Giriş

9 0 0
                                    

Herkese merhaba, bu benim ilk kitabım. O nedenle epey heyecanlıyım. Sürekli düşünüyorum acaba beğenecekler mi, yoksa "Bu ne ya!" diyerek kitabı hemen kapatacaklar mı. Eğer beni haksız çıkarıp sonuna kadar okursanız, beni çok mutlu etmiş olursunuz! Bir de eğer okuyup beğenirseniz lütfen yorumlara yazın ki mutlu olayım. Az da olsa beğenmeniz beni tüm gün gülümsetmeye yeter. Muhtemelen "Bu kız ne klişeler saçmalıyor burada? Bir de kitap yazacak!" diye aklınızdan geçirdiniz, çünkü ben de geçirdim. Fakat hepimiz klişelere bağlı yaşamıyor muyuz? Tüm bu söylediklerime rağmen okumaya devam ederseniz çok sevinirim :) Aslında çoğu hikayem sadece başlayıp bitiyor, daha olaylar gelişmeden kitap bitiveriyor. Sık sık yazarım fakat yazdıklarım genellikle bir iki sayfalık girişlerden oluşuyor. Bu nedenle benim tamamlanmış, tamamen yayına hazır bir kitap çıkartmam mümkün değil. Yine de yazdığım tüm bu küçük girişleri tek bir kitapta toplayıp paylaşmaya karar verdim çünkü neden olmasın? Belki de hikaye ilginizi çeker de tamamlayıp yorumlara atarsınız ❤️ Umarım zevkle incelersiniz... Ayrıca sonradan tekrar gelmeyi unutmayın, yazdıkça bu kitaba ekleme yapacağım. Belki sonraki okuyuşunuzda işinizi ısıtan yeni bir hikayeye rastlarsınız.

Pera'dan Hikayeler ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin