ისევ ერთად!

366 22 16
                                    


აი ასე ჩამოვედი!

როგორც იქნა 4 წლის შემდეგ კორეაში დავბრუნდი ხო სიმართლე რომ ჰითხრათ არ ვაპირებდი დაბრუნებას უბრალოდ საქმე გამომიჩნდა და იძულებული გავხდი ჩამოვსულიყავი.

სიმართლე გითხრათ აქაურობა ძალიან მომენატრა.

უი ხო მე კიმ მარი ვარ 25 წლის.ვარ დიზაინერი და სწორედ ამიტომ მომიწია რომ კორეაში ჩამოვსულიყავი რადგან ყველამ იცის რომ მე საუკეთესო ბრენდის ტანსაცმელები ვკერავ სხვებს კი ეს ძალიან მოსწონთ, ამიტომ ბიგჰიტის კომპანიამ დამიბარა რომ მისი ჯგუფისთვის ტანსაცმელი შემეკერა და მეც რათქმაუნდა დავთანხმდი მიუხედავად იმისა რომ არ მინდოდა იმ ადამიანის დანახვა ვინც 4 წლის უკან დიდი ტკივილი მომაყენა მაგრამ იმ იმედით მივდიოდი რომ მას არ ვემახსივრებოდი და ვერც კი მიცნობდა.

ხო ყველას დაგაინტერესებთ ვინაა ეს ადამიანი მეც გეტყვით ეს ადამიანი სწორედ პარკ ჯიმინია ჰო ცნობილი ბოიბენდის ბითიესის ერთ-ერთი წევრი!მე და ჯიმინი შეყვარებულები ვიყავით მაგრამ როდესაც ის დადებიუტდა მან ჩემ გამო ბევრი ჰეითი მიიღო მარა არამარტო მან მეც!უარეს მდგომარეობაში მყოფი მანდ მხოლოდ მე ვიყავი რადგან ყველაზე დიდი ჰეითი მე მივიღე!მაგრამ ბატონ ჯიმინს ჯონ მარტო თავისი კარიერა ადარდებდა და არა მე ამიტომ ერთ დღეს გამომეცხადა და მითხრა :მარ ბოდიში მაგრამ შენს გამო ჩემ კარიერას ვერ დავანგრევ!ეს ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია!ამიტომ უნდა დავშორდეთ!

და აი ასე გაიყარა ჩვენი გზები ჩვენ მღთლაც დავშორდეთ ერთმანეთს!

****

უკვე ბიგჰიტის კომპანიასთან ვარ.

ვყოყმანობ მაგრამ ბოლოს ღრმად ვისუნთქებ და შიგნით შევდივარ.

უცებ ჩემთან ერთი გოგო მორბის

?-თწვენ ალბათ ქალბატონი მარიამი ხართ?

-დიახ!

?-წამობრძანდით ბიჭები ზევით გელოდებიან

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🔞ისევ ერთად| P.JM.🔞✅Where stories live. Discover now