Medya:Maveranın giydiği etek(temsili)
~~~~~~~~
Şuan çok güzel gözüküyordum.Çünki kendime yeni bir etek almıştım.Aslında ben değil annemle abimler alış verişe çıkmıştı ben de onlardan rica etmişdim.
Ah size kendimden bahsetmeyi unutdum.Bendeniz Mavera ve eteği denemek için çok heyecanlıydım.Şimdi diyeceksiniz ki abinler nasıl izin veriyor böyle giyinmene aslında haklısınız ama ben ailemin göz bebeğiğim.Hatta abimler bana laf söylemektense ölmeyi tercih ederler .Evet şuan konumuz ailem değil yeni eteğim.Hemen gidip aileme göstermeliydim.
Aslında dışarıda da böyle giyinmek isterdim ama toplum buna izin vermiyordu.Ben de eteklerimi evde giyinip az da olsa hevesimi alıyordum.
Oturma odasına geçtiğimde odada sadece abilerim vardı."Abi annemler nerede? " Azat abim de hiç gecikmeden"Annem moda evine gitti güzelim.Babamsa işte. Biliyorsun bu aralar işler çoğaldı.Kafasını işten kaldıramıyor"Hmmm. Bende heveslenmiştim."
"Tamam o zaman .Şimdi onu bunu boş verin de yeni eteğime bakın .Nasıl olmuşum? "Abimlerin karşısında garip garip pozlar vererek sormuştum sorumu.Çağın abim"Çok güzel olmuşsun balım .İyiki dışarıya böyle çıkmıyorsun yoksa katil olup çıkarız senin yüzünden."Abi ya ne kötüsün ne yaptım ki ben.Bu kadar güzel olmak benim suçum sanki."Diye küstahça konuştum hemen.Tabi ki benim böyle konuşmam abilerimi kahkahalara boğmuştu.
"Eee.söylermisiniz beyfendi.Bu kadar güzel olmanızın bir sebebimi var yoksa sadece gözümüze bayram etdirmek mi istedin? "Azat abimin böyle konuşmasıyla yanaklarım kızardı hemen.Ama ne yapıyım öyle zamanda iltifat ediyorki bedenimdeki bütün kanın yanağıma çıktığını düşünüyorum ."Abi böyle konuşma .Utanıyorum ."Çağın abim hemen söze atladı"Zaten senin utanman için diyoruz ya güzelim ."
İşte bunlar benim her zamanki abilerimdi.Beni her zaman sinir ederlerdi ama kılıma zarar gelmesine izin vermezlerdi.Tabi ki bende onların.Ama bu onların sinir bozucu olmadığı anlamına gelmiyordu.
*
Şimdi babamın holdinginin önündeydim .Aslında bugün zaten gelicektim holdinge. Ama babamın bu gün olacak önemli bir toplantının dosyalarını evde unutmasıyla hemen beni aramış, onları getirmemi istemişti .Bende hemencecik hava sıcak olduğundan altıma şortlarımdan birini,üstüme de bol tshirtlerimden birini geçirip birazda makyaj yaparken geç kaldığımı görüp evden çıkmıştım .
Şirkete girip danışanda kilere selam verip asansöre yöneldim .Ve 21.katı basıp bekledim.Asansör açıldığında çabucak toplantı odasının önüne geldim,biraz bekledim çünki anksiyetem vardı toplu alanlara girdiğimde hemen heyecanlanıyor ve terliyorum .Biraz zaman geçtikten sonra kapıyı çalıp içeri girdim .
İçeri girmemle bütün gözler üstümde toplandı ,bu da beni heyecanlandırdı.Babam beni görür görmez yanıma gelip elimdeki evrakları aldı .Bende o sırada içeridekilere bakıyordum ki,diğer başta oturan adamında bana baktığını gördüm .Hemen kafamı babama çevirip konuşmaya başladım .
"Baba işin uzun çekmiyicekse,ben seni odanda beklesem olur mu?"hemen hayir diyiceğini görüp yavru köpek bakışları atmaya başladım."Nolur baba!"Kelimelerimi uzatarak ve dudağımı büzerek konuştuğumda babamın kararsızca baktığını gördüm. "Baba ya valla gitmiyicem hiç bir yere.Çalışanlarla da konuşmak yok .Nolur bak-"lafımı bitirmeme engel olan şey az önce göz teması kurduğum adamın kıkırtısıydı.Babam anlamaz halde adama dönüp"Neyin bu kadar komik olduğunu söylermisiniz acaba Arat bey? "diye sordu.Demek adı Arat tı.
"Ah.Hayır hayır .Bana bakmayın siz devam edin .Sadece aklıma komik bir şey gelmişti.O yüzden gülüyorum ."Ama bunu söylerken de hala bana bakarak gülüyordu .Somurtarak babama döndüm .Babamsa kararsız kalsada sonunda kabul etmişti .Ben de sevinerek toplantı odasından çıkıyordum ki,Arat beye dönüp bakmak istedim.Baktığımdaysa bana bakarken yakaladım onu.
YOU ARE READING
Aşk Sarhoşu
RomanceO, masumdu. İçinde hiç bir kin ve ya öfke yoktu. Belkide bu yüzden hayat karşısına böyle güzel bir eş ve güzel bir aşk çıkarmıştı. İşte aşk sarhoşlarının hikayesi.