Sabah barış sesleriyle uyanmıştım.Yataktan kalkıp banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkayıp çıktım.Saçlarım taramıştım sadece ve sonra aşağı indim.Üçüzler ,üç erkek ve kızlar vardı./UMARIM YANLIŞ SAYMAMIŞIMDIR./Herkez bana bakıyordu.Bende onlara bakıyordum.Hepsi beni süzüyordu.Bir kişi hariç mavi gözlü sarışın direk gözlerime bakıyordu.Benim kızıllarımla bakışıyordu.Ben geçtim ve kota'nın sağ tarafına oturdum.Ryu konuştu.
RUYİJİ*-Arkadaşlar bu kuzenimiz Suki.Biz ona sui diyoruz.,
Birinin bağırmasıyla hızlıca kulaklarımı kapattım.
SHO-*MERHABA BEN SHO.
Dedi.Erika hızlıca bağırdı.
ERİ*-BAĞIRMA SHO.
Dedi.Sho sadece başını sallamıştı.Diğer taraftan esmer uzun boylu muhtemelen kaleci konuştu.
TAGİ*-Merhaba ben tagi.
Dedi.Ve devam etti.
TAGİ*-Ve buda aoto.
Sadece kafa sallmıştım.Teyzem gil her zaman ki gibi yoklardı.Telefonumu şortumun cebinden çıkardım.Ve şifresini girip uçak modundan çıkardm.Çıkarmamla bir sürü mesaj düştü ekrana.Baktığımda yabancı bir numaraydı.Mesajın üstüne tıkladm.Tabiki eski ve bana takıntılı olan sevgilimdendi.Hızlıca mesaja baktım.*Beni affet sevgilim.*Gibi şeyler yazıyordu.Hızlı bir şekilde numarayı engelledim.Tam telefonu kapatacağım sırada farklı bir numaradan ard arda mesajlar gelirken her kez bana bakıyordu.
-*Sikicem haa.
Dedim.Her kez bana şaşkın bir şekilde bakarken üçüzler telefonu elimden almakla uğrşıyordu.En sonunda telefonu sesize aldım.Ben telefonu cebime koyunca bir rahatlama gelmişti bana etrafa göz gezdiridim.Her kez bana soran gözlerle bakıyordu.Aoto hariç o sadece yere bakyordu.Düşünceli gözüküyordu.Ondan gözlerimi çektim.Cevap verme gereksinimi duydum.Ve konuştum.
-*Eski sevgilim sürekli başka numaralardan ben rahatsız ediyo.
Dedi. Anında her kezin gözü beni buldu.Aotonun bile.Ayağa kalktım.Her kez bana baktı.Bişey demeden odama çıktım.Siyah pantolon ve yeşil tşört giyidim.Ayğıma siyah cowers giyidim.Kulaklığımı,telefonumu ve yanma biraz para aldım.Tekrar aşağı indim.Kapıya ilerlerken reika bana seslenmişti.Ona döndüm.Ve oda konuştu.
REİKA-*Sui nereye?
Dedi.Sadece omuz silktim.Ve kapıdan dışarı çıktım.Benim ardımdan kapı açıldı.Ve 2 dakka sonra kapandı.Arkama baktığımda diğerlerini gördüm.Ama umursamadan arakamı döndüm ve ilerledim.Onlarda arkamda geliyolardı.Sonra ouzo konuştu.
OUZO-*Sui nereye gidiyoruz?
Dedi.Bende o sırada sadece ilerliyordum.Arkamı döndüm ve konuştum.
-*Siz nereye diyosanız.
Dedim.Sonra Erika konuştu.
ERİKA-*O zaman parka gidip futbol oynayalım.Hem sen nasıl oynuyosun çok merak ettim.
Dedi.Ben sadece kafamı aşşağı yukarı sallamakla yetindim.Parka gelmiştik.Biz tagi,ben ,aoto ve reikaydık.Üçüzler, sho ve erikaydılar.Ryuji ve tagi kaleciler.Sho karşı tarafın defansı,reika bizim defans,aoto orta saha ben kanatlardaydım.Kota orta saha ouzo kanatlarda.Bi de hakeme ihtiyacımız vardı.Tam o sırada koç hanashima buraya doğru geliyordu.Koçla tanıştıktan sonra maçı başlatmıştı.Aoto topu bana atarak başlamştı.Hemen ilerlemeye başladım.Kota ayağıma doğru kayınca topu üstünden atlattım ve aoto'ya attım.Hızlıca topu sürmeye başladı.Sho 'yu çalımlayıp geçtikten sonra kaleye vurdu ama üstdireğe geldi.Ben hemen koştum ve topa vurdum.Ve goll.1-0'dı...İlk yarı bitmişti.Durum 3-3'dü.Ben hemen topu kaptım ve kaleye gitmeye başladım.Önüme gelen herkezi çalımlayıp geçiyordum.Kaleye gelince cezasahası içinden vurdum ve goll.4-3 bitmişti.Sohbet falan edip üçüzlerle parktan ayrılmıştm.Onlar kendi evlerine ben kendi evime gitmiştim.Eve girdiğim anda yüzüme tokat yemem bir olmuştu.
BAY SATO-Nerdesin sen?
-*B-baba ben üçüzledeydim.
BAY SATO-Ha ben de malım yedim bunu ben sana futbol oynamak yok demedi mi?
-*Ben futbol oynayıp iyi yerlere gelicem .
Dememe kalmadan tekrar tokat yemiştim.Sonra beni evin bodrumuna götürmeye başladı.Beni yere itti. Ve kemerini çıkartıp vurmaya başladı.Kemerle neredeyse yarım saattir vuruyodu.Kemeri kenara attı ve tekme attı.Sonra bodrumdan çıktı ve gitti..Bende zor zar ayağa kalkıp odama çıktm hemen duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra morluklarıma baktım.Yüzüme ,patlayan dudağıma ve kaşıma.Üstümü giyinip yattağıma girdim ve uyudum...
Selam yıldıza basın lütfen ve yorum atınnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORY KİCKOFF VE SUKİ SATO
FanficBabasının işi yüzünden korede yaşayan suki Annesini kaybetikten sonra Japonyaya taşınırlar.Taşındıklarında Reika ve Erika adında iki kızla tanışır ve onların oynadığı futbol takıma girer.Aynı zamanda Tusubasa hayran olan Suki Tusubasa gibi yeten...