Bölüm 1:Tanışma.

33 2 5
                                    

Japonya' ya yeni taşınmıştık.Şansınma evimizin karşısında  park vardı.Oraya inip antireman yapabilirdim.Şimdi kuzenlerime gitmek için hazırlanıyordum.Altıma siyah bir pantolon giyidim.Üstümede siyah bol kısa kollu bir tişört giyidim.Son olarakta telefonumu ve kulaklığımı alıp çıktm.Ben kişilik olarak ryuji ve ouzo'ya benziyordum.Ama huylarım tamamen kota'ydı.Sadece sinirli oluşum hariç o ouzo'ya benziyordu.En sonundavarmıştım.Kapıyı çaldığımda ouzo açmıştı.Beni gorünce gülümsedi ve kanuştu.

OUZO*-Aa suki hoşgeldin.

-Hoşbulduk. Uzo

Ben öyle diyince göz devirdi.Sonra kapının  önünden çekildi bende içeri geçtim.İçeri girince iki kız ve ryu kota'yı gördüm.Beni görünce ayaklandılar ve gelip bana sarıldılar.Morsaçlı kız biraz kıskanmış gibi bakıyordu.Penbe saçlı normal şekilde bakıyordu.İkisinden ayrılınca konuşmaya başladım.

-Sanırsam yanlış bi zamanda geldim.

Ryuji anında lafa atıldı.

RYUJİ*-Yok tam zamanında geldin.Çünki ben sevgili muhabbetlerinden sıkılmıştım.

Dedi.O iki kız ayağa kalkıtı.İlk önce mor saçlı olan elini uzattı ve konuştu.

REİKA*-Merhaba,Ben reika kısaca rei diyebilirsin.

Sonra penbe saçlı kız konuştu.

ERİKA-*-Bende erika yada  eri diye bilirsin.

-Memun oldum.Bende suki üçüzlerin kuzeniyim.

Dedim.İkisininde içi rahatlamış gibi bir ifade vardı.Hepimiz koltuklara oturduk.Ve sohbet etmeye başladık.Sonra  ryuji bana soru sormasıyla her kez bana dönmuştu.

RYUJİ*-Sui sen futbola devam ediyomusun?

Dedi.Bana meraklı gözlerle bakıyolardı.Bende fazla beklertmemek için konuştum.

-Hayır,ryu  oynamyorum.

Dedim.Erika hemen söze atıldı.

ERİKA*-Bizim takımda oynasana.

Dedi.Önce şaşırdım.Önceki takımımda sakatlandığım aklıma gelince o  ana gittim.Yanımda oturan kota'nın beni dürtmesiyle kendime geldim.Kafamı olumsuz anlamda salladım.Bunun sadece kota'ya anlatmıştım.Onun dışında kimse bilmiyordu.Ha bide Annem biliyodu..

ERİKA*-Hadi ama neden oynamıyosun ki?

Biraz daha düşündüm aslında olabilirdi.Kafamı erika'ya çevirdim ve konuştum.

-Tamam ,oynuyucam.

Dedim.Sevindiler.Kızlar  gidince biz bize kalmıştık.Ben buraya her tatil gelirdim o yüzden kıyafetim ve bir odam vardı.Odaya geçince hızlıca üstümü değiştirdim ve yattım.Yarın olacakları düşünerek..

/SELAMMM İLK BÖLÜM HAYIRLI OLSUNN YLIDIZA BASIP YORUM YAPARMISINIZZ./

-SUKİ SATO-/saçı kısa olarak düşünün yani küt saçlı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-SUKİ SATO-/saçı kısa olarak düşünün yani küt saçlı./

-Futbol oynamayı sever

-Boxör

-Resim çizmeyi sever.

-Müzik dinlemeyi sever

-Sesizdir.

-Soğuk kanlı biri.Aynı zamanda sinir hatası.

-En büyük hayali iyi bir futbolcu olmak.

-Tusubasa hayranı.


VİCTORY KİCKOFF   VE SUKİ  SATOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin