ʚ 𝙏𝙤𝙟𝙞 ɞ

75 7 1
                                    

✼ •• ┈┈┈┈๑⋅⋯ ୨˚୧ ⋯⋅๑┈┈┈┈ •• ✼


Gece geç vakitti. Belki neredeyse gece yarısı. Bir nedenden dolayı Pinterest'te geziniyordunuz. Kocanızın iş gezisi sırasında 3 yaşındaki çocuğunuz Megumi ile yalnız kaldınız. Megumi'nin huzur içinde uyuduğunu görmek için yanınıza baktınız. Yüzünde bir gülümseme oluştu. Çocuğunuzu böyle görecek kadar hayatta kalabildiğinize inanamazsınız. Korkunç bir doğumdu ama sonunda Megumi'yi görmeye değdi.

Parmakların minik yanaklarını hafifçe okşuyor. O kadar sevimli bir çocuk ki. Telefonunuza dönün ve Pinterest'te durmadan gezinin. Onu gördün. Sevimli tavşan kigurumisi giyen bir çocuğun resmi. Resmin ne kadar tatlı olduğunu görünce kalbiniz çok etkilendi, özellikle de onu giyen Megumi ise. Yani, çocuk kigurumisini aramak için yerel çevrimiçi mağazanıza gidersiniz. Burada 2 kurttan oluşan yetişkin bir kugurumi çifti olduğunu gördünüz, bir beyaz ve bir siyah kurt var. Bunları da anında sepetinize eklersiniz. Böylece bir tavşan kigurumisi ve bir çift kurt kigurumisi satın aldınız.

3 gün sonra dairenize bir paket geliyor. Paketi oturma odasına getirdin. Geziden dönen kocanız oturma odasında oturmuş Megumi'nin taklit ettiği çizgi film izliyordu.

"Anne, ne yapıyorsun?" Megumi çizgi filmlerini izlerken merakla seni izliyor.

"Ah!" Kutudan bir tavşan kigurumisi çıkardın. "Bu bir kigurumi, tatlım!" Megumi gözleri artık kigurumiye yapıştırılmıştı. "Megumi, buraya gel." Megumi'ye yerinize geçmesi için işaret yaparsınız. Toji kutunun içinde ne olduğunu görmek için sana yaklaştı. Siyah bir kurt kigurumisi gördü ve yüzünü buruşturdu.

"Bunun Megumi için çok büyük olduğunu düşünüyorum (E/H)." Kıkırdadı.

"Çünkü bu bizim için canım." Megumi tavşan kigurumi'yi iliklerken söyledin.

"Ben bu şeyi giymiyorum-"

"Toji." Kocana masumca gülümsüyorsun. Sağ elini tuttun ve parmaklarını eklemlerine sürttün. "Giymezsen dışarıda uyursun." Toji'nin birkaç zayıf noktası var, bunlardan biri de karısı.

"Megumi'nin hatırlaması için sevimli bir aile fotoğrafı çekmek istiyorum, o yüzden... yapabilir miyiz canım?" Kocanızı ikna etmek için köpek yavrusu gözlerini yapıyorsunuz. Megumi atmosferi fark etti, jestinizi takip etti. Yüzün hayır diyemeyecek kadar tatlıydı, üstelik Megumi de bunu yapıyor. Yaşlı kalbi ailesinin bu tatlılığını kaldıramaz.

"T-tamam! Giyeceğim." Sen ve Megumi birbirinize beşlik çakıyorsunuz. 10 dakika sonra sen ve Toji kurdun kigurumisini giyiyordunuz. Sen beyaz kurt kigurumisini giyiyordun, Toji ise siyah kigurumisini giyiyordu. Kameranızı bir sandalyeye kurdunuz. Birkaç tıklama sesi duyuluyor. Yeni basılan resme baktınız ve kocanıza ve çocuğunuza gösterdiniz. Çok tatlı bir aile fotoğrafı.

Megumi ailesine dair tek anısını saklıyordu. Resim babasının yüzünde parçalanmıştı, oysa senin ve onun yüzüne dokunulmamıştı. Megumi fotoğrafı tekrardan çekmecesine koyarak kendini derin bir uykuya bıraktı.

•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

˗ˋˏ✦ˎˊ˗ Jujutsu Kaisen Oneshots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin