KONUŞMA

147 22 122
                                    

AŞIRI ÜŞENDİM AMA YAZICAM XOSMSKSKSKA. NASIL BAŞLİCANI BİLEMEMEK...

BİLİYOSUNUZ Kİ ARAYA GİRDİM. BÜYÜK İHTİMALLE Bİ KAÇ AY OLMİCAM. BELKİ YAZ TATİLİNDE GERİ DÖNERİM (ŞÜPHELİ) ZATEN DENGESİZ Bİ TİP OLDUĞUMU BİLİYOSUNUZ O YÜZDEN NE YAPICAĞIMI KENDİM BİLE TAHMİN EDEMİYORUM.

STARBUCKS'I YAZARKEN HİÇ TUTCAĞINI VE BU KADAR İLERLİYİCEĞİMİ SANMIYORDUM. STARBUCKS'DAN ÖNCE YAZDIĞIM ŞEYLER GİBİ 3 - 4 BÖLÜM ANCA YAZAR SONRA SİLERİM DİYODUM. 13 FİC BİTİRDİM :)

SADECE FİC OKUYUCUSU OLDUĞUM ZAMANLARDA PANOMA KİMSE YAZMAZDI (ZATEN 13 TAKİPÇİM Mİ NE VARDI 11 TANESİ KENDİ HESABIM) STARBUCKS'IN SONLARINA DOĞRU PANOM AKTİFLEŞMEYE BAŞLAYINCA ÇOK HEYECANLANMIŞTIM XLSÖXLSLZLS PARA GÖRMÜŞ GARİBANLAR GİBİYDİM

ZATEN STARBUCKS Bİ GECEDE YÜKSELDİ BU DA BENİM İÇİN BÜYÜK BİR ŞOKTU BİR HAFTA İÇİNDE 70B OKUMA ALMIŞTI. HATTA İKİ AY GİBİ Bİ SÜRE BOYUNCA HAYRAN KURGU DA 1. SIRADA KALDI. ŞLK FİCLERİMDE SİZE ÇAKTIRMIYODUM AMA ÇOK STRESLİYDİM. HER YENİ FİCTE KESİN BATIRICAM KORKUSU YAŞIYODUM. SONRA HEM SİZİNLE DAHA DA KAYNAŞTIM HEM DE DURUMA ALIŞTIM O YÜZDEN RAHAT DAVRANMAYA BAŞLADIM. 

DAHA ÖNCE DEFALARCA KEZ SÖYLEDİĞİM GİBİ BU HESAP BENİM İÇİN KAÇIŞ NOKTASI GİBİ. ÜZÜLDÜĞÜMDE KAFA DAĞITTIĞIM, MUTLU OLDUĞUMDA PAYLAŞTIĞIM, DUYGULARIMI YANSITTIĞIM VE EĞLENDİĞİM BİR YER. VE BUNLARI YAŞADIĞIM ÇOK FAZLA YER YOK.

ONUN DIŞINDA BU FİCLER BANA ÇOK GÜZEL ARKADAŞLIKLAR VERDİ. YORUMLARDA VE PANOMDA KONUŞTUĞUM HERKES, HEPİNİZİ SEVİCEK KADAR BÜYÜK BİR KALBİM VAR 💅🏼 (BENİM MÜTEVAZILIK XLWÖXLSLSÖS)

NEYSE BU VERDİĞİM ARA SADECE FİC YAZMAKLA İLGİLİ. HALA YAPTIĞINIZ YORUMLARA CEVAP VERECEĞİM. HESABIMDA AKTİF OLACAĞIM. SİZDE AKTİF OLUN KIRARIM KAFANIZI!!! 

NEYSE İŞTE BU KADAR. UZUN BİR SÜRE İÇİN SON KEZ... BB!!!


KONUŞMA VE ANKET!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin