Teraz
Niecierpliwie wyczekiwałam na Tadleya, z którym miałam mieć jeszcze jeden seks. Siedziałam na kanapie, owinięta w ręcznik, aby odrazu po jego przyjściu zacząć zabawę. Gdy usłyszałam otwierające się drzwi, odrazu zerwałam się z siedzenia. I tam stał on. Poświęcił się, przyjeżdżając do mnie w samej kurtce i spodniach. Bez słowa zrzucił z siebie ubrania, i odrazu poszliśmy do łazienki. Gdy spojrzał na wannę pełną różowej wody z płatkami róży, odrazu do niej wszedł, a ja za nim.
-Julie, nie wchodź jeszcze cała do wody. Usiądź na wannie - powiedział zadowolony Anthony.
Szybko rozchylił moje nogi, i wsunął pomiędzy je głowę. Przygryzał moją cipkę, co było cholernie przyjemne. Nie wiem, jak długo siedzieliśmy w tej pozycji, jednak w końcu weszłam do wanny, w której Tadley odrazu zaczął mnie piepszyć. Jęknęłam, gdy przyspieszył. Przez moją głowę przechodziło milion myśli, co mogłabym z nim zrobić. Jak można być aż tak seksownym? Położyłam się na nim, całując jego klatkę piersiową, a Anthony swoją ręką muskał moją cipkę. Nasz przyjemny seks przerwał dzwonek do drzwi, przez który zerwaliśmy się z wanny. Owinęłam się ręcznikiem, i podeszłam do drzwi, za którymi stał kurier.
-Dzień dobry, paczka dla pani - powiedział blondyn, patrząc ciągle na ręcznik, owinięty wokół mojego ciała.
-Dziękuje, dowidzenia - zamknęłam szybko drzwi.
Anthony stał dalej nago, jednak nie wrócił się już do wanny.
-Kochanie, chcesz coś teraz obejrzeć? - spytał, a ja pokiwałam głową. - Okej, to ja naszykuje film, a ty przekąski.
Poszłam do kuchni, a z szafki wyjęłam słodycze, które po chwili położyłam na małym stoliku w salonie. Jeszcze z lodówki wyjęłam wino, które wlałam do kieliszków, a po chwili odłożyłam na stole obok słodyczy. Usiadłam przy Anthonym, który odrazu mnie objął i okrył nas różowym kocykiem, który leżał obok niego. Włączyliśmy Harry'ego Pottera, a ja się zaśmiałam.
-Serio jesteś fanem tego filmu? - spytałam, dalej się śmiejąc. - Jesteś dorosłym facetem.
CZYTASZ
Cherry love
RomanceDalsza historia Julie i Anthony'ego! Dziewczyna przeżyła swój pierwszy seks, w dodatku z jej profesorem. Jednak ona chce więcej. Od tamtego momentu Julie próbuje jak najczęściej spotykać się z Anthonym. Jednak on ma żonę, przed którą musi ukrywać zw...