"ALLAH'ÜME SALLİ ALAAAAAAA SEYİDİNAAAAAA"
Biz ortamdaki tek akıllılar olarak Ece'yle nasıl keşif birliğine katılacağımızı konuşurken Nilda Morsh'un yerde yatan bedeninin yanında ağlıyordu, Nova ve Berçem sırf sela okumuş gibi gözükmek için random arapça kelimeler sallıyorlardı. Arhez ise bir köşede oturmuş eve gitmek istiyorum diye ağlıyordu.
"Hmm... şimdi en mantıklı çözüm Eren'i bulmak. Eren'i bulursak herkes kendi payını alır."
"Kendi payı derken?"
"Eren'i bulunca otomatikman Levi'dir Erwin'dir Connie'dir Mikasa'dır carttur curttur herkesi bulmuş oluyorsun. Herkes kendi ekmeğini seçsin yesin hocam."
"Haydaaa."
Ortaya attığım mistik fikir herkesin hoşuna gitmişti ama belli etmiyorlardı namussuzlar.
Arkamdaki yarısı subhaneke yarısı fatiha yarısı felak nas olan seslere dayanamayarak ne yapıyorlar diye bakmaya gittim.
"Ulan Morsh'a noldu amk!?"
Arhez ağlamayı kesip bana cevap verdi..
"Novayla Berçem o da sana talip diye büyü yaptılar şimdi de selasını okuyorlar."
Ece tam beni teselli etmek için elini omzuna koymuştu ki bir anda eline orda bulduğum bi kazanı tutuşturdum.
"Bu ne amına koyayım!?"
"Ee adam öldü amk helva yap bari de karnım doysun."
Morsh bir anda ayağa kalkıp yüzüme tükürdü.
"Bu kadarcık mıydı değerim!?"
"Adam olana çok bile kiral tantana yapma."
Novayla Berçem Morsh'a koyduk mu dermiş gibi bakıyorlardı.
En son mistik bir beyin fırtınası yapıp yola çıkmaya ve yolda gördüğümüz birine hangi yılda olduğumuzu sormaya karar vermiştik.
Tam karargahtan çıkmak için hazırlanırken bir anda odaların birindeki ODM tehçizatlarını gördüm.
"Lan- HADİ DENEYELİM"
Hepimiz birer tehçizat taktıktan sonra karargahın bahçesine çıktık ve nasıl kullanacağımızı anlamaya çalıştık.
Animeyi defalarca hatmetmiş insanlar olarak Arhez hariç pek zorlanmamıştık ama Morsh salağı "yanlışlıkla" üstüme düşüp bir de "yanlışlıkla" sürtündüğü için şuan Nova ve Berçemden felaket trip yiyordum.
Sanki ben yaptım amk
Masum Arhez de işte kuş oldum uçtum hesabı göklerde kartal gibi süzülüyordu.(Az daha ölüyordu zor yakaladık keratayı)
"En azından acemi birliğine katıldığımızda mal gibi kalmayız ortada bi boklar yapabiliriz."
"Off! Şimdi Guligullik Ezbirçime aşiretim burada olacaktı var ya Levi'ı satın alır aramızda oynatırdık!"
...
Çok iyi fikir lan
"Arkadaşşaklar ben escort olmaya karar verdim para kazanıp Levi'ı satın alacam sonra da maid dress giydiririm sırayla şaplaklarız okey miyiz?"
"Kripto para alıp borsa mı oynasak?"
"Amını siktimin keli bu devirde kripto para mı var?"
Şu ortamdaki zeka seviyesi -3 iq olmayan tek kişiyim yemin ediyorum ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OROSPULAR KAYNAŞIYOR.
Fantasy"Sen pezevenk misin Daren aynı anda kaç karıyla sikişiyorsun!?" "Zamanında annen de öyle demişti yeğen."