1.

108 1 0
                                    

Amy Parker vagyok, 17 éves. Mérnöknek tanulok egy egyetemen. Spanyolországban élünk a családommal a hatalmas tengerparti birtokunkon.

Édesanyám, Emily Parker ügyvédként dolgozik 15 éve. Jelenleg 40 éves családanya, és jólmenõ ügyvéd, aki hiába van teli munkával, akkor is mindig szakít idõt a családjára. Imád fõzni, és a barátnõivel lenni.

Apukám, Tom Parker, a Mercinél dolgozik, ahol ügyvezetõi pozícióban van. 20 éve van a szakmában, most 45 éves.

Van egy bátyám és egy húgom. Bátyám, Adam 18 éves, egyetemista, automehatronikai mérnök karon tanul. Igazából vele elég jóban vagyok, mindig segítünk, falazunk a másiknak. Azon vagyunk, hogy mind a kettõnknek jó legyen a helyzete, bármi is legyen. Anyuéknak kábé nem mondunk el semmit, mivel nem egy hû de megértõ szülõk maradjunk annyiban. Húgom, Ashlie, nekünk csak Ash 14 éves, most felvételizett középsuliba, informatikusként megy tovább. Õ az a típusú lány aki kicsit ilyen "pick me". Neki Adammal kábé semmit nem mondunk el, és nem vonjuk bele olyan sok mindenbe, mert kikotyogja olyanoknak, akiknek egyáltalán nem kéne, és nem csak anyáékról van szó.

Szóval a Spanyol tengerparton lakunk egy hatalmas villában, körülötte gyönyörû botanikus kerttel, hatalmas medencével, szökõkúttal, fás-rózsás területtel. Mindenkinek van saját szobája, amihez tartozik egy gyönyörû tengerre nézõ modern fürdõ káddal, zuhanyzóval, hatalmas tükrös mosdókagylóval, ami nekünk lányoknak úgy van kialakítva, hogy beleférjenek a sminkek, hajszárító, göndörítõ stb... Mindenkinek van még egy saját gardrób szobája, ahol rengeteg ruha, táska, cipõ található meg. Nem meglepõen, a gardróbjaink elegánsabb ruhákból állnak, bár vannak köztük melegítõk és évszakhoz illõ kényelmes ruhák is.

Na de mindegy is...

Gyerekkori barátainkkal még mindig nagyon jóban vagyunk, Anyáék és apáék igazából legjobb barátok. Mi gyerekek is legjobb barátok lettünk így, amit egyáltalán nem bántunk meg. Ott van 2 gyerek, egy fiú, James aki szintén 17 éves mint én, és jogot tanul azona az egyetemen, amin én is, húga, Ella, aki egy évvel fiatalabb nálam, vagyis 16. Anya legjobb barátnõje, vagyis James és Ella Clarc anyukája Charlotte, aki 41 éves, és divattervezõként dolgozik, apukájuk, vagyis apa legjobb barátja Michael Clarc, 44 éves, és építész cége van, ahol igazából ha végzem a tanulással, dolgozni szeretnék.

Anyáék és Clarcék 25 éve ismerik egymást, és azóta barátok. Clarcék egy utcával arrébb laknak, mint mi, csak nekik a házuk már kicsit ilyen modernebb, de mégis ilyen "old money" stílusú, mint a miénk.

Biztos ezt akarom?Where stories live. Discover now