Date :- VIII / 𝑵𝒐𝒗𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 / ²∅²⁴Hɪᴍ ~
𝐓𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐛𝐞𝐭𝐫𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐛𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐢 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡𝐥𝐲 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐚𝐝, 𝐢 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐦𝐲 𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐮𝐦𝐛 𝐚𝐬 𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲.....
𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐛𝐮𝐜𝐤𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐧𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐚𝐫...
𝐘𝐞𝐬, 𝐢 𝐚𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐡𝐞𝐫, 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐧𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐮𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐞...
𝐇𝐨𝐥𝐲 𝐌𝐨𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭... 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐛𝐢𝐠 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭? 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐢 𝐝𝐨𝐮𝐛𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚...
𝐓𝐡𝐞 𝐮𝐫𝐠𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐫𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧.. 𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐚...
"𝐀𝐚𝐚𝐡𝐡𝐡𝐡𝐡𝐧𝐧𝐧𝐧𝐧 𝐟𝐮𝐜𝐤! 𝐲𝐞𝐬, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐜𝐨𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥" 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞 𝐢 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐨 𝐥𝐨𝐮𝐝!
Hᴇʀ ~
𝐇𝐢𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐯𝐢𝐯𝐚𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞....
𝐈 𝐦𝐨𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐰𝐞𝐭 𝐜𝐨𝐫𝐞𝐬.
𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐨 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝...
𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲 𝐢 𝐥𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐮𝐭, 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐢𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐦𝐲... 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐰𝐞𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞!
𝐀𝐡𝐡𝐦𝐦𝐦𝐦 𝐢 𝐦𝐨𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐡𝐢𝐬... 𝐎𝐧 𝐦𝐲... 𝐅𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞, 𝐢𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐬 𝐬𝐨 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐱𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐢 𝐜𝐥𝐮𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐬𝐭𝐬 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐫𝐞.
"𝐀𝐚𝐚𝐚𝐚𝐡𝐡𝐡𝐧𝐧𝐧𝐧" 𝐈 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐨𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 ... 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞.
- - - - - - - - - - - - - - - 🔥 - - - - - - - - - - - - - - -
𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐚𝐰𝐚𝐲.. 𝐈 𝐚𝐦 𝐚 ...... 𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬....
𝐈 𝐃𝐎𝐍𝐓 𝐂𝐀𝐑𝐄 𝐀𝐍𝐘𝐌𝐎𝐑𝐄 ... 𝐇𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐚 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬.
- - - - - - - - - - - - - - - ✨ - - - - - - - - - - - - - - -
There will be mature scene and languages so read this story in your own risks.
If you are a teen ager below 18 years old please avoid this story!
I will warn everytime I update a new chapter now, the responsibility to see your favourite chapters or story not to be deleted is all yours.
I already put warning in the bio of this story so now don't tell me I didn't warn you.
I am not saying this to all of you but to minors below 18 year old!
Ok I think it's enough!?
Tata 👋🏻
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧 & 𝐍𝐢𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬 |18+|
Fantasy𝐓𝐫𝐢𝐠𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 🌼 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧𝐬 𝐦𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞 𝐬𝐨 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐩 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲. �...