me en zegt Hana het is jou schuld niet  en ik zou nooit van je zijde wijken wie wil nu zo een mooi lief getalenteerd meisje alleen laten ik word knalrood . we stappen de lift binnen en komen aan mijn hotelkamer ik wil net de deur open doen als ik Harry hoor zeggen where Niall stays with my little sister shit DAn smijt ik de deur open iedereen kijkt geschrokken ik loop naar Harry en omhels hem zo hard en ik voel dat er weer een traantje loop maar niet alleen van mij ook van Harry terwijl ik hem los laat zeg ik  Hazza i'm sorry harry kijkt verbaast en zegt why  ik kijk naar hem en zeg voor weg te lopen. het is nix little sis het is goed om je terug te hebben plots horren we allemaal gekucht kunnen we nu verder doen het is ondertussen al 22u zegt Liam sure daddy zeg ik met een big smile en ga bij de girlz zitten Sophia zegt al fluisterend en en hoe was het met  Niall alleen ik word lichtje rood en zeg we hebben alleen gepraat Jaja zegt Eleanor en de serie was uitgekenen het was 23u ik ga naar de keuken achter wat water ik draai me om en zie dat Harry er staat ik zeg hey big brother hey little sis ik heb een vraagje zeg het maar wil je bij m;ij en de boys komen wonen zo zien we elkaar meer en moet kenny niet heel Londen door rijden voor je op te komen halen NATUURLIJK wil ik dat zeg ik met een big smile en geef hem een super grote hug ik laat hem los ohja sisie ik ga naar bed zeg harry kruip maar in mijn bed ik slaap wel in de zetel ok hij geeft me nog een knuffel en da gaat hui gaan slapen . als ik terug kom zie ik Eleanor op louis schoot zitten Sophia op Liam's schoot dus ik ga naast niall zitten het is laat en ik word moe ik nestel me tegen Niall aan en val in slaap nog  voor dat ik helemaal slaap voel ik niall zin arm om me slaan.

ondertussen bij de genen die wakker zijn

oooohn Niall jij en Hana zien er zooooo cute uit samen je zouw moeten daten zeggen de 2 meisjes samen nietwaar boys Louis en Liam knikken instemming mee jha bro echt Hana is such  sweetie i know guys i know but i can't just ask her i know her just 1 day  1 uur later ligt iedereen te slapen.

Eindelijk zie ik je terugWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu