Był to świat, w którym już u ponad 80% ludzi pojawiły się moce, które zostały nazywane quirkami.
Szłaś sobie spokojnie chodnikiem, kiedy twój wzrok przykuł chłopak z zielonymi włosami i równie zielonymi oczami, wychodził właśnie zza rogu. Wyglądał, jakby coś liczył lub analizował. Patrzyłaś tak na niego, kiedy nagle chłopak uniósł głowę i na ciebie popatrzał. Utrzymywałaś z nim kontakt wzrokowy. Chłopak wydawał się być miły, więc postanowiłaś do niego podejść. Kiedy się zbliżałaś, na jego twarzy pojawiło się zdezorientowanie. Jak już do niego podeszłaś, trochę nieśmiało się z tobą przywitał.
–cześć, jesteś tu nowa? Nie widziałem cię wcześniej...
–tak... niedawno się tu przeprowadziłam. Mam na imię Mayumi Yoshida, a ty?
–jestem Izuku Midoriya. –wyciągnął rękę na powitanie. Przez chwilę się wahałaś, ale w końcu uścisnęłaś jego rękę.
–do jakiej szkoły chodzisz?– zapytał Izuku z uśmiechem na ustach.
–dostałam się niedawno do U.A., mojej wymarzonej szkoły!
–naprawdę do U.A.?! ja też tam chodzę! Jestem w pierwszej klasie, niedawno rozpoczął się nowy rok szkolny.
–tak.. trochę dziwnie tak dołączać do szkoły, gdy już rozpoczął się semestr, ale powinnam dać sobie radę.
–a, właśnie. Na jaki poszłaś profil?
–oczywiście, że na bohaterstwo!– wyjęłaś z kieszeni jakąś kartkę, która była złożona.– przydzielili mnie do klasy... 1A.
–teraz to musi być jakiś zbieg okoliczności, bo ja też chodzę do tej klasy!– powiedział podekscytowany Izuku.– kiedy idziesz do szkoły?
–już jutro...
–w takim razie może oprowadzę cię po szkole? Co ty na to?
–chętnie!– odpowiedziałaś bez namysłu.Przecież nic nie może pójść nie tak, prawda?...
________________________________
Witajcie! Jest to nowa książka na tym koncie, którą będę pisała razem z ,,Nowa" o fnafie. Mam nadzieje, że ta książka wam się spodoba.
Czasami może być tak, że będę miała wenę na tą książkę a na drugą nie lub na odwrót, więc miejcie na uwadze to że przez jakiś czas rozdziały mogą pojawiać się nieregularnie.
Dziękuję za uwagę, do następnego!
CZYTASZ
zostań ze mną - BNHA story
FanfictionJesteś nastoletnią dziewczyną, która przeprowadza się do nowego miasta. Twoje życie się zmieni: pójdziesz do nowej, wymarzonej szkoły, no i poznasz kilka nowych osób... kto zostanie twoim najlepszym przyjacielem, kto wrogiem, i jak potoczy się teraz...