sen si woo'sun

19 1 0
                                    

Kapı açıldığında gördüğüm kişi ile şaşırdım si woo karşımda duruyordu oda beni görünce şaşırdı ve bizi içeri davet etti

-hoşgeldiniz buyrun içeri geçin(si woo)

Beraber içeri geçtik ve salona oturduk birkaç dk sonra haru'nun annesi ve babası geldi

-hoşgeldiniz çocuklar siz haru'nun arkadaşlarısınız demi(si woo)

-evet sende si woo'sun seni tanıyorum(yn)

-öylemi nerden tanıyorsun(si woo)

-küçükken aynı dizide oynamıştık sen benim abim rolüne girmiştim hatta aramızda 10 yaş var yani sen şuan 28 yaşındasın(yn)

-vay canına yn sen artık 18 yaşında mısın çok büyümüşsün(si woo)

-sen geçleşmişsin oppa(yn)

-evet bu aralar bir krem kullanıyorum gençleştiriyor(si woo)

-hangi krem(yn)

-Dior'un en son çıkardığı(si woo)

-aa bende onu yeni aldım ama daha kullan madım(yn)

-kullan geç gösteriyor neyse ben size kahve yapıyım(si woo)

-bekle bende geliyim(yn)

-gel senin kahveni çok güzel(si woo)

Si woo ile mutfağa gittim birlikte kahve yapmaya başladık

-yn sana bir şey sorucam(si woo)

-sor oppa(yn)

-içerdeki çocuk neyin arkadaşın olmadığı kesin(si woo)

-taehyung mu o benim sevgilim(yn)

-vay sen büyüdün de sevgili mi yapıyorsun(si woo)

-hahah evet(yn)

-ee dedikodu yokmu(si woo)

-varda içerde anlatırım(yn)

-hadi içeri o zaman kahveler oldu(si woo)

-tamam(yn)

İçeri geçtik kahveleri verdik ve oturduk

-dedikodu var susun anlat yn(si woo)

-başlıyorum(yn)

-başla(haru si woo)

-öncelikle benim abilerim vardı stray kids bilirsiniz işte onlar benim üvey abim çıktı(yn)

-NEEEEEE(si woo haru)

-sonra bu konu kapanır mı suga ise benim Öz abim çıktı(yn)

-OHAAA(haru ve si woo)

-ondan öncede kai ortaya çıktı ve benim anne babamı getirdi(yn)

-mal mı bu çocuk(haru)

-neyse sonra suga'nın babası çıka geldi suga bizdeyken bize geldi kavga çıktı falan tabi kavgayı ben başlattım(yn)

-vay yn hanım(si woo)

-ben ölümden döndüm falan(yn)

-nasıl(haru)

-biz birgün suga ile bir baloya gittik ben o zaman suga'nın abim olduğunu bilmiyorum neyse gittik taehyung ve bir kız bir masada oturuyor o zamanda biz taehyung ile kavgalıyız işte tam yan masalarına oturduk suga ile konuşuyoz taehyung bu kızı dansa kaldırdı suga da beni kaldırdı sadece biz varız bunlar birbiri ile yarışıyor ama işte taehyung kızı kaldırıyor suga beni kaldırıyor en son bir hareket yaptılar suga hemen kulağıma eğildi dediki işte şimdi seni öpmüş gibi yapıcam ama öpmicem nasıl gmrür dedim oda dediki işte seni belinden tutup Eğitim ve arkamı dönücem anlamaz dedi bende dedimki tamam işte yaptık taehyung kıskandı bunlar kavga etti ben devreye girdim kavga ettik falan ben koşarak uzaklaştım sahile gittim ağlamaktan bayıldım sonra o kız geldi beni suya itti beni jungkook kurtarmış ambulans falan aramış ben önce normal odaya alın mışım sonra tekrar kalbim durmuş ve ben tekrar ameliyata alınmışım sonra suga ile taehyung gelmiş suga da orda söylemiş işte ben yn'nin Öz abisi yim diye öyle yani(yn)

-vay be(si woo)

-daha çok var ama başka zamana gitmem lazım abim ların yarın konseri var(yn)

-peki görüşürüz(si woo)

-başka bir zaman gelin konuşalım(haru)

-peki(taehyung)

Evden çıktık taehyung beni eve bıraktı bende eve gittim önce odama çıktım ve pjamamı giydim ve aşağı indim abimler oturuyordu yanlarına gittim abimler birbirine bakıp gözleriyle beni gösteriyorlardı

-çıkarın ağzınızdaki baklayı ve lütfen gevelemeden söyleyin yine kötü bir haber aldınız demi yine ne aldınız acaba(yn)

-yn sen bizim gerçek kardeşimiz değilsin(minho)

-biliyorum(yn)

-nasıl(chan)

-sonra anlatırım uykum var ben odam gibiyorum(yn)

Hiç bir şey diyemediler bende hemen odama çıktım şarkı dinledim kitap okudum ve yattım

Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra yb bu kadar umarım beyenirsiniz oylamayı unutmayın sizleri seviyorum bay bay💗💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmeyen aşk  [Taehyung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin