Tanıtım bölümü

38 11 58
                                    


Merhabalar efenim ismim buse Instagramda pek bir takipçim yok jsjsj

Neyse konuyu dağıtmayalım eski kitabımı sildim. Ki zaten çokta iyi birşey değildi yazarı ben olduğum için biraz ergenceydi açıkçası.

Birde yazım dilimi geliştirdiğimi düşünüyorum.

Birde bölüme başlamadan önce bir kalp bırakıverirseniz çok sevinirim (evet beni sevdirmek bu kadar kolay)

Umarım seveceğiniz bir kurgu olur.

Keyifli okumalar.



                          

                               🎭🎭🎭









"Deva" dedi ve içli bir nefes verip elini yanağıma attı.

Yanağımı hafif hafif okşuyordu ve bu beni mayıştırmıştı. Eline doğru yasladım kafamı.

Yüzlerimiz arasında pek bir mesafe yoktu. Öyle ki kalp atışlarını bile duyuyordum.

"Bu geceyi seninle sonlandırmak istiyorum" diye mırıldandı dudaklarıma.

Aklına bir şey gelmiş gibi yüzünü biraz geri çekti. "Hatta hiç sonlandırmak istemiyorum. Geceyi seninle yaşamak istiyorum" dediğinde daha da yaklaştım yüzüne. Dudaklarım ile dudakları arasında bir nefeslik boşluk bıraktım.

"Ben senin güvenmediğin bir kadınım Safir, bu gece seni öldürmeyeceğime emin misin?" Dedim kaşlarımı kaldırıp.

Konuşurken dudaklarım dudaklarına değiyordu.

"Eminim" diye fısıldadı dudaklarıma doğru. Bu benim tüm vücudumu ürpertmişti.

"Güveniyorum sana" derken gülümsüyordu. Simsiyah olan, gecenin karanlığından bile daha karanlık olan gözleri parladı.

"Safir" Derken dudaklarımı dudaklarına yasladım. Öpmedim. Sadece bir kaç saniye orada kaldı dudaklarım.

O olduğunu gösteren bir mırıltı döküldü dudaklarından dudaklarıma.

"Gülmek sana çok yakışıyormuş" dedim.
O ise daha fazla dayanamayarak beni tutku ile öpmeye başladı. Öpüşüne aynı tutku ile karşılık veriyordum.

Lezzetli dudakları dudaklarımı istila ederken bizi bölen şey elimin altında ki bıçaktı.

Daha doğrusu kesilmiş bir beden, parçalanmış bir kalp.

Bir adım geri giderken dudaklarını ıslattı. Gözlerinden birer damla yaş dökülürken. O her zaman olan öfkesini hâlâ bana karşı koruyarak konuştu;

"Biliyordum bak" dedi sakin çıkan sesiyle.

Bir kalbinin üzerinde ki bıçağa birde gözlerime baktı.

"Ama inanmayı seçtim. Yada istedim bilmiyorum" dedi aynı beyefendi sesiyle.

"Bana yaşattıklarının bedelini ödedin mi bilmiyorum. Ama eğer bana âşıksan bu fazlası ile büyük bir bedel oldu bence."

Ben konuşurken sadece gözlerime bakıyordu. Ve hâlâ o mükemmel bakışları hiç bozulmamıştı. Hâlâ aptal bir âşık gibi bakıyordu bana.

Hızla arkasını dönüp koca salondan çıkmaya başladı. Bende çantamı ve deri ceketimi alıp arkasından çıktım.

Dışarı çıktığında adamlarından biri;
"Ağabey ne oldu sana?!" Diye sorarken beni görmesi ile üzerime yürümesi bir oldu.

Safir onu kolundan tutup;
"Kadını sal, onun başına hiç birşey gelmeyecek. Bundan sonra korumanız altında olacak ve başına gelen her bir şeyden sizi sorumlu tutacağım. Şimdi beni gerçek Safir'in yanına götür"

Beni gerçek Safir'in yanına götür...

Ne?

Bir dakika neler oluyor?

Kafasını bana çevirdiğinde ne düşündüğünü elbette biliyordum.
Hangimiz daha aptalız sence kar tanesi?

Gözlerimden gördümü bilmiyorum ama sen. Dedim ona. Sen daha aptalsın. Seni bıçaklamama, seni defalarca kez ölümün eşiğine getirmeme rağmen bana sırılsıklam âşık olan, sen aptalsın.

Anlamamıştı. Herşeyi onun için yaptığımı anlayamayacak kadar beyninde bana yer yoktu.

Benim burada da yerim yoktu.

Benim evim yoktu.

Benim hiç bir şeyim yoktu.

Ne bir ailem. Ne de bir aşkım. Ne de daima yanımda olan dostlarım vardı.

Ben tektim.

Ben tek tabancaydım.

O arabaya binerken başımı biraz daha kaldırdım ve gözlerimi gözlerine diktim.
Ona güçsüzlüğümü göstermeyecektim.

Hayır ben tabanca falan değildim. Ben bu oyunun kurucusuydum.

Ben hakemdim.

Ve hakem oyuna dahil oldu.

Oyunun kurucusu, yani ben artık kendi oyunumdaydım.

Kartları en başta dağıttığım için kimin ne olduğunu gayet iyi biliyordum.

Ancak şimdi; kraliçe, kartları yeniden dağıtacaktı.

Ve bu sefer kimseye acımayacaktı.

Oyun daha yeni başlıyordu.



                               🎭🎭🎭




Ay nasıldı ama? Sjsjsjjsjs

Diyorumya bomba gibi bir kurgu olacak umarım değeri bilinir.

___________________________________________

Bölüm ile düşünceleriniz neler?

Sizce Safir, tam olarak kim?

Deva neden Safiri defalarca kez ölümle yüzleştirdi?

Neyse ilk bölümden bu kadar boğmayayım sizi.

Sorularıma cevap vermezseniz ölersiniz.

Bu yeni kurguma ve bana destek olursanız gerçekten çok sevinirim.

Oy ve yorum yapmayıda unutmayın bari ne diyeyim. (Yapmak zorunlu🔪)

Sizleri seviyorum. Görüşmek üzere. Bayssssss💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişin izleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin