Jisung Minho onu almaya gelmeyince meraklanıp evine gitti.
Birbirlerinin evlerinin şifrelerini biliyordu. Jisung şifreyi girerek eve girdi.Evde ses soluk yokdu. Endişeli bir şekilde minhonun odasında gitti. Minho yatakta ter içinde kalmış kaşları çatık halde mırıldanıyordu. Bunu gören jisung hızlıca yanına gitti.
Minhonun ateşi vardı. Hemen bir bezi ıslatıp minhonun başına koydu. Minho sıçrayarak uyandı. Başucunda jisungu görünce ona sarıldı.
"Yazdıklarında ciddi miydi ?"
Jisung şaşırarak,
"Ne yazdımki ? Aa yoksa o kadar mesajdan rahatsız mı oldun ? Endişelenmiştim."
Minho,
"Rüya mıydı yani?""Ne gördün bilmiyorum fakat rüyaydı evet."
Minho gerçek olmadığına sevinerek zaten ayırmamış olduğu kollarını jisunga sımsıkı sarıldı. Bir süre sarıldıktan sonra jisung minho dan ayrılıp:
"Şimdi yat sana ilaç getiriyim.""Gitme."
"Bir yere gitmiyorum ilaç kutusundan ilaç alıp gelicem."
"Yine de bırakma beni, gitme."
"Hemen gelicem minho nazlanma o kadar . Kitaplığın rafında."
Minho burnunu çekerek jisungu gözleriyle takip etti.
"Bana burnunu çekme diyen bak..."
Jisungun söylendiğini duyan minho kıkırdadı. Bunu duyan jisung gülümsemişti. Yüz ifadesini düzeltip ilaçı minhoya verdi.
Su vermeyı unuttuğunu görünce hemem getirdi. Minho su ile birlikte ilaçı içti. Minho suyu içerken jisung minhonun ademelmasından gözünü alamadı. Yutkundu.
Birden ayaklanıp kapıya doğru yürüdü. Minho onu gözüyle takip ederken:
"Nereye gidiyorsun hani gitmeyecektin." dedi. Yalandan ağlamaklı tonuyla.
"Minik bebeğime yemek yapmaya gidiyorum nereye olacak."
Minho bebeğim kısmına o kadar odaklanmıştı ki devamında jisungun ne söylediğini unuttu.
"Bebeğim babacığının gitmesinden endişeleniyor musun? Hadi kucağıma gelde mama sandalyesine oturtayım." Dedi imalı bir ses tonuyla.
Minho yüzüne gülümseme yerleştirip , jisungu takip etti. Mutfağa girecekleri sırada minho jisunga arkadan sarıldı. Kafasına omzunun arkasına gömdü. Bir süre öyle kaldılar. Jisung biraz geri çekildi. Minho onu ayrılmak için döndüğünü sandı. Fakat jisung onu yanıltıp, önüne dönüp minhoya sarıldı. Minho artık ateşi olduğundan değil utandığından kızarmıştı.
"Hızlı iyileş." Dedi jisung kısık tonda ve onu mutfakta ki koltuğa sürükledi. Minhoyu oturtu.
Tam yanına oturacağı sırada minho onu kendine çekti. Artık minhonun kucağındaydı. Jisung anlam veremeyen bakışlarla minhoya baktı.
" bir süre böyle kalalım mı ?"
🌋🌋🌋
Gençler sınav haftasıydı malum
Öyüzden bölüm gelmedi
Kisa ama yakinda yeni bolum atarim tekrar
oy atarsaniz sevirim canlar
Bayss abyss