Not:Tam U.T oyununu bilmediğim için yanlış bilgiler içerebilir! Ve bu tam U.T gibi bir kitap değildir bilginize
... (Frisk rolü)
Artık yeterince gücüm kalmadı.. Savaşacak.. Hayatta kalabilcek.. Sanırım ölücem.. Bu olucaktı zaten, Sans hiç bir zaman bana karşı duygusu yoktu sadece beni ortadan kaldırmak için savaşıyordu o kadar..
"Tamam.. beni öldüre bilirsin Sans.. zaten hiç güçüm kalmadı. Pes ediyorum"
diyerek elimdeki bıcağı yere fırlattım..
Sans bana sanki "pes etmemen gerekirdi insan" diyormuş gibi bakıyordu, ama artık bunun bir önemi yok.. çünkü ne olucağını biliyordum, ve tek hatırladığım şey gözlerimi kapatmandı..
.. (Sans rolü)
Bu insan ne diyordu böyle? tam savaşın ortasında??? ahh.. aptal insan.. hey- HEY HEY! bir an yere yığışacakken onu tuttum. Ne olduğunu anlamıyordum.. onun ölmesini istemiyordum.. ama neden? bu insanla tanıştığımdan beri öldürmek istedim. Peki neden şimdi.. bir saniye.. o çok.. takdir edici kokuyor.. çok güzel ve samimi bir kokusu var.Şimdi sırası değil onu taşıyıp eve götürmem gerek..
Yaklaşık 1 saat sonra.. (Frisk rolü)
Gözlerimi actığımda bir odada uyandğımda renklerle süslenmiş let ışıklarla olan bir odada uyandım. Burası Sans'ın odasıydı... ben neden ölmedim? yada ölemedim.. yada kim izin vermedi..
üstüme dümdüz bir mavi t-shirt altımda şort vardı- bir saniye- ÜSTÜMÜ KİM DEĞİŞTİRDİ BENİM-?! WUAAAAA SANS MI DEĞİŞTİRDİ? İNANAMIYORUM WUAUA?!!?!?
TAM DELİRİRKEN ODAYA SANS GİRDİ.. Ve şöyle söyledi
Sans:Uyanmışsın, uykunu aldın mı?
"Beni neden öldürmedin? niye burdayım? üstümğ kim değişti.. " diye söylenirken sans yatağın üstüne çıkıp beni duvara sıkıştırmıştı- ne olduğunu anlamıyordum, ama tek bildiğim kalbimin deli gibi atmasıydı..Sans:Söyle bakalım.. neden seni öldürmemi söyledin?
"uh- a- şey uh.. ben.."
Sans:Eğer hızlı söylersen iyi olur insan.
"o an kaybetceğimi anlamıştım çünkü.. "
Sans:Hmm öyle olsun bakalım.. ama bana sormıcakmısın niye seni öldürmedim diye?
"n-neden? "
Sans:Takdir edici kokunu suçla insan..Diyerek biraz daha yaklaştı.. ve..
PART 2?!?!?!!??