✼ •• ┈┈┈┈๑⋅⋯ ୨˚୧ ⋯⋅๑┈┈┈┈ •• ✼
Tür = Sfw
Tepki = Yastığınıza sarılarak uyuyorsunuz.
Kişiler = Toji, Satoru
...Satoru༄
Her zamanki gibi günün sonunda yatağına ulaştığında uyumakta oldukça zorluk çekiyordun. Satoru acil bi işi olduğunu söyleyip milyonlarca özür yağdırarak evden çıkmıştı ve şimdi duvarlar üstüne üstüne geliyordu çünkü oldukça bunalmıştınız. Siz, en sonunda satoru burada olmadığındanbir yastığa sarılarak uyuyorsunuz çünkü yanınızda kocaman ve her zaman size sarılan büyük ve sıcak bir bedene alışmıştınız, bu yüzden Satoru eve geç geldiğinde sizi yatakta kollarınızda bulabileceğiniz en kabarık, en büyük yastığa sarılı halde bulduğunda pek bir şey söyleyemez.
"Hmm," diye gülümsüyor ve kendi kendine sessizce mırıldanıyor, battaniyenin düştüğü yerde senin vücuduna hayran kalıyor.
Ve sizi böyle gördüğü için kendini çok tatlı, belki biraz duygusal veya duygusal hissettiğinden, sessizce yatmaya hazırlanır ve size katılır. Vücudunu yatağa yaslıyor ve yavaşça, dikkatle yastığı senden çekiyor, birkaç hoşnutsuz inleme sesi çıkıyor ağzınızdan fakat sonradan derin uykunuza devam ediyorsunuz, sonra vücudunu seninkinin tam önüne yerleştiriyor.
Kollarının ona dolandığını hissettiğinde yüzünde bi gülümseme belirdi ve mutlu bir şekilde kokunu içine çekerek uyudu. .
. . .
Toji ☄︎
Öğle vakitlerinde 'biraz' kestirmek amacıyla yatakta yatıyordun, fakat bu birazı sanırım fazla abartmıştın.
Akşam saat 8 civarlarındayken uykun sarıldığın o sıcak yastığın senden çekilmesiyle son bulurken sinirle kaşlarını çattın. Bilincinizi yeniden kazandığınızda ilk hissettiğin sıcak, yumuşacık yastığın pençelerinizden çekildiğiydi.
"Hey" uykunuz tanıdık bir sesle bölündü.
"Hmnn-nh" diye esnerken hala yastığını bulma çabalarını girmen karşılığında Toji sinirle kaşlarını çattı.
"Yastığımı geri ver."
Eşyalarını çaldığın için homurdanıyor ve sızlanıyorsun ama Toji gizlice bu şekilde çok tatlı göründüğünü düşünüyor ve onun yerine sadece ona sarılmanı istiyor.
•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
˗ˋˏ✦ˎˊ˗ Jujutsu Kaisen Oneshots
Fanfiction〖 ೄྀ 🪿 ༄ 〗 Ara sıra çeviriler bulunacak ancak kendim yazıyorum. 🎀