Melodie nin konseri

23 2 1
                                    

Bugün konser olacağından starr park kapalıydı.
Çünkü hem starr parkta olcak ve Larry ve lawrie de konserde dışarda görevli olacaklardı.

Konserden önce larry herkese biletini satıyordu ama bunlar konser biletiydi.

Bizim erkeklerde gelmişti ama Edgar yine yoktu ve Fang onlaydı. Diğerleri konseri izlemek için biletlerini almışlardı.

Ama brock Melodie ile sonradan beraber söyleyecekti o yüzden sadece chester, buster ve colt vardı.

Konser vakti gelince artık bilet satışı durmuştu ve kapılar kapanmıştı. Diğerleri içeriye gitmek istememişti onlar dışarda bekleyeceklerdi.

Larry ve lawrie dışarda dururken aniden biri lawrie ye taş fırlatır.

Lawrie: kim attı bunu?

Larry: o ney

Lawrie: birisi taş attı

Larry: kim olabilirki

Lawrie: bilmiyorum ama kimse polise böyle yapamaz

Onlar bunu konuşurken bir anda arkadan iki kol uzanır ve Larry ile lawrie yi kafa kafaya tokuşturup bayıltır.

Lawrie: noluyor ln-

Larry: o ney-
(Bayılmadan önce diyorlar)

Ve onu yapanda edgardı. İçeri girip bi işler çevirecekti.

Edgar: çekilin ben geliyorum

Fang: olm amacın ne senin?

Edgar: boşverr

Edgar bir anda içeri girer ve larry ile lawrie düzelip onun peşinden giderler.

Lawrie: ulan sen şimdi bittin

Larry: taşı atandamı oymuş

Lawrie: e heralde

Larry: bu ne anlama geliyorrr

Lawrie: bize yeni bir görev çıktı demek

Edgar konser salonuna biraz bakındıktan sonra sağ tarafa doğru koşmaya başlar.

Ve o sıradada Melodie konserine başlar.

Şarkı sözleri:
Melodie: evet, beni gerçekten yakaladın!
Beni yakaladığın için ne yaptığımı bilmiyorum

Evet! Beni gerçekten yakaladın!
Beni yakaladığın için geceleri uyuyamıyorum!

(Biliyorum sözler saçma :d)

Melodie şarkısını söylerken arkada colt barleyin şişesini kapar ve içer.(mal aq)

Buster: olm ne yapıyon?

Chester: kafayı buluyorrr

Colt: ne içemezmiyim?

Buster: harbi kafayı bulmuş

Barley: bi dahakine izinsiz alma sadece

Colt: tamam robot Api

Chester: çok içmiş belli :D

Buster:(sabir çeker)

O sırada podyumun önünden geçen edgarı görürler ve seslenirler ama Edgar onları duymaz.

Edgar önde koşarken atkısı birşey gösterir. Edgar önüne baktığında Squeak kı görür durmaya çalışır ama duramaz ve Squeak in içine girer (fesat anlamda değil)

Dough ta içerde çıkış kapısının önünde sosislisiyle konseri izlerken bir anda lawrie ona çarpıp sosiliyi düşürür ama Larry arkadan gelip sonanda sosiliyi tutup douga verir.

Starr parkta normal bir gün😇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin