פרק 1

44 5 0
                                    

נ.מ אריק:

לעזאזל הבחורה הזאת כל כך עושה לי את זה, מי זאת? מי היא?!

-------------------------------------------------------------------------------

ישבתי בחדר במועדון הרגיל שלי ושל החברים שלי.

מצד אחד קיל ומצדדי השני קאי. איזה זונה מסריח אלכס, הבריז לנו כבר פעמים; עכשיו וגם במסעדה ההיא לפני יומיים.

פאק, המלצרית....מי היא?! אני חייב אותה לזיון עכשיו.

"דיווה וודקה או וויסקי מקאלן?" שאל אותי קאי והוציא אותי ממחשבותי.

הבטתי בו, במבט מזורגג. קאי הביט בי במבט שיכור עם שני בקבוקים מלאים משקאות חריפים בידיו.

"זיין אותם ותן לי" אמרתי לו באנחה, לעאזל, הייתי עייף.

קאי עשה את מה שביקשתי ומזג לכוסית את שני המשקאות וערבב מעט את המשקאות והגיש לי.

לקחתי ממנו בתקיפות את הכוסית ובשלוק אחד שתיתי את כל תכולת הכוס.

אני חייב זיון, ללכת שוב למסעדה ולזיין את המלצרית שאני אפילו לא יודעת את שמה?

קמתי מהכורסה באנחה. "קיל, קאי, אני עייף, אני הולך". אמרתי להם והלכתי לכיוון דלת החדר שבתוך המועדון.

"כל כך מוקדם? החושפניות עוד לא הגיעו" אמר קיל הזיז את מבטו לרגע מהטלפון והביט בי.

"אין לי כוח אליהן היום" אמרתי ויצאתי מהחדר.

הרעש הריח של המועדון פגע בי בשנייה.

סקס, עשן, זיעה ואלכוהול...הריחות האהובים עלי הסתובבו סביבי בזמן שהלכתי לכיוון היציאה מהמועדון הרועש.

כשעברתי ברחבת הריקודים זונות התמרחו עלי, ניסיתי להרחיק אותן ממני ודחפתי אותן, "מגעילות" אמרתי בקול רעם. רגע, אריק, ממתי אתה אומר מגעילות על זונות??

תודה לאל, יצאתי מהמועדון ונשפתי את האוויר הצח של הרחוב. הלכתי קצת באוויר הרענן בכל מיני רחובות וסמטאות, נשענתי על גדר אבן של אחד הבתים והוצאתי חפיסת סיגריות ומצית מהכיס, הצתתי את הסיגריה ושאפתי ונשמתי אותה.

שמעתי צעדים קטנים מתקרבים אלי, עם קול מתוק מזמזם שירים. בחורה עם גוף קטן דילגה בסמטה ועברה קרוב אלי. היה חשוך ויכולתי לראות רק מעט, היא הייתה עם אוזניות, היא לא שמה לב אלי. הצלחתי לראות מעט את פניה.

פאק, היא כל כך יפה.

היא נתקלה באיזה אבן ונפלה על שביל האבנים. זרקתי את הסיגריה על הרצפה ודרכתי עליה, התקרבתי אל הבחורה ששכבה על שביל האבנים.

היא קמה לישיבה ובדקה את השפשופים שקיבלה מהנפילה.

התכופפתי לצידה, "את בסדר?" שאלתי אותה. היא נבלה ממני והתרחקה ממני תוך כדי ישיבה והביטה בי בבהלה.

"את בסדר?" הסתכלתי עליה במבט שואל ושאלתי אותה שוב בעדינות.

"כ-כן" היא מלמלה והשפילה את פניה.

היא מפחדת ממני.

אבל למה היא מפחדת ממני?

אני מפחיד? כן

אבל האם היא יודעת שאני מפחיד? לא, לא נראה לי.

"צריכה עזרה?"

היא הרימה את עיניה והביטה בעיניי.

שיט, שיט, שיט, אני חייב לקחת את הרגליים היפות האלה שלה ולזיין אותה חזק....היא עם העיניים הגדולות האלה שלה, לעזאזל.

המשכתי להביט בה במבט שואל. ניסיתי לא להציץ אל הרגליים שלה שהיו קצת חשופות מהשמלה הפרחונית שעלתה לה מהנפילה.

"לא" היא הנידה בראשה וניסתה לקום. תפסתי לה בידה ועזרתי לה לקום, כשהיא הייתה על הרגליים היא משכה את ידה מייד ופניה הפכו לאדומות.

התקרבת אליה קצת, לא רציתי להתקרב אליה יותר מדי, לא רציתי שתפחד.

"מה שמך?" שאלתי אותה בעדינות והבטתי לה בעיניים.

"לילי" היא לחשה והשפילה את מבטה.

"לילי? כמו הפרח? טוב...אני חייב להודות שאת בהחלט יפה. כמו הפרח...ואולי אפילו יותר" צחקתי מעט בפלרטטנות והתקרבתי אליה עוד צעד עם ידיים בכיסים.

היא התרחקה ממני צעד אחד אחורה ונתקעה בגדר האבן. היא הפכה להיות אדומה כמו עגבנייה, ציחקקתי והתקרבתי אליה עוד צעד.

"למה את מפחדת?" שאלתי אותה בהתגרות אך ברכות.

"אני אפילו לא יודעת מה השם שלך" היא מלמלה והתחיל לשחק עם ידיה.

האצבעות הקטנות האלה שלה...אני צריך אותן נוגעות בי.

"אריק" אמרת לה "זה השם שלי". התקרבתי אליה עוד צעד, היינו במרחק של 10 ס"מ מאחד השני.

היא הרימה את מבטה אלי לרגע ואז השפילה אותו מיד. "אממ אני מבינה" היא הנהנה באיטיות.

לעזאזל לעזאזל לעזאזל בא לי לקחת אותה למקום פרטי ולשמוע את הקול המתוק שלה גונח את שמי

תפסתי את הסנטר שלה בעדינות עם ידי וגרמתי לה להביט בעיניי.

"א-אני צריכה ללכת" היא גמגמה והתרחקה ממני לצד.

"ללוות אותך?" שאלתי אותה בעדינות והסתובבתי לכיוונה, "מסוכן לבחורה יפה כמוך להסתובב לבד בלילה".

"א-אני בסדר...הבית של חברה שלי קרוב לכאן" היא מלמלה. התקרבתי אליה עוד צעד.

"גם לשם, אם זה קרוב, או רחוק, הייתי רוצה ללוות אותך" אמרתי עם חיוך זחוח על פניי אריק...מה עובד עלייך חתכת מפגר??



---------------------------------------------------------

מקווה שאהבתן את הפרק הראשון❤️
הוא קצר במיוחד, הבאים לא אמורים להיות ככ קצרים😭
אשמח אם תצביעו בביי😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

היאWhere stories live. Discover now