ez a tortenet Tinaval, egy atlagos gimis lannyal kezdodik.
hetfo reggel 7:45
'Tina szemszoge'
FASZOM, ELFOGOK KESNI A SULIBOL!!! ugy latszik elaludtam.. mindegy, elkezdek keszulodni. felrakok egy kis szempillaspiralt, es egy szajfenyt. BASSZUS!! leejtettem a szempillaspiralomat, es osszekentem veletlen a padloszonyeget! jo, ez nem az en napom, hagyjuk..
tegnapelott azt beszeltuk a legjobb baratnommel, Regivel, hogy egyutt megyunk suliba, de vegul o nem jon csutortokig, mivel beteg lett.. fogalmam sincs, hogy fogok tulelni nelkule 3 napot. mindegy, most rohanok..
most tudtam meg, hogy az elso oram enek lenne de a tanar nincs bent, szoval tesi lesz.. szerintem ezt skippelem. elmegyek addig boltba. vettem magamnak innivalot, es egy ragot. ideje volt visszamennem, szoval az utamat egyenesen a suli fele vettem.
ahogy bementem a terembe, valami uj illat csapta meg az orromat, amit eddig soha nem ereztem itt. meggyes retes, egy kis eperfagyival. pontosan ilyen illat volt. korbeneztem, es megpillantottam egy ismeretlen lanyt az osztalyban. biztos egy uj osztalytars..
mindegy, leulok a helyemre.unalmasan telik az ora, sok minden cikazik a fejemben, de a tori tetelek pont nincs koztuk. ja, amugy tori ora van.. KITERDEKEL?? anyway. az uj lany jofejnek tunik, de nemtudom hogy hivjak. UPSZ, elbambultam rajta, es pont idenezett. de miert? hisz meg csak a nevet sem tudom.
Ez lenne az 1. rész, egyben a bevezető, remélem tetszik<3 Vajon ebből mi fog kikerekedni?
Words:211
By:Jazi<3
YOU ARE READING
you would have thought?
Romanceaz elejen csak egy mentalis problemakkal kuzdo gimis lany van a storyban, aztan jon egy uj lany a suliba. gondoltad volna hogy van kozuk egymashoz valahonnan?