Nigdy bym się nie spodziewała, że jedna decyzja zaważy na całym moim życiu. Wiedziałam coś o efekcie motyla, o dominie, które przewróci całe moje życie.Po zakończeniu szkoły spodziewałam się raczej cudownych wakacji, imprez w plenerze z moimi znajomymi. Myślałam, że najdłuższe wakacje będą beztroskie, spędzone z butelką piwa w dłoni.
Nigdy by mi nie przyszło do głowy, że jeden człowiek zmieni całe moje życie.
Zafascynował mnie. Był starszy, ułożony. Zawsze miałam słabość do takich mężczyzn. Uwiódł mnie, a może to ja uwiodłam jego. Miał to być niewinny flirt, nic więcej. Jedna noc.
Ta noc z nim, była wspaniała. Jednak miałam go już nigdy nie zobaczyć, chyba że w moich wspomnieniach. A często wracałam myślami do tych pocałunków, uśmiechów.
Byłam przecież ideałem, ulubienicą nauczycieli. Zawsze z dobrymi wynikami, nigdy nie sprawiałam kłopotów. Jednak on sprawił, że poróżniłam się z rodzicami raz na zawsze.
Udawałam, że nie rusza mnie to, jednak w środku czułam pustkę. Zabrał cząstkę mnie, ale w zamian dał mi coś.
Ja skłamałam na temat swojego wieku, było mi wstyd, jednak to on kłamał więcej, każde jego słowo było kłamstewkiem, w które tak desperacko wierzyłam. Usprawiedliwiałam go
Konsekwencją była mała duszyczka, która rosła pod moją piersią. Wielkim zaskoczeniem było, ujrzeć go po raz kolejny. Po pięciu latach. Usłyszeć od niego to jedno zdanie:
- Czekałem na ciebie Isa, na ciebie i naszą córeczkę.
CZYTASZ
We lied | 18+
RomanceOna skłamała na temat swojego wieku. On skłamał na temat swojego imienia. Ona po latach ma ułożone życie, kochaną córeczkę i odpowiedniego narzeczonego. On będzie próbował odpokutować za swoje kłamstwa.