Sanırım kargaları çok severim. Kelebekler hep itici gelmiştir yada ben masum olan şeyleri sevmiyorumdur insanlar değiştirdi duygularimi sanirim. Bu arada ben seda 17 yaşindayim, babam ben küçükken öldü yada ben öyle diyorum herkese kızına fahişe diyenden ne beklersinizki ha hemen yüz ifadenizi merak ettim kesin bişey yapmışsındırda öyle demiş diye hayır, asla kendinden başka kimseyi sevmezdi hatirliyorum yere 1 lira düsmüştü ve ben alacağım sıra babam aldı ya o kadar cimri pislik biri neyse annemde bi şirketin aşçisi güzel yemekler yapar ama ben daha çok abur cuburla beslenirim yada tatli yedigimde tuzlu tuzlu yedigimde tatli yeme zorunda gibi hissediyorum bu arada yaz tatilide bitti ankarayi hic özlemedim hayir yani inşallah şu ışınlanmadan robotlardan önce araliksiz sonsuz uykuyu bulsunlar uykuyu cok severim uyku bi yana herşey bi yana okulda o yuzden sayissiz devamsizligim hatta raporlari kabul etmiyip para verdiğim bile olmuştur neyse birazdan buketle bulusucam çok özledim fayiseyi buket yaşina gore olgun birisidir ama sadece benimle sacma saçma hareketler yapar. Onu gorduğum an direk ustune atladim kocaman sarildim konuşmadan o dakika gülmeye basladik. Evet bize boyle sık sık olur derizki 3 saniye içinde gülüceksin deriz söylerken gülmeye başlariz buket gerçekten karnimi ağritan tek kız. Bugun onlarda kalicam bide beleş wifi ohh bakalim yarin okulda neler olucak..