︶꒦꒷♡꒷꒦︶
28.05.24
Benim güzel Jovie'mŞimdi kendini suçluyor olmalısın. "Madison'a haksızlık yaptım." diye düşünüyorsun değil mi?
Seni çok iyi tanıyorum Jovie. Seninle çıkmaya başladığımızda, senin de bana yaptığın gibi, tüm özelliklerinle sevdim seni.
Çabuk sinirlenirsin, inat ettiğin zaman inadından dönmezsin, bazenleri çok sert olursun ve sinirin başkasına olsa dâhi bunu bana yansıtırsın.
Bunlar bir gülün dikeni güzelim. Bu huyların yüzünden çok kavga ediyoruz. Ancak ben o gülü koklamak için elime aldığımda, biliyordum dikenli olduğunu. Canımı acıtacaktın, bunun farkındaydım. Ancak canım acıyor diye gülün kokusundan vazgeçemezdim.
Ben senin o güzel yanlarını da biliyorum. Çabuk sinirlenirsin ama bir öpücüğüme bakar mesela? İnatçı olabiliyorsun. Ancak sadece sevdiğin insanlara karşı. Beni de sevdiğin için nazını çekmem hoşuna gidiyor:)
Sert olduğun zaman ise benim için ne kadar çekici göründüğünü bilmiyorsun. O zamanlar çok stresli olduğun için agresif oluyorsun ve ben seni nasıl sakinleştireceğimi çok iyi biliyorum<3
Başkasına olan sinirini istemeden benden çıkarırsın. Sonrasında beni üzdüğünü anladığın an kendini affettirebilmek için her şeyi yaparsın. Beni üzdüğün için benden daha çok üzülürsün ve gece boyu ağlarsın. Duyarım hıçkırıklarını... Ancak o anlarda yalnız olmayı tercih ettiğini bildiğim için duymamazlıktan gelmeye çabalarım.
Ben seni her özelliğin ile kabul ettim güzelim. Ben seni her halinle kabul ettim. Ben seninle ilgili olan her şeye aşığım.
Bu anlattıklarım bizim ilişkimizin ateşini körüklüyor. Bizim de böyle ateşli bir ilişkimiz var ne yapalım?
Sen beni evimizden attın diye çekip gittiğimi düşünmüyorsun değil mi?
Ben senden vazgeçmem.
Sana giden tüm yollar karanlığa bürünse dâhi yine seni bulurum.
Şimdi Jovie, bir aydır senden ne sakladığıma geldi sıra.
Aşkım bahçeye koş, çabuk!
Sevgilerle ~♡
Madison
ᥫ᭡𓆪
_________________________________
Jovie koşarak müstakil evlerinin arka bahçesine gitti. Gittiği an gözlerine inanamadı. Bahçenin her yanında rengarenk balonlar vardı. Kenarda masada iki tane şarap dolu kadeh vardı.
Madison Jovie'ye arkadan yaklaşıp elini tuttu ve hızla kendisine çekti. Jovie korkarak başta elini çekti, sonrasında ise Madison'ın beline sarıldı.
"Madison?"
"Dilek feneri kullanacaktım ama düştüğü yerde yangın çıkarabileceği için yasaktı."
Madison alt dudağını hafifçe bükerek üzüntüsünü yansıttı.
"Sorun değil Maddy..."
Jovie'ye gülümsedi ve cebindeki yüzük kutusunu çıkardı.
"Jovie, seni artık herkese sevgili eşim diye tanıtabilir miyim?
"Madison!!!"
"Benimle evlenir misin?"
Jovie Madison'ın boynuna sarıldı. Mutluluktan gözleri dolmuştu.
"Evet!.."
Madison sıkıca kollarını sardı ona ve saçlarına bir öpücük bıraktı.
"Bir aydır balayımızı ve düğünümüzü planlıyordum. Sana sürpriz yapmak istemiştim. Korkarım ki en büyük hatayı her şeyi tek başıma yapmaya çalışarak yaptım. Biz bir çiftiz. Sana söylemeliydim. Sanırım düğünü birlikte planlamayı istemek senin en büyük hakkın."
Jovie Madison'ın yüzünü görebilmek için biraz uzaklaştı. Madison'ın yanağını şefkatle okşayarak konuştu.
"Ne demiştin mektupta? İkimiz de birbirimizi tüm özellikleri ile kabul edip seviyoruz. Sorumluluk almayı ve sır saklamayı sevdiğini biliyorum. Sabırsız olup güvensiz davrandığım için asıl ben özür dilerim. Ayağın nasıl oldu?"
Madison Jovie'nin dudaklarına bir buse kondurup gülümsedi.
"İyi. Endişelenecek bir şey yok." dedikten sonra Jovie'nin parmağına aldığı yüzüğü taktı.
Kutudaki diğer yüzüğü ise Jovie, Madison'ın parmağına geçirdi.
Şarap dolu kadehleri ellerine aldılar ve evlilikleri şerefine kalkdırıp tokuşturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let's try again | madison beer
Fiksi PenggemarJovie, sevgilisi Madison'dan ayrılmak istiyordu. Çünkü sevgilisini tanımadığı bir adamın kollarında görmüş ve aldatıldığını düşünmüştü. Madison ise bunun yanlış anlaşılma olduğunu kanıtlamaya çalışıyordu. Jovie'yi ikna etmek için de evlerinin her kö...