Van agafar el seu tiquet d'espera i estaven parlant en la sala d'espera en quina ciutat quedar-se en Itàlia. Abdorahman volia anar a Roma, Moha volia anar a Milà, Roxye volia anar a Turin i Ayman volia anar a Nàpols, perquè la germana petita d'Ayman estava amb el seu tiet a Nàpols, i volia viure amb ella.
Van entrar al canvi d'identitat i van canviar-se la veu, el seu color de pell, el color dels ulls, etc. També el nom, carnet d'identitat, etc. Van sortir de la sala i ningú es reconeixia entre ells fins que cadascú va dir el seu nom original.
Van agafar el vol i a l'avió van decidir en anar a Nàpols, només per la germana petita de Ayman. Van arribar i sense pensar-s'ho dues vegades es van comprar una mansió de dos milions d'euros al centre de la ciutat. Una vegada dins de la mansió en el saló Ayman els va dir als seus amics que té càncer de cor i li queda poc de vida. Va dir que quan es mori, que emportin a la seva germana petita a un orfenat.
Ayman al cap d'una setmana va morir just en el saló, on els va dir als seus amics. Se'n van adonar i el van enterrar a un cementeri, i al funeral només estaven els seus amics, no estava ni el seu tiet ni ningú de la família, ja que s'han adonat, no han anat.
Roxye i companyia no li van dir res a la germana petita d'Ayman, només van anar a l'orfenat, li van inscriure, li van portar la seva roba i totes les coses seves a l'habitació de l'orfenat i es van donar un regalet perquè no es avorreixi, una nintendo switch.
Roxye, Moha i Abdorahman, van tornar a casa tristos després del que ha passat, però una màfia italiana van contactar amb ell, amb Abdorahman. Li van dir que coneixen a un bruixot que pot fer que Ayman tornes a la vida i tot fos com abans, però amb una condició, el bruixot volia que Roxye, Moha i Abdorahman atraquessin el "BancoPosta" i aconsegueixin al bruixot 13 milions d'euros.
CONTINUARÀ...
YOU ARE READING
Els delinqüents perillosos
ActionUna vegada a Sevilla, un delinqüent perillós molt famós que es diu Roxye va a atracar un casino amb el seu fidel amic Ayman. Van anar armats i amb màscares i van atracar tot el casino guanyant molts diners. Els van denunciar i quan va fugir la poli...