𝙿𝚛𝚘𝚕𝚘𝚐𝚞𝚎: 𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝙴𝚗𝚍.𝚃𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚌𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚜𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚎𝚜𝚙𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚂𝚘𝚏𝚒𝚊 𝙰𝚕-𝚊𝚣𝚠𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚘𝚑𝚗 𝚆𝚒𝚌𝚔, 𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊-𝚁𝚘𝚜𝚎, 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚗𝚖𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚋𝚞𝚜𝚝𝚕𝚒𝚗𝚐. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚋𝚊𝚗𝚍𝚘𝚗𝚎𝚍, 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚌𝚌𝚊𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚜𝚌𝚊𝚟𝚎𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚕𝚒𝚎𝚜.
𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊 𝚐𝚛𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛'𝚜 𝚘𝚕𝚍 𝚙𝚒𝚜𝚝𝚘𝚕 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍, 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚜𝚎𝚛𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚕𝚘𝚜𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚗 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔, 𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚕𝚕𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚞𝚛𝚟𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚠, 𝚞𝚗𝚏𝚘𝚛𝚐𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍.
𝙰𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚜 𝚕𝚊𝚗𝚍𝚜𝚌𝚊𝚙𝚎, 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚜𝚑𝚞𝚏𝚏𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝚆𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚜𝚒𝚝𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚎𝚊𝚙𝚘𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚏𝚎𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛𝚜 𝚕𝚞𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚎𝚛. 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚗𝚎. 𝙰 𝚑𝚘𝚛𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚊𝚍, 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚟𝚊𝚌𝚊𝚗𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑𝚜 𝚍𝚛𝚒𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍, 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚊𝚍𝚟𝚊𝚗𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚑𝚎𝚛. 𝙳𝚎𝚜𝚙𝚒𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚊𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚞𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛, 𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊-𝚁𝚘𝚜𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜𝚘𝚕𝚟𝚎 𝚞𝚗𝚠𝚊𝚟𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐.
𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊 𝚟𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎𝚔 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚗𝚐𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚍𝚟𝚎𝚛𝚜𝚒𝚝𝚢. 𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚏𝚒𝚎𝚛𝚌𝚎 𝚍𝚎𝚝𝚎𝚛𝚖𝚒𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜, 𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚝 𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝, 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚝 𝚎𝚌𝚑𝚘𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚏 𝚊𝚍𝚛𝚎𝚗𝚊𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚎𝚒𝚗𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚐𝚐𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔, 𝚠𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚍𝚎𝚏𝚎𝚊𝚝𝚎𝚍. 𝙸𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚐𝚞𝚝𝚝𝚞𝚛𝚊𝚕 𝚛𝚘𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚐𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚛𝚎𝚗𝚎𝚠𝚎𝚍 𝚏𝚞𝚛𝚢.
𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊-𝚁𝚘𝚜𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚝 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚝, 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝𝚜 𝚖𝚊𝚛𝚔. 𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚒𝚝𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚗𝚘𝚠 𝚊 𝚐𝚛𝚘𝚝𝚎𝚜𝚚𝚞𝚎 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚕𝚞𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚜𝚝-𝚊𝚙𝚘𝚌𝚊𝚕𝚢𝚙𝚝𝚒𝚌 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍.
𝙰𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚎𝚝𝚝𝚕𝚎𝚍, 𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊-𝚁𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚕𝚕𝚎𝚗𝚐𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚕𝚊𝚢 𝚊𝚑𝚎𝚊𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚟𝚎𝚗𝚐𝚎𝚊𝚗𝚌𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚛𝚒𝚊𝚕𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚢.
𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚐𝚛𝚒𝚖 𝚍𝚎𝚝𝚎𝚛𝚖𝚒𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝙴𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚛𝚒𝚣𝚘𝚗, 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚝𝚑 𝚒𝚕𝚕𝚞𝚖𝚒𝚗𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚊 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍. 𝙰𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚎𝚙𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚞𝚗𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗, 𝚜𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚊𝚝 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚎𝚗𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎𝚜.
YOU ARE READING
"Revenge: The Daughter of John Wick in The Walking Dead World"
FanfictionIn this crossover story, the daughter of John Wick finds herself in a post-apocalyptic world overrun by the undead. While battling her way through hordes zombies, she must also navigate dangerous factions of survivors who will stop at nothing to sur...