*1 * YILDIZIN GÖZYAŞLAR

34 8 6
                                    

Gökyüzü   yine  yıdızlarla  süslenmişti    . Her gece  insanlar  bu ışıltılı gökyüzünü  seyrederken  bilmedikleri  bir  şey vardı   yıldızlar  aslında  uzak diyarlardan  gelen varlıkların gözyaşıydı.

Elera  sıradan  bir kızdı .  vadide yaşardı  ve her gece yıldızları  seyrederdi.  Bir gün  gökyüzüne baktığında   bir yıldızın   parladığını fark etti   ancak  bu yıldızın ışığı diğerlerinden farklıydı  .Tüm yıldızlar  arasında  en parlak bu yıldızdı ve bu eleranın dikkatini çekmişti. elera    bu konuyu  fazla kafasına takmadan    küçük  odasına  doğru  ilerledi  .  Burası  küçük  bir evdi   küçükken ailesi  tarafından  terk edilen eleraya  köydeki  yaşlı yalnız  bir kadın bakmıştı .  küçük odasında  biraz dinlenmek istedi  gün  içinde  çok  yoruluyordu .Yatmadan  önce güzel bir duş almak istedi.

hızlıca bir  duş alıp yatağına  girdi. Tek bir dileği  vardı  bugün  rahat bir uyku çekmek istiyordu.

Elera , her gece aynı rüyayı  görmektedir  .Rüyasında  , ona  seslenen bir kadın   vardır   . 

Kadının   sesi  yankılanır  ⁚"Elera , içindeki güçlere sahip çık .Sen dört elementel güce sahipsin . İçindeki güce sahip çık .″   Bu rüya artık Elera'nın kabusu olmuştur. Her gece aynı sesle uyanır ve kalbi hızla çarpar    

Bir gece yine aynı rüyayı gördükten sonra, Elera sabahın ilk ışıklarıyla birlikte onu büyüten. Yaşlı kadının yanına gider . Yaşlı kadın, bilge ve sevgi dolu bir ifadeyle Elera'ya bakar .

Elera⁚ ( endişeyle )   Yine aynı  rüyayı gördüm.    O  kadın  , dört  elementel  güce  sahip  olduğumu    söylüyor   .Bu  ne  anlama   geliyor  ?

Yaşlı  Kadın⁚    (  düşünceli  bir    şekilde )         Bu   rüya  bir kehanet   olabilir,Elera .

Şehirde    bu   tür   rüyaları   yorumlayabilecek   bir   büyücü    olduğunu  duydum   .Belkide   ona  gitmelisin.

Elera ⁚    ( kararlı   bir  şekilde  )  Evet,doğru     söylüyorsun   .   Bu   rüyaların  anlamını    öğrenmeliyim.  Bugün     pazar     tezgahını  kapatıktan    sonra     büyücüyü    ziyaret    edeceğim..

Kuşların cıvıl cıvıl sesleri. Ve Eleranın heyecanı farklı bir ambiyans oluşturmuştu.

Hızlıca hazırlanıp gitmek istiyordu.

Mavi elbisesini giyip.  Saçlarına beyaz kurdele taktı. Annesine kahvaltı hazırladı .Erkenden varmak istiyordu. Nedensizce içinde büyük bir heyecan vardı. İçinden  dört elementel büyücülerle karşılaşmak istedi , kim istemezdiki.  Kralığın varisi  ve ateş elemanteli büyücüsü Arion ,rüzgarın  koruyucusu  Zephyer    su  perisi  Nadya   ve toprağın prensesi  Lina  bunlarla  tanışmak  büyük  bir onurdu  . Elerada  her genç kız gibi   bu kişilerle tanışmayı çok istiyordu özellikle ateş  prensi  kralığın varisi Arionu... 

Onun  hikayesini  duymayan yoktu .O Ateş prensi aynı zamanda tahtın tek varisiydi

 Ancak  Arion sıradan bir varis değildi . Lycisin  dört büyük  büyücü ailesi vardı   Ateş   ,Su, Rüzgar  ve Toprak Her bir aile  kendi elementinin gücünü koruyordu  ve kralığın denge ve  huzurunu  sağlıyordu .

Arion ,doğduğu  andan itibaren  ateşin  gücünü  içinde hisseti. Lavları kontrol  edebilme yetneği , onu  diğer insanlardan farklı kılıyordu  .Ancak Arion ,sadece  Ateş Prensi olmakla  yetinmek  istemiyordu     Lycisin   dört  köşesindeki   büyücülürle  tanışmak  ve onların elementlerini anlamak istiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhun varoluşu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin