Pár napja érkeztem meg New Yorkba. A suliba még nem volt időm be menni mivel még a kollégiumba vagyok most kezdek ki cucolni. Az igazgató azt mondta hétfőtől kezdhetek, az orarendemet is meg kaptam már. Nem sok órám lesz ahoz képest hogy ez egy magas színvonalú iskola....... És szokás szerint el merültem a gondolataimban és anyám már 2x hívott.
- Szia anyja
-Kislányom! Azt hittem valami bajod eset miért nem vetted fel a telefont 2x is hivtalak.!
- Ne haragudj anya el merültem a gondolataimban és nem vettem észre hogy hívtál!
-Nem baj, hogy haladsz a ki pakolásal?
- Egészen jól már nem sok minden van amit ki kell pakolni.
- És mien a koli?
-Nagyon jó tök jó fejek
- Enek örülök, jolvan kislányom nem zargatlak piheny sokat és csak ügyesen! Puszi szia
-Szia anya neked is pusziESTE!
Kezdem azt hinni hallucinálok de valaki mintha kopogot volna az ajtón, megyek meg nézem!
- Szia te vagy az új első éves ugye?
- Szia igen most költöztem be!
-Be mehetek?
- Jaj ne haragudj persze gyere csak be
- Nem akarlak sokáig zavarni, csak gondoltam köszöntelek még is csak így illik egy iskola elnöktől!
- Értem
- Meg szeretelek volna értesíteni kérlek vigyáz, a suliba van egy Logen nevű fiú ő a suli királya van 2 társa Noah és Liem. Vigyáz velük mert nagyon szeretik a lányokat ki használni.
- Oh értem köszi hogy szóltál vigyázni fogok!
- Rendben, én megyek is nem is zavarlak tovább! Jó éjszakát
- Neked is!
Na erre nem számítottam, még hogy a suli királya, addig jó a amíg engem el kerülnek.
Megyek le fekszem!HÉTFŐ!
Nem hiszem el hogy az első napomon el fogok késni!
Még épp időben vagyok, ez nem sokon múlott. Be kopogok!
- Igen!
-Jó napot tanár úr!
- Á te vagy az új diák jól mondom?
- Igen
-Kérlek mutatkoz be az osztálynak
-Sziasztok a nevem Horváth Léna!
-Kérlek mondj valamit magadról
- Magyarországon születem, születésem után a szüleimel ki költöztünk Japánba. És most itt vagyok!
-Köszönjük, keresünk neked egy helyet... Á meg is van kérlek ülj oda Á hátsó pad sorba Logen mellé.
Azt mondta hogy Logen!
- Rendben!
-Na osztály folytassuk ott ahol jártunk nyisátok ki a tk a 33 oldalon.....
Mi komolyan alszik az órán ez komoly és rá se szólnak. Kérlek csak ne kelj fel!
- Halkabban nem tudsz pakolni!
- Tessék?
-Jól halottad! Halkabban nem tudsz pakolni. Nem tudok tőled aludni!
-Ne haragudj ha fel keltetelek, de amúgy is óra van nem kellene aludnod!
-Mi.. Tudod te ki vagyok?
- Igen tudom! És?
-És... Nagyon merész vagy, még így is hogy tudod ki vagyok, nem félsz?
- Kitől? Tőled na ne nevetes te csak egy elkényeztetett fiú vagy aki azt hiszi hogy mindenki imádja.- Vége az órának gyerekek találkozunk legközelebb!
- Találkozunk még Léna...
Istenem akkora egy tuskó ez a Logen nem is nagy szám miért van oda mindenki érte.
-Nézétek az új lányt mien szép!
-Igen az! Azt halotam kitűnő tanuló volt világ életében és hogy kő gazdag!
- Mázlista!Már kezdődik az egész suli rólam beszél! Mindegy
- Szia!
- Á szia
- Lénának hívnak ugye?
-Igen!
-Engem Laylának hívnak!
- Örülök a találkozásnak Layla!
- Én úgy érzem mi nagyon jó barátok leszünk. Gyere menjünk a kövi órára!ESTE!
Nagyon fáradt vagyok nem hittem hogy igen kimerítő lesz az első napom. De legalább szép a kilátás a szóbám ablakából.... Az meg mi? Az lent a kolim előtt logen? Igen az de mi van a táblára írva. "Gyere a tornateremben„.Mit akarhat ez! Megyek meg nézem!
KICSIT KÉSŐBB!
Mi ez miért van itt ijen sötét!
- Á az elveszett kis bárányka, hát nem vagy te olyan gyáva mint ahogy hittük!
- Mit akarsz Logen!Nem vagyok rád vevő sem a barátaidra!
-Miért csak nem félsz!
-Tőled? Előbb ijedek meg egy póktol mit egy olyan szánalmas patkánytol mint te!
- Oh hogy ki nyílt a csipád! Ne felejtsd el hogy itt én parancsolok
- Hú de félek tőled Logen meg a kis szolgáidtól! Inkább bökd ki mit akarsz!
- Téged akarlak!
-Engem?
-Igen téged!
-És miért ??
- Még csak egy napja vagy itt de már lényegében mindent tudok rólad, tudom azt is hogy Szűz vagy még!
-Ezt meg....
- Áá ácsi van, vannak kapcsolataim!
-Mit akarsz nem mondom el még egyszer!
- Egy nap alatt te lettél a suli második legmenőbb csaja szerinted?
- ????
Tetszel nekem, tetszik a makatságod tetszik a flegma éned!
- Nem akarok tőled semmit Logen!
-Gondold át addig úgy sem szálok le rólad amíg nem leszel az enyém és csak is az enyém!
-Soha nem leszek a tiéd! És én megyek !
- Rendben meny csak de nem szabadulsz tőlem!A KOLIBA!
Nem hiszem el ez a srác zakant! És Honan tudja hogy szűz vagyok!? Mindegy fáradt vagyok megyek le fekszem!
FOLYT KÖV 😉
BẠN ĐANG ĐỌC
Mindigis Szeretelek!
Lãng mạnSziasztok a nevem Horváth Léna 16 éves vagyok és nagy álmom hogy be kerüljek a New Yorki Nemzetközi Röplabda Akadémiára. Imádom a röplabdát és nem tagadom hogy jó is vagyok benne. 😉