II

97 17 4
                                    

Jungkook neye uğradığını şaşırdı şeftali kokusu hiç bu kadar mükemmel gelmemişti ve sorun şu ki kalbi çok fena atıyordu.

Jimin çok durmadan geri çekildi elindeki oyuncağa bakıyordu gerçekten çok hoşuna gitmişti bu hareketi.

Odanın içinde gezinmeye başladı çalışma masası üzerinde kitaplara göz gezdirdi "en iyi olduğun ders ne kook"

Jungkook şaşkındı ismini böyle seslenmedi içini kıpır kıpır etmişti."en sevdiğim ders matematik peki ya senin"

Jimin bir kaç saniye düşündükten sonra cevapladı " biyoloji" Jungkook yüzünü ekşitmişti "benim biyolojim berbat"

Jimin kıkırdayarak "sana özel ders vereyim karşılığında sende bana verirsin" Jungkook kocaman açtı gözlerini.

"B-ben mi veririm tabi" sırıttı kendi kendine.

"Haftaya matematik yazılım var gerçekten benimle çalışır mısın"

Jungkook kafasıyla onayladı "okul sonrası antrenmanlarım var spor yapıyorum eve gelmem bazen geç oluyor ama babanla falan gelirsin çalışırız"

"Süper babalarımız buna sevinecek" Jimin gülümsedi. Jungkook ne yaşadığını hala anlamamıştı bu çocuk neden bu kadar dikkatini dağıtıyordu ve neden bu kadar güzel kokuyordu.

Sessiz bir ortam oluşmuştu ki aşağıdan namjoon'un -yemek hazır çocuklar- dediği net bir şekilde duyulmuştu.

Jimin ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdü Jungkook arkadından ilerliyordu. Ve odaklanmaması gerken şeyler önünde duruyordu.

Jungkook Jimin'in vücudu ve kalçalarının da gerçekten iyi olduğunu geçirdi aklından istemsizce.

Masaya kadar geldiklerinde Jungkook stresten azcık titremiş kulakları kırmızılaşmaya başlamıştı "izninizle elini yüzümü yıkayıp geleceğim"

Jin hemen onayladı "tabii bekleriz git hadi" Jungkook hızlı adımlarla elini yüzünü yıkadı ve tekrar masaya döndü. Hep birlikte tatlı bir yemek yenildi.

Yemekten sonra herkes sofra toplanmasına yardım etti ve salona geçip oturdular sessizlik hakimdi.

Namjoon sesini temizleyip konuşmaya başladı "Çocuklar sizinle konuşmak istediğimiz bir şeyler var" Jungkook ve Jimin sakince ve sessizce yan yana oturan iki adamın ne diyeceğini dinliyordu.

Namjoon Jin'e bakarken Jin devamını getirdi. "Evlenmeye karar verdik ve bu kararda sizlerin de fikirlerini önemsiyoruz" Namjoon Jin'in söylediklerini onayaldı.

"Ben de zaten böyle bir şey bekliyordum çok sevindim birbirinize gerçekten iyi geliyorsunuz" dedi Jimin gerçekten sevinçle gülümsüyordu.

Herkes aynı anda Jungkook'a baktı. Ufak çaplı bir şok içerisinde gibiydi. "Evlenip hep beraber aynı evde yaşamayı falan mı düşünüyorsunuz"

Namjoon gergince elleri bacakalarında gezdirmeye başaldı ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Jin de aynı şekilde sessizdi.

Jimin Jungkook'a baktı. "Zaten üniversiteye gideceğiz bir yıl içinde, ders çalışmalıyız bana matematik anlatmalısın bence çok iyi fikir"

Jungkook sessizdi sadece kafa salladı. "Baba biliyor musun Jungkook bana matematik ben de ona biyolojide yardım edeceğim ama geç saatte geliyormuş eve"

"Seni almaya gelirim bebeğim ya da namjoon Jungkook'u getirir götürür" dedi Jin gülümseyerek.

"Ya da şimdiden aynı evi paylaşmaya başlayabiliriz" dedi namjoon gergince.

"Olur" dedi Jungkook sakince. Jimin Jungkook'a gülümsedi. Jungkook içinden yanında oturan çocukla aynı evi paylaşma heyecanı kaplamıştı.

Jungkook  ayağa kalktı "ben odama gidiyorum" Jimin'e baktı "gelmek ister misin?" Jimin de ayaklandı "önce lavaboyu bana gösterir misin?" Jungkook ilerledi Jimin'e lavaboyu tarif edip odasına gitti.

Garip hissediyordu içindeki bu his tam olarak neydi bilemiyordu belkide çok yemek yediği içindi kendini buna inandırarak elini göbeğine attı.

"Tanrım karın kaslarım umarım duruyorlardır" tişörtünü çıkarıp aynasının karşısına geçti hala yerinde duruyorları biraz kendini süzdü karın kaslarını elleri ile yoklayarak kontrol ederken ayna yansımasında Jimin'i görmesi ile korkması bir olmuştu.

"AĞĞ TANRIMM" Jimin'e dönerken aniden utançla memelerini kapatmaya çalışıyordu.

"Hey üzgünüm afedersin" jimin minik elleri ile gözlerini kapatmıştı.

"Hem aynanın karşısında cıplak ne yapıyorsun kapın da sonuna kadar açık"

"Ben kaslarımı kontrol ediyorum yemek şey yemek yedim hala duruyorlarlar mı diye..."

Jimin kahkaha atarken gözlerini açtı Jungkook ellerini indirmişti

"Jungkook ciddi misin" Jimin eliyle ağzını kapatmıştı gülerken Jungkook gülümseyerek onu izliyordu.

Jimin bir kaç saniye Jungkook'a baktıktan sonra istemsizce Jungkook'un kaslarına bakmıştı.

"Çok erkeksi..."

Jungkook yutkundu "teşekkür ederimm"

"Benim karın kasım yok ama fazladan bir şeyler var"  Jimin gülümsedi.

Jimin tişörtünü kaldırarak göbeğini açtı Jungkook onu izliyordu.

İncecik beli ve göbek piercingini görünce tekrar yutkundu Jungkook.

"Çok sexy..." kelimeleri çıktı ağzından.

Bugün çok yazdım ama zevkle yazdım 
Umarım beğenirsiniz ♡

hermanastro | Jikook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin