Ebeveynler çağırıldi

113 16 6
                                    

                         YARIN
telefonuma mesajalar gelmişti.Ama tanınmayan numaradandı.Acaba ne mesajıydı mesaja tıklar tıklamaz tıklamaz olaydım.

               TANINMAYAN NUMARA
*****:jisung boyle uyuma şekli mi olur

               TANINMAYAN NUMARA*****:jisung boyle uyuma şekli mi olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*****:Ağzı açık fok balığına benziyorsun

                                Jisung:kes be!

Cidden çocuğun üzerine yatmışım.Gittikce bu çocuğa olan nefretim artıyordu.Ders ingilizceydi.Birazdan başlayacaktı.Minho bana salakca sırıtıyordu ve bu cidden çok sinir bozucuydu

Jisung:dön önüne

Minho:sana mı sorucam?

Jisung:evet sorucaksın

Minho:Sormasam ne olucak?

Jisung:senle muhattap olmak istemiyorum.

                       ZİL ÇALIR
Yugyeom hoca:Ok class please open the book page 76(evet sınıf lütfen kitapda sayfa 76 ni açın)

Yugyeom hoca:minho and jisung principal is calling you(Minho ve jisung müdür sizi çağırıyor)

Yugyeom hoca:so you are on leave(yani izinlisiniz)

Minho ve ben dersten çıktık.Müdürün odasına gitdik.

Namjoon hoca:ikinizde oturun.Ailelerinizi çağırdım.Birazdan burada olurlar.
Kapı çalındı.Lütfen benim babam olmasın.

Babam:Merhaba Namjoon bey gele bilirmiyim?

Namjoon hoca:evet buyurun

Ben titriyordum.Babam yanıma oturdu.Minhonun gözü babamdaydı.Dikkatle babamı izlerken dikkati bozuldu.Çünki bu sefer yeniden kapı çalınmıştı ve garanti bir şekilde Minho nun babasıydı.

Minhonun babası:Namjoon bey kusuruma bakmayın gele bilirmiyim?

Namjoon hoca:Buyurun

O zaman Minho korkudan titriyordu ve bu çok bariz ortadaydı.

Namjoon hoca:Evet konumuz Minho ve Jisungun fiziksel kavgası

Namjoon hoca:Çocukları bir öğretmen gördü ve bana kavga ettiklerini ve bir-birlerine karşı küfür ettiklerini söyledi.

Minhonun babası Minhonun kulağına bir şeyler fısıldadı. Minhonun gözleri çıkıcak gibi açılmıştı.Adeta yüzü hayalete benziyordu.Ne kadar mimiklerini oynatmasa da arada terliyor ve hızlı bir şekilde bütün vücudu titriyordu.

Namjoon hoca:Ayrıca dün onlara ceza verdim. Cezaları 1 hafta boyunca okuldan sonra kütüphaneyi temizlemekti Ama hiç biri dün kütüphaneyi temizlemeye gitmemiş.

Minho:Üzgünüm hocam lafınızın ortasın kestim ama biz revirde kilitli kalmıştık.

Jisung:Evet Minho haklı Dün eve bile gitmedik.

Babam:Ona göre mi bana yalan söyledin Orospu!!!

Babam yakamdan tutup beni ayağa keldırdı.Minho ve babası bizi şaşkınlıkla izliyorlardı.Babam bana tokatı yapıştırdi.Hala şoktaydım.Kalabalıkta babam bana asla şiddet uygulamazdı.Ağlamaya başladım ve babama küfürler savurarak kapıyı yüzlerine kapatarak tuvalete koştum.Tuvalete girer-girmez hıçkırarak ağlamaya başladım ve oturup kafamı dizime yasladım.çok kötü olmuştum.Ben ağlamaya devam ederken soğuk bir el saçımı okşamaya başladı.Kafamı kaldırınca o kişinin Minho olduğunu fark ettim.Bu çocukta amma gariptiarkadaşmıydık yoksa düşman mı anlaşılmıyordu.

Jisung:Başın beleya giricek gitmelisin

Minho:Boşver en azından yiyeceğim dayağı hakk edeyim

Jisung:Artı annendende dayak yersin yapma

Minho:Annem yok benim

Jisung:Ü-üzgünüm

Minho:Bana acıma !!!

Aniden bana sarıldı daha çok ağladım.Onun kucağı cidden sıcacıktı.Kendimi toparladım ve ondan ayrıldım.

Jisung:Şimdi napıcaz?

Minho:Sıçtık sıvamalıyız şimdi

Jisung:Nasıl?

Minho:Evden kaçalımmı?....

406 kelime umarım bu bölümü de sevmişsinizdir görüsürüz💫🌸

School Lovers/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin